Løbe-fi



Løbe-fi

Indlægaf Steffench » 8. apr 2019, 22:31

Man kan ikke løbe uden lyd, af alle steder på internettet må om nogen herinde være enige ruller1 . Det kan ikke passe jeg er den eneste herinde der løfter mig fra stolen af og til og spænder løbeskoene på, derfor manglede vi lige denne!

Hvilken type løb (landevej, trail, osv)?

Hvor lang er en løbetur?

Udstyr udstyr udstyr ?

Byd endelig ind thumbs
Steffench

 
Indlæg: 106
Tilmeldt: 2. mar 2017, 12:46
Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland

Re: Løbe-fi

Indlægaf Claus-DK » 8. apr 2019, 22:31

Jeg løber kun hvis der er en bidsk hund efter mig..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Løbe-fi

Indlægaf Mortenhoe » 8. apr 2019, 22:38

Jeg har i perioder løbet meget. Men børn og hus... Lige pt. løber jeg dog kun på løbebånd, når jeg alligevel er nede i centeret. Jeg løber 3km på 15min i nuværende form, så intet imponerende. Men jeg tager så efterfølgende 3km på romaskinen på 12min, da det er godt for min ryg :-) Jeg prøver at få det gjort hver 2. dag, men det bliver ofte hver 3. når det har været en hård dag.

Jeg har bare et par $2 Vido's som jeg har loddet et bluetooth kabel pĂĄ, da bluetooth earbuds ikke ligefrem bugner pĂĄ markedet.
viewtopic.php?f=77&t=6514#p109327

De holder batteri i 12-14 timer, hvilket er temmelig imponerende.

Apropos udstyr, så har jeg de nye New Balance 1080V8. Jeg havde slidt mine gamle 1080, så prøvede jeg bare den nye version. Hold da op de er gode, hvis man kan lide at løbe i den slags sko.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Løbe-fi

Indlægaf Steffench » 8. apr 2019, 22:42

Kan passende selv deltage :P

-Løber landevej primært, det er nemt og tilgængeligt og ofte uden for mange variationer i underlag.
-Afstand hedder pt 5 km, da jeg ærligt gik noget i stå oven på sidste års julemad, satser dog snarest komme tilbage til de 15 km 3-4 gange om ugen.

Udstyr
- Jabra Elite Sport 4.5h. Spiller ganske fint og er "truly wireless", samt har de batteri nok til holde et langsomt marathon ruller1 . Udover decent lyd og godt batteri, er det også værd at nævne de har en røvfuld sensore, så som pulsmåler, skridttæller mm. De er i øvrigt vandtætte, så de holder både i regnvejr og i badet.
- Brooks Adrenaline GTS 18, fornuftig prisklasse samt god støtte. De er forholdsvis lette, og med 12mm drop er de en fornøjelse løbe langt i..
- Diverse reflekser og blinke ting, så man ikke bliver overset i mørket.
- 17 par løbe sokker så der ikke skal vaskes så tit ruller1
- Et væld af forskelligt tøj til sæsonens vind og vejr.
Steffench

 
Indlæg: 106
Tilmeldt: 2. mar 2017, 12:46
Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland


Tilbage til Andet-fi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster

cron