Konkurrence



Konkurrence

Indlægaf Claus-DK » 19. apr 2011, 13:01

Ja overskriften er rigtig, jeg har allerede fået lidt grej, som jeg vil lave en konkurrence om..

Men jeg kan ikke finde ud af hvordan den skal laves, skal det være en om viden altså svær eller skal det være en lodtrækning ??
Jeg er mest til det sidste for så kan jeg selv være med også rulle2

Hvad synes ??

Må Henrik, Lars og jeg selv overhovedet være med ??
Jeg kan leve med at jeg selv ikke kan være med, men vil godt slå på tromme for at Henrik og Lars i det mindste har muligheden..

Henrik og Affex burde udelukkes fra starten af, ellers har vi andre kun teoretiske chancer.. rulle6 rulle6

Mine tanker går mest i retning af at vi vælger en lotto trækning på en bestemt dato og vælger vores numre og den der har flest vinder, eventuelt efter at have svaret på et LET spørgsmål angående vores sponsor..

Har i nogle fede idéer høre jeg gerne fra jer..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Konkurrence

Indlægaf Buyer no 1 » 19. apr 2011, 13:05

Lodtrækning lyder som den bedste måde, og jeg synes da at alle skal have mulighed for at deltage...
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Konkurrence

Indlægaf brian » 19. apr 2011, 13:11

Jeg er også mest stemt for at alle kan deltage.

Brian
brian

Brugeravatar
Forhandler
 
Indlæg: 519
Tilmeldt: 11. apr 2011, 15:41
Geografisk sted: Slagelse

Re: Konkurrence

Indlægaf Aquila » 19. apr 2011, 13:14

Klart med noget lodtrækning, gerne med nogle selvvalgte tal, og så den der rammer nærmest vinder eks.

Så for at gøre det mere troværdigt kan Claus tage et billede af sig selv med dagens avis og tallet, og så gemme det, så man kan se det ikke er bare et tal han har valgt fordi han synes at en eller anden skal vinde :)

Jeg synes at alle skal kunne deltage, selvfølgelig så længe man har en bruger her :)
WESTONE ES5!!!!
Aquila

Brugeravatar
 
Indlæg: 907
Tilmeldt: 1. apr 2011, 18:30
Geografisk sted: Kolding.

Re: Konkurrