Ecig-fi



Ecig-fi

Indlægaf JB_dk » 28. feb 2014, 12:46

Andre der pulser damp på E-smøgen?

Jeg bruger en standart fra Smoke-it til jobbet og pulser lidt engang imellem mens jeg lytter og drikker kaffe i sofaen :)

jeg overvejer at prøve nye smags varianter for at sætte "forbruget" op på e-smøgen for at nedsætte forbruget af de normale smøger.
Bøffer: Hifiman Ananda, Philips Fidelio X2 HR, Sennheiser HD 569
In-ear: Linsoul Tin Hifi T2, Moondrop Starfield, Earsonics S-EM6 V2
DAC/AMP: Topping DX3 Pro, Dragonfly Black 1.5, Fiio K3
DAP Shanling M6 Pro
JB_dk

Brugeravatar
 
Indlæg: 144
Tilmeldt: 15. feb 2014, 12:40
Geografisk sted: Aarhus

Re: Ecig-fi

Indlægaf Audiophile » 15. apr 2014, 18:42

Jep, jeg er heftig damper. Damper pĂĄ en iTaste VTR, med en aspire vivi nova-s pĂĄ toppen.
Har desuden et hav et 18650 batterier til VTR'en der er skraldede fra bærbare computere.
Audiophile

 
Indlæg: 9
Tilmeldt: 26. maj 2012, 15:23
Geografisk sted: Roskilde

Re: Ecig-fi

Indlægaf Ostebaronen » 15. apr 2014, 19:23

Bare pas på med at lade på 18650 batterier taget fra laptop batterier, der er ikke indbygget afbryder til overspænding som der er på mange andre batterier. Bare så de ikke eksploderer ;)
Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet
 
Indlæg: 2481
Tilmeldt: 17. maj 2011, 10:00
Geografisk sted: Søllerød

Re: Ecig-fi

Indlægaf Audiophile » 15. apr 2014, 22:41

Jeg bruger udelukkende ubeskyttede batterier. Af to grunde:
1. elektroniske mods har det med at bruge så lidt strøm, at beskyttelsen har det med at slå til helt uhæmmet.
2. der er KUN plads til ubeskyttede batterier i min iTaste VTR

Derudover har jeg en intelligent lader fra Nitecore/Sysmax der hedder intellicharger i4, og den har elektronik der overvĂĄger hver ladekanal.
Desuden måler jeg også på batterierne, før jeg tager dem i brug, for at se om de er faldet sammen, og på deres generelle tilstand.
Audiophile

 
Indlæg: 9
Tilmeldt: 26. maj 2012, 15:23
Geografisk sted: Roskilde

Re: Ecig-fi

Indlægaf Mortenhoe » 3. okt 2015, 20:33

Liver lige op i denne trĂĄd. Jeg har dampet i flere ĂĄr, og jeg har da ogsĂĄ en bruger pĂĄ diverse ecig forums. Lige pt. damper jeg pĂĄ et integreret batteri der kan levere 40 watt til min sub-ohm atomizer. Den er god til cloud chasing.
Billede
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Ecig-fi

Indlægaf Ostebaronen » 3. okt 2015, 22:38

Det kan næppe være 40 Watt kontinuerligt med så lille et batteri. Det må være noget PWM eller lign.

Ryger ikke selv, men har set nogle videoer på YT, hvor folk går pænt meget op i deres vape udstyr. Selv laver spoler og andet sjov.
Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet
 
Indlæg: 2481
Tilmeldt: 17. maj 2011, 10:00
Geografisk sted: Søllerød


Tilbage til Andet-fi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster