Ketil B skrev:Farver, tja, jo mindre forstyrrende elementer på en side, jo lettere at forholde sig til indholdet/budskabet frem for personen. Det er dog nyttigt at enkelt kunne identifisere admin-delen (administratorer/redaktører), men derudover synes jeg ikke farver har noget formål.
Kaps skrev:Årh så et sort måske alligevel at fortrække.
Ketil B skrev:Farver, tja, jo mindre forstyrrende elementer på en side, jo lettere at forholde sig til indholdet/budskabet frem for personen. Det er dog nyttigt at enkelt kunne identifisere admin-delen (administratorer/redaktører), men derudover synes jeg ikke farver har noget formål.
Ketil B skrev:@Claus, en del af disse forum-designmuligheder som rank, titel, avatar og farve for dit og dat, er ren nonsens efter min mening. De tjener intet virkeligt formĂĄl...
Du har fuldstændig ret! Jeg synes egentlig heller ikke at der er noget seriøst formål med ranks på et forum. I hvert fald ikke baseret på antal indlæg. Mit indlæg var mest ment som en joke, dog var det med de svenske fuglenavne en sand historie!Ketil B skrev:@Rappo, en rangering i forhold til antal indlæg siger vel egentlig ikke andet, end at den ene siger meget og den anden lidt, og substansen i det sagte/skrevne må man alligevel gætte sig til.
Tilbage til Forslag og kommentarer
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 21 gæster