Forslag til nyt underforum: Tilbehør



Forslag til nyt underforum: Tilbehør

Indlægaf Rappo » 4. aug 2011, 10:14

Med fare for at blive kølhalet eller at få buksevand, så har jeg et forslag til endnu et nyt underforum.

Jeg ville oprette en tråd med gode ideér og forslag til alternative hovedtelefon-holdere, for at høre hvad folk bruger til dette formål, men jeg kunne ikke helt gennemskue, hvor jeg skulle oprette dette indlæg.

Derfor spørger jeg nu; Ville det ikke være en god idé med et Tilbehør-underforum? :?:
Mit grej <--
I need my 1987 DG-20 Casio electric guitar, set to mandolin, yeah. Drop the drums!
Rappo

Brugeravatar
 
Indlæg: 1980
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:37
Geografisk sted: Odense

Re: Forslag til nyt underforum: Tilbehør

Indlægaf Claus-DK » 4. aug 2011, 15:33

Alt er jo muligt, sĂĄ du fĂĄr nok buksevand snart rulle2 rulle2

Umiddelbart synes jeg at tilbehør til hovedtelefoner bør være i hovedtelefoner..

Jeg er såmænd villig nok, men hvis det ikke bliver brugt er det jo bare fyld, så lad os lige høre lidt andre syn på sagen inden vi går i aktion eller ikke aktion..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Forslag til nyt underforum: Tilbehør

Indlægaf Rappo » 4. aug 2011, 15:49

Claus-DK skrev:Alt er jo muligt, sĂĄ du fĂĄr nok buksevand snart rulle2 rulle2
Hellere buksevand, end kølhaling! ruller1

Claus-DK skrev:Jeg er såmænd villig nok, men hvis det ikke bliver brugt er det jo bare fyld, så lad os lige høre lidt andre syn på sagen inden vi går i aktion eller ikke aktion..
Enig! Jeg opretter mit indlæg under hovedtelefoner indtil videre og så må vi høre hvad folket siger. ;-)
Mit grej <--
I need my 1987 DG-20 Casio electric guitar, set to mandolin, yeah. Drop the drums!
Rappo

Brugeravatar
 
Indlæg: 1980
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:37
Geografisk sted: Odense

Re: Forslag til nyt underforum: Tilbehør

Indlægaf Buyer no 1 » 4. aug 2011, 21:38

Som sædvanlig mener jeg, at det må tiden vise :-)

Lad os starte med at finde plads til at snakke om tilbehør i de forum vi allerede har. Hvis der så kommer rigtig mange tråde om tilbehør, kan vi altid flytte dem ud i et separat underforum.

Og nu vi snakker forum, bliver jeg nødt til at være ham den irriterende pedantiske, og anbefale at vi kun anvender én stavemåde til ordet hovedtelefonforstærker(e), nemlig den sammensatte rulle4 rulle4 rulle4
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden


Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron