Der er forsvundet nogle brugere



Der er forsvundet nogle brugere

Indlægaf Claus-DK » 14. okt 2011, 20:10

Der vil i dag og de næste dage forsvinde nogle brugere her på siden, jeg vil luge ud i de talrige russiske spambotter som har registreret sig, for jeg ønsker ikke at vente og se om der sker noget, for der kunne ligge noget ækelt og vente på os fra deres side og den chance har jeg ikke lyst til at tage..

Dem jeg sletter er dem der står i en database over registrerede spambotter og ikke svarer når jeg sender dem en PB, jeg sender altid en PB til dem jeg synes har en tvivlsom emailadresse, for det er mit indtryk at botter ikke kan svare på PBer..

Jeg har heldigvis også stødt på rigtige personer i min "jagt" på botter og vil gerne officielt give dem en lille undskyldning her, for de er jo ganske uskyldige og ikke ude på at skade eller sprede spam..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12677
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Der er forsvundet nogle brugere

Indlægaf Buyer no 1 » 14. okt 2011, 20:18

musik15 Rart at vide at du, som sædvanlig, er på forkant med tingene, Claus!

(Sender lige en pb for at sikre mig, at det virkelig er dig der har oprettet indlægget :lol: )
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Der er forsvundet nogle brugere

Indlægaf Claus-DK » 14. okt 2011, 20:30

ja det er nok det klogeste jeg er for tiden mere aktiv end de fleste spambotter..

Men det er godt nok et pokkers stort arbejde at finde de djævle, men jeg har jo ikke noget liv, så det går jo nok..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12677
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Der er forsvundet nogle brugere

Indlægaf Claus-DK » 22. okt 2011, 09:49

Så røg der da lige en håndfuld russere mere.. musik13
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12677
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster

cron