Vi har flere gange stået i en situation hvor et medlem af den ene eller anden grund bliver sur og begynder at slette sine indlæg i forskellige tråde..
Det er fint at man kan rette og sige "jeg mente det ikke helt sådan" og i den dur, men det er noget skidt at den samme mulighed gør at man kan gå ind og slette alle sine indlæg i alle tråde man har skrevet i og efterlade et hullet forum og ødelægge tråde, samt hvad der er værre endnu, fjerner information, information er vores eksistens, uden den intet forum..
Så vores indlæg og tråde har jeg besluttet at låse, der er en times redigerings tid, hvis man fortyder eller staver som en hæst...
Dermed er vores info sikret og vil blive hvor den bør og skal være, på vores sider.
Det åbner så op for andre problemer:
1)Man kan ikke ændre overskriften i en køb og salg tråd..
2)Tourkaptajner kan ikke redigerer første indlæg..
3)Samletråde som Kvik´s Rør hvis du tør, bliver også besværlige..
Så det skal vi have fundet nogle smarte løsninger på..
Nogle forslag ???
Jeg kan ikke lave det sådan at man kan redigere i en del og ikke en anden, ej heller i særlige tråde...
Jag kan give folk et hav af tilladelser, men det kan ende op med man sidder med en masse der reelt kan fjerne os fra nettet og det er jeg ikke så skide tryg ved.
Tourkaptajnerne vil få tilladelser, det er nok den eneste farbare vej der..
Jeg kan sætte forum til automatisk at slette en køb og salg efter en peroiode, så ville "brugte" tråde forsvinde af sig selv, det ville også give mere orden og færre døde tråde..