mikkelkhs skrev:Husk en bas sektion og en BASS sektion ;)
Claus-DK skrev:det lyder som en god plan, så må vi finde en placering til den når den er klar.
vaskebjørnen skrev:mikkelkhs skrev:Husk en bas sektion og en BASS sektion ;)
Gladeligt mikkel laver du et review af Søvnig XB1K??
mikkelkhs skrev:vaskebjørnen skrev:mikkelkhs skrev:Husk en bas sektion og en BASS sektion ;)
Gladeligt mikkel laver du et review af Søvnig XB1K??
ICH WILL, skal dog lige låne en DAC da mit nuværende setup er defekt. Giv mig din pære!
Buyer no 1 skrev:Man kunne jo også spørge nogle af de nye brugere, fx via pb, hvad deres oplevelser af sitet er. Hvad synes de fungerer godt? Hvad savner de? Fandt de den information de søgte? etc. etc.
Det er jo ikke sikkert alle ønsker at svare, men det er da en mulighed for at få noget mere konkret at forholde sig til. Umiddelbart ser jeg ikke nogen nye brugere deltage i denne tråd (de opfordres hermed til at gøre det, hvis de læser med ). Derimod er her mange af os "gamle", der giver vores bud på hvad vi tror der er behov for
Buyer no 1 skrev:Man kunne jo også spørge nogle af de nye brugere, fx via pb, hvad deres oplevelser af sitet er. Hvad synes de fungerer godt? Hvad savner de? Fandt de den information de søgte? etc. etc.
Det er jo ikke sikkert alle ønsker at svare, men det er da en mulighed for at få noget mere konkret at forholde sig til. Umiddelbart ser jeg ikke nogen nye brugere deltage i denne tråd (de opfordres hermed til at gøre det, hvis de læser med ). Derimod er her mange af os "gamle", der giver vores bud på hvad vi tror der er behov for
Tilbage til Forslag og kommentarer
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 11 gæster