Videoovervågning-fi



Videoovervågning-fi

Indlægaf Mortenhoe » 1. aug 2017, 16:58

Jeg er ved at have en 5-6 kameraer her hjemme, på min Abus(HIKvision) recorder. Jeg opgraderede sidste år fra analog til HD, men via den nye TVI teknologi, kan man benytte sine gamle coax kabler, og derved slippe for at trække nye kabler.

Jeg har et godt virvar af kameraer, fra de bedste man kan få (til TVI) til de billigste man kan få :-)

For lige at blive i de billigste, har jeg, lige i dag, udskiftet min 2. sidste analoge kamera ud, med et TVI kamera fra Aliexpress, til 75kr!! Det er 7-8x billigere end ved grossisterne, for noget tilsvarende. Dette kan dog kun sidde indendørs.

Analog vs. TVI.
Billede
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Videoovervågning-fi

Indlægaf Kolind » 15. aug 2017, 16:00

Det var heftig overvågning - Jeg har kigget på at finde et kamera som kan sidde koblet til min synology nas - så behøves man kun at købe kameraet og intet andet. Det er dog lidt af et virvar at finde et egnet et. Priserne er voldsomt forskellige, specs næsten ens, og kompabilitet uklar :|
Grej
- Indsæt i dine tanker her en sej sætning efter eget valg..
Kolind

Brugeravatar
 
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 1. apr 2011, 13:02
Geografisk sted: Holbæk

Re: Videoovervågning-fi

Indlægaf Mortenhoe » 15. aug 2017, 17:01

Nu laver jeg også overvågning og alarm til dagligt. Så jeg anser ikke 5 kameraer som meget. Haha.

Jeg mener da nogle af de nye HIKvision ip kamera'er kan optage til en nas.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Videoovervågning-fi

Indlægaf Ostebaronen » 16. aug 2017, 08:16

Jeg har et HIKVision som virker fint med Synology, mit største problem er at når man har IP kamera sat til, så vil diskene der bliver optaget til aldrig sove igen fordi der bliver skrevet så ofte til dem.
Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet
 
Indlæg: 2481
Tilmeldt: 17. maj 2011, 10:00
Geografisk sted: Søllerød

Re: Videoovervågning-fi

Indlægaf Claus-DK » 24. aug 2017, 00:01

Det er en sjov og lidt tvetydig overskrift.
I må love ikke at begynde at bore huller i omklædningsrum og fortælle om det her, vi kan fint nøjes med et link til videoen ruller1 ruller1 ruller1
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Andet-fi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster