E cigaret fi



E cigaret fi

Indlægaf Claus-DK » 24. feb 2019, 18:34

Jeg er jo skiftet til e-cigaretter og synes der skal være en tråd om dem, man kan nemlig rigtigt nørde i emnet har jeg fundet ud af..

Jeg har en der hedder "Uwell Nunchaco"
Blander selv min "sovs" af 70/30 væske lander på cirka 10 mg/ml nikotin.

Smag bruger jeg primært lakrids.

Kører i power-mode 40 watt

33 dage uden tobak thumbs
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: E cigaret fi

Indlægaf Mortenhoe » 24. feb 2019, 20:07

Jeg husker snart bedre end dig :-)
viewtopic.php?f=19&t=3879&p=70027
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: E cigaret fi

Indlægaf Claus-DK » 24. feb 2019, 20:30

du er ogsĂĄ sĂĄ ung...
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: E cigaret fi

Indlægaf Claus-DK » 24. feb 2019, 20:30

og spændstig
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: E cigaret fi

Indlægaf Claus-DK » 17. mar 2019, 11:22

Jeg har skiftet til en "Crown 4 " det er den der sidder i toppen og laver dampen.
Der er en stor forskel på de forskellige hoveder man kan få til e-smøger, mængden af damp, smagen, temperaturen og jeg synes at Crown 4 er væsentlig bedre end crown 3, dampen er mere blød, smagen mere ren , jeg ville gerne have lidt mere damp, men det er ikke en dealbreaker på nogen måde.

Jeg har en cobra fra SMOK pĂĄ vej. Samt nogle andre hoveder fra Ali.

Prøvede nogle brændere fra Kina til min crown 3, pakket i original pap med fine flotte anti kopimærker på og der var ingen forskel, indtil de kom i brug, der var mere modstand, mindre damp, som kom senere, smagen var OK de første 5-10 træk, så var der smag af "brændt", samtidigt blev hovedet varmere end normalt, så det var noget værre noget og jeg endte med at prøve alle 8 og kassere dem alle..Kontaktede sælgeren og brokkede mig og skrev at de ikke var ligesom dem jeg normalt købte og fik svar tilbage at de fejlede ikke noget og det var så lidt det..Når ting koster en 5 del af normalprisen alle andre steder, kan der være noget råddenskab imellem..Normalt er det ikke noget jeg oplever, synes oftere det jeg får fra Kina overrasker positivt end negativt, yderst sjældent faktisk jeg oplever skuffelser..

I gĂĄr fik jeg en ny Gourment lakrids aroma, den skal lige modne lidt inden jeg tager den i brug, men testen lover godt..

Crown 4 har sĂĄdan et bobbel glas
Billede
Det er rigtig dårlig idé at lave et ret tungt håndtag med en glastop der stritter ud, specielt når glasset ikke er at den stærke type.
Hos mig gik det godt 5 timer, så væltede den og så var det slut..Skuffende, godt der er et almindeligt rør i kassen også..

Onsdag rammer jeg 2 måneder uden smøger.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: E cigaret fi

Indlægaf Claus-DK » 20. mar 2019, 12:22

I dag har jeg opgraderet til en "mag mod" fra SMOK.
Vedhæftede filer
smok.jpg
smok.jpg (83.04 KiB) Vist 17736 gange
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: E cigaret fi

Indlægaf A.Hoegsted » 21. mar 2019, 00:05

Jeg arbejder i branchen, og er svært industri skadet :)

PĂĄ bordet stĂĄr der lige nu:

TVL Colt .45 mech mod + TVL Comp dripper
LostVape Triade DNA250 + QP Fatality RTA
Ijoy Diamond + Vaperzcloud VCMT 30 mm RTA

Derudover ligger der nok de første 15-20 tanke og mods rundt omkring.

Det er en sjov verden, og der er klart meget at starte pĂĄ.

Klaus - godt valg. MAG moddet er de sluppet godt fra. Jeg har skudt en del af i shoppen efterhĂĄnden :) Hvis du vil ud i en anden tank en dag, ville jeg tage et kig pĂĄ Cleito Pro fra Aspire. Med 0.5 mesh coilen holder coilsene super godt, og giver rigtig smag.
A.Hoegsted

 
Indlæg: 77
Tilmeldt: 14. maj 2017, 19:14
Geografisk sted: Helsingør

Re: E cigaret fi

Indlægaf Claus-DK » 21. mar 2019, 00:16

Jeg fik en "Cobra" tank anbefalet af en kontakt i Kina, sĂĄ den er pĂĄ vej..
Hvad er det for en butik du har ??

Så en video om at man kunne genoplive coils, de skulle bades i sprit natten over og skylles voldsomt meget i vand og så tørre, er det noget du har prøvet kræfter med ??
Det kommer så an på om det er vattet eller væske rester der giver den brændte smag, men det skal da prøves, hvis det er vattet der brænder skulle man måske genoplive inden det begyndte at smage brændt så man ikke får dem fyldt op med skidt så de ikke kan suge og vattet bliver tørt.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: E cigaret fi

Indlægaf A.Hoegsted » 22. mar 2019, 23:47

Givet at du godt kan lide Smok, sĂĄ er Cobra tanken ikke et dĂĄrligt bud. Men det er dybest set en Big Baby Beast bare med fancy plastik pĂĄ. Coilsene er dyre, og holder ikke ret godt. Prince eller Cleito Pro, eller TFV Mini v2 er et bedre bud.

Jeg er butiksbestyrer i Ecigz Helsingør.

Vand tricket. Hypotetisk så virker det ja, da det fjerner slagger og rester fra coilsene. I realiteten vil jeg sige at en tur i vodka fungerer bedre. Men vær obs på at coilsene har en enormt dæmpet smag bagefter.
A.Hoegsted

 
Indlæg: 77
Tilmeldt: 14. maj 2017, 19:14
Geografisk sted: Helsingør

Re: E cigaret fi

Indlægaf Henrik_sdk » 23. mar 2019, 11:55

Har prøvet et køre den her side igennem google translate........ noget med sovs ruller1
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted


Tilbage til Andet-fi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster