GTA-FI



GTA-FI

Indlægaf mikkelkhs » 19. sep 2013, 12:56

Hallo.

GTA V er udkommet og det er bedre end skiveskĂĄret Claus-DK!

Anyways, så skal der jo gang i bandekrigene og hvis du tænker "xbox" og "jeg er en skidt knægt" - så få dig selv på socialclub (Rockstars side) og find mig - SkyggenDK
Så kan du være med i det crew jeg forventer overtager verdensherredømmet d.1 når online går, well ja, online.. :mrgreen:
/mikkelkhs - basshead extraordinaire

Current gear: FiiO E3+FiiO E5+Sony MDR-XB1000+Digizoid Z02+Superlux-681+US-780
Billede
http://db.tt/vsWhXmHL << dropbox, brug lige dette link - sĂĄ fĂĄr jeg 500mb mere plads ;)
mikkelkhs

Brugeravatar
Basshead extraordinaire
 
Indlæg: 816
Tilmeldt: 11. aug 2011, 23:58
Geografisk sted: Your mom's place

Re: GTA-FI

Indlægaf telum » 19. sep 2013, 13:04

uhmm GTA - sidst jeg spillede det seriøst var Vice City på PC'en wow for et soundtrack! Det er jo ligefør man skal købe sig en konsol bare for det ene spil :-)
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: GTA-FI

Indlægaf Rappo » 24. sep 2013, 11:15

Jeg er stor fan af GTA-serien og har spillet alle udgivelser intenst siden GTA 3 blev udgivet. GTA San Andreas er dog uden sammenligning det spil i serien som jeg har spillet mest. Først på PS2 og siden hen på PC. 4'eren var praktisk talt grunden til at jeg købte en PS3.

GTA 5 bliver skamrost af stort set alle anmeldere og jeg må sige at mine forventninger blev sat pænt højt efter at jeg havde set de første trailers. Jeg burde have købt det ved release, eller endda lagt preorder på det men det er ikke sket. Hvorfor? Tjah... for det første har jeg ikke spillet på min PS3 i umindelige tider - jeg foretrækker gaming på PC. For det andet er min tid til gaming idag kraftigt begrænset, i forhold til den gang man ikke havde børn osv. For det tredje... øhm... indsæt random undskyldning her.

Faktum er at jeg ikke tror at jeg vil få det spillet, såfremt at jeg købte det til PS3, så måske skulle jeg vente til det kommer til PC. For det gør det vel før eller siden? :roll:
Mit grej <--
I need my 1987 DG-20 Casio electric guitar, set to mandolin, yeah. Drop the drums!
Rappo

Brugeravatar
 
Indlæg: 1980
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:37
Geografisk sted: Odense

Re: GTA-FI

Indlægaf telum » 24. sep 2013, 11:44

Tjae mon ikke - det er sikkert rimeligt billigt at porte, så giv det 5-6 måneder. Jeg spillede voldsomt meget Vice City på PC i sin tid, og nu har jeg købt en PS3 + GTA V (som snart dukker op, se irritationstråden :-).

Det bliver også 1-2 timer om aftenen et par gange om ugen jeg har tid, men det er også fint nok. I gamle dage havde jeg spillet det konstant, ikke været bagud med Game of Thrones og havde set alle afsnit af Homeland, Breaking Bad, Mad Men osv., men på den anden side har jeg noget at se frem til :-)
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: GTA-FI

Indlægaf MKjeldsen » 2. okt 2013, 19:08

Jeg sidder stadigt fast i GTA4 - Cruiser rundt i byen, tager til Ricky Gervais standup og hænger ud i min crib.
MKjeldsen

Brugeravatar
 
Indlæg: 263
Tilmeldt: 30. jul 2013, 20:25
Geografisk sted: Ă…rhus C.

Re: GTA-FI

Indlægaf mikkelkhs » 3. okt 2013, 14:39

MKjeldsen skrev:Jeg sidder stadigt fast i GTA4 - Cruiser rundt i byen, tager til Ricky Gervais standup og hænger ud i min crib.


Morfar, er det dig?

Move arse! GTA Online er epic!
/mikkelkhs - basshead extraordinaire

Current gear: FiiO E3+FiiO E5+Sony MDR-XB1000+Digizoid Z02+Superlux-681+US-780
Billede
http://db.tt/vsWhXmHL << dropbox, brug lige dette link - sĂĄ fĂĄr jeg 500mb mere plads ;)
mikkelkhs

Brugeravatar
Basshead extraordinaire
 
Indlæg: 816
Tilmeldt: 11. aug 2011, 23:58
Geografisk sted: Your mom's place

Re: GTA-FI

Indlægaf telum » 3. okt 2013, 15:39

skal vi have et hoved-fi crew?????
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: GTA-FI

Indlægaf mikkelkhs » 3. okt 2013, 16:51

SĂĄ kommer I til at battle mod mig ;)

Join "Danish GTA League" or perish :)
/mikkelkhs - basshead extraordinaire

Current gear: FiiO E3+FiiO E5+Sony MDR-XB1000+Digizoid Z02+Superlux-681+US-780
Billede
http://db.tt/vsWhXmHL << dropbox, brug lige dette link - sĂĄ fĂĄr jeg 500mb mere plads ;)
mikkelkhs

Brugeravatar
Basshead extraordinaire
 
Indlæg: 816
Tilmeldt: 11. aug 2011, 23:58
Geografisk sted: Your mom's place

Re: GTA-FI

Indlægaf MKjeldsen » 5. okt 2013, 20:06

mikkelkhs skrev:
MKjeldsen skrev:Jeg sidder stadigt fast i GTA4 - Cruiser rundt i byen, tager til Ricky Gervais standup og hænger ud i min crib.


Morfar, er det dig?

Move arse! GTA Online er epic!


Haha. Ja, det er mig. Jeg skal nok prøve at gøre det færdigt, men der er også expansions og 100 andre spil der skal gennemføres! Arrghhh :)
MKjeldsen

Brugeravatar
 
Indlæg: 263
Tilmeldt: 30. jul 2013, 20:25
Geografisk sted: Ă…rhus C.


Tilbage til Andet-fi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 12 gæster