NFL-fi



NFL-fi

Indlægaf Cowfoot » 19. jan 2013, 12:13

Billede

Er der andre end mig der nyder at sidde vågen til langt ud på natten og se amerikansk fodbold?

Lad os lægge ud med et spørgsmål, gerne med lille begrundelse for svaret. :-)
Hvem vinder Super Bowl? Falcons, 49ers, Patriots eller Ravens?
Cowfoot

Brugeravatar
 
Indlæg: 52
Tilmeldt: 3. jan 2013, 22:11
Geografisk sted: København N

NFL-fi

Indlægaf Kena » 19. jan 2013, 21:39

Jeg vil vende den om og sige, at jeg for mange gange har siddet til langt ud på natten fordi at jeg bare måtte se den kamp til ende. Vil helst ikke give afkald på (for meget) af min nattesøvn, men det må man jo bare tage med.

Det er vel efterhånden 10 år siden at jeg begyndte at følge med i NFL. Søndag aften stryger jeg ugens skjorter, og jeg syntes det var hyggeligt at have NFLming og Falkeøje kørende i baggrunden. Efterhånden lærte jeg mere og mere om sporten, og jeg er efterhånden ret grebet af den.

Patriots har gennem årende været vist meget, så dem kom jeg til at holde med (medløbsfan, men jeg har ikke noget personligt forhold til et bestemt område i USA). Jeg tror og håber på Patriots, men marginalerne mellem succes og fiasko er så små at alle 4 hold har pæne chancer. Dog kan det vise sig afgørende at Patriots efterhånden har et hæderligt løbespil og forsvar. Hvis Gronken ikke var skadet (igen) havde Patriots i mine øjne været klare favoritter.
AudioQuest NightOwl Carbon & PowerBeats Pro & Chord Mojo
Kena

Brugeravatar
 
Indlæg: 665
Tilmeldt: 6. dec 2011, 16:33
Geografisk sted: Amager


Tilbage til Andet-fi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 8 gæster