Profilfarver



Re: Profilfarver

Indlægaf kvik » 15. jan 2012, 15:21

Sorensiim skrev:Og så har man jo en mulighed for enten at vise sit smukke ansigt eller bruge 100x100 pixels på at formidle et budskab eller fortælle lidt om hvem man er.


:?: ;-)


Billede
Senest rettet af kvik 16. jan 2012, 21:30, rettet i alt 3 gange.
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Profilfarver

Indlægaf Buyer no 1 » 15. jan 2012, 15:35

Flot collage!
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Profilfarver

Indlægaf Niels » 15. jan 2012, 19:22

Ketil B skrev:Hierakier har tendens til at promovere mentale klasseskel, hvilket i mine øjne sjældent er en nyttig/produktiv ting. Hvis der er behov for at fremhæve positive bidrag/egenskaber, så er det jo frit for enhver at gøre dette på skrift, og det sker så vidt jeg kan bedømme allerede i god og dækkende udstrækning.

Farver, tja, jo mindre forstyrrende elementer på en side, jo lettere at forholde sig til indholdet/budskabet frem for personen. Det er dog nyttigt at enkelt kunne identifisere admin-delen (administratorer/redaktører), men derudover synes jeg ikke farver har noget formål.


Godt formuleret og jeg er enig.
Niels

 

Re: Profilfarver

Indlægaf toppe » 16. jan 2012, 00:11

@ ClausDK
Mht til dine ønsker om 'flidspræmier' i form af særlige signaturer eller lignende er jeg, som andre, lidt tvivlende. Du nævnte mig i den forbindelse (og tak for det!), og ja, jeg hjalp Postkurt og Strand før jul, men uden at gøre noget særligt for det. Postkurt kørte hans forstærker til mig og jeg kørte den til Vejle, hvor jeg alligevel skulle hen. Ja, jeg ydede en lille ekstra indsats, men uden nogle omkostninger/besvær, jeg skulle alligevel den vej. For mit vedkommende var det optur at fornemme, at jeg med mindst mulig indsats kunne gøre julen en lille smule bedre for et par andre brugere, og i mit univers tæller det meget mere end en særlig farve eller lignende på forummet :) Efterfølgende bliver jeg belønnet af Postkurt, da han han tilbudt at låne mig sine super lækre Audio Technica når det bliver min tur til at låne Aunen. Totally winwin!
Personligt er jeg af den opfattelse at det er pga den glæde og entusiasme som du, som starter af dette forum udtrykker, bliver afspejlet i os brugere - din egen hjælpsomhed, med initiativer som Tour de Headfi, Meets osv inspirerer ihvertfald mig til at bidrage med den smule jeg kan hjælpe med, og hvem ved - måske det kan inspirere andre; ringe i vandet... Lidt ligesom at en arbejdsgiver får de ansatte han gør sig fortjent til; er han en nar, får han elendige ansatte, men er han en god arbejdsgiver for han gode medarbejdere, som helt naturligt tager ansvar - giver det mening?

mvh toppe
toppe

Brugeravatar
Redaktør
 
Indlæg: 2037
Tilmeldt: 13. aug 2011, 16:46
Geografisk sted: Nørrebro

Re: Profilfarver

Indlægaf Claus-DK » 16. jan 2012, 01:34

Tour de headfi ???
Du skulle over knæet og have usynligt brugernavn LOL rulle4 rulle2

Jeg tror bare jeg vil nøjes med min egen lille "fedtemærkebog", men titlerne forbliver og der vil kommer flere..

Det med at hjælpe hinanden er altid godt man kan med få minutters hjælpsomhed hjælpe folk ud af en svær kattepine og god karma kommer altid tilbage..
Jeg et huske et forum jeg var på med Karma, der var nogle der tog sig til til at skrive PBer om hvorfor de havde givet mig dårlig "Karma", som om det ragede mig ruller1 ruller1

De små ting, er ting der bliver gjort på grund af dette forum og er på mange områder højdepunkterne for en engageret forumejer..Det lyder lidt plat men det er den følelse af at man har været med til at gøre verden et lidt bedre sted 1musik
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12674
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Profilfarver

Indlægaf toppe » 16. jan 2012, 01:43

Claus-DK skrev:Tour de headfi ???
Du skulle over knæet og have usynligt brugernavn LOL rulle4 rulle2


Pis, jeg mente helt sikkert jeg havde skrevet 'Hovedfi.... :)
Men giv mig gerne et usynligt brugernavn, eller endnu bedre et SORT! 8-)
toppe

