Alpha skrev:Mon ikke det er ironisk ment? Selvom det ikke fremgĂĄr sĂĄ tydeligt...
Sorensiim skrev:Alpha skrev:Mon ikke det er ironisk ment? Selvom det ikke fremgĂĄr sĂĄ tydeligt...
Jeg hĂĄber rigtig meget at det bare er mislykkede jokes i en brandert...
Sorensiim skrev:Alpha skrev:Mon ikke det er ironisk ment? Selvom det ikke fremgĂĄr sĂĄ tydeligt...
Jeg hĂĄber rigtig meget at det bare er mislykkede jokes i en brandert...
AffeX skrev:Tror jeg bliver væk fra det meet hvis 'headnørd' melder sig til. Vælger dog at tro det er fup og ballade.
Det er under ingen omstændigheder den tone og de tanker der har skabt dette community. Hvis jeg var forumejer var 'headnørd's profil spærret pr omgående for de kommentarer
Mataugust skrev:Jeg er ikke imod regler, eller en eller anden officiel forum etikette, jeg kom bare til at reagere pĂĄ det med krav til forhandlerne.
Etiketterne vil jo også klart gøre det nemmere at retfærdiggøre beskedsletning mm. Og som tråden her har udviklet sig ser det også ud til at være nødvendigt.
Der var et klogt hoved, der spurgte "hvorfor lave om pĂĄ noget der virker"? -- Fordi det er for sent hvis man venter til det ikke virker. Lige nu er vi ikke flere aktive end at vi mĂĄ kunne enes om en etikette, der tilfresstiller de fleste.
Sendt fra min Galaxy Nexus
telum skrev:Det er lidt hårdt, verden er sjældent så sort/hvid, så konsekvensen er nok lidt for harsk til min smag, men indholdet virker fornuftigt.
Tilbage til Forslag og kommentarer
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 21 gæster