Brugeravatar
Redaktør
 
Indlæg: 2037
Tilmeldt: 13. aug 2011, 16:46
Geografisk sted: Nørrebro

Profilfarver

Indlægaf Burning777 » 16. jan 2012, 12:36

Man kan bare gå på med Tapatalk så ser man ikke de farver. Jeg havde slet ikke set at der var ændret i de ting. Jeg ved ikke om den slags motiverer til at skrive flere indlæg eller gøre flinke ting mod andre i kommunitetet men hvis det giver incitament til at det bliver et bedre sted at være så er det godt. Som med så mange andre ting i livet kan alle gode ting også have en bagside hvis det ikke bliver brugt rigtigt.
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Profilfarver

Indlægaf Kvaksalver » 16. jan 2012, 12:38

Burning777 skrev:Man kan bare gå på med Tapatalk så ser man ikke de farver. Jeg havde slet ikke set at der var ændret i de ting. Jeg ved ikke om den slags motiverer til at skrive flere indlæg eller gøre flinke ting mod andre i kommunitetet men hvis det giver incitament til at det bliver et bedre sted at være så er det godt. Som med så mange andre ting i livet kan alle gode ting også have en bagside hvis det ikke bliver brugt rigtigt.

Det, jeg hører dig sige, er, at man kan få for meget bas?
Kvaksalver

Brugeravatar
 
Indlæg: 453
Tilmeldt: 4. jan 2012, 16:28
Geografisk sted: 8000C

Re: Profilfarver

Indlægaf Burning777 » 16. jan 2012, 16:21

Kvaksalver skrev:
Burning777 skrev:Man kan bare gå på med Tapatalk så ser man ikke de farver. Jeg havde slet ikke set at der var ændret i de ting. Jeg ved ikke om den slags motiverer til at skrive flere indlæg eller gøre flinke ting mod andre i kommunitetet men hvis det giver incitament til at det bliver et bedre sted at være så er det godt. Som med så mange andre ting i livet kan alle gode ting også have en bagside hvis det ikke bliver brugt rigtigt.

Det, jeg hører dig sige, er, at man kan få for meget bas?


Bas ødelægger ALT! Få det væk.
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Sv: Re: Profilfarver

Indlægaf vaskebjørnen » 16. jan 2012, 16:40

Burning777 skrev:
Kvaksalver skrev:
Burning777 skrev:Man kan bare gå på med Tapatalk så ser man ikke de farver. Jeg havde slet ikke set at der var ændret i de ting. Jeg ved ikke om den slags motiverer til at skrive flere indlæg eller gøre flinke ting mod andre i kommunitetet men hvis det giver incitament til at det bliver et bedre sted at være så er det godt. Som med så mange andre ting i livet kan alle gode ting også have en bagside hvis det ikke bliver brugt rigtigt.

Det, jeg hører dig sige, er, at man kan få for meget bas?


Bas ødelægger ALT! Få det væk.


Pro700'en på mit hoved mener det stik modsatte mere BAS 8-)

Sendt fra min Nexus S med Tapatalk
WARNING:DO NOT ATTEMPT TO DRIVE OR OPERATE HEAVY MACHINERY WHILE PLAYING YOUR AIR GUITAR

[GEAR] On the go: Ipod 160GB : Qusp LOD : Alo RX : Future Sonics Atrio
vaskebjørnen

Brugeravatar
Kabelsnedker
 
Indlæg: 2165
Tilmeldt: 19. nov 2011, 15:13
Geografisk sted: Næstved

Re: Profilfarver

Indlægaf mikkelkhs » 17. jan 2012, 18:05

Mine XB1K er dybt uenige med Burning777

Hi5 renseørnen!
/mikkelkhs - basshead extraordinaire

Current gear: FiiO E3+FiiO E5+Sony MDR-XB1000+Digizoid Z02+Superlux-681+US-780
Billede
http://db.tt/vsWhXmHL << dropbox, brug lige dette link - så får jeg 500mb mere plads ;)
mikkelkhs

Brugeravatar
Basshead extraordinaire
 
Indlæg: 816
Tilmeldt: 11. aug 2011, 23:58
Geografisk sted: Your mom's place

Re: Profilfarver

Indlægaf nc8000 » 17. jan 2012, 18:42

Det er som med McDonalds mad, nogen gange er det bare det der skal til og ikke fin fransk gastronomi ;-)
nc8000

 

Foregående

Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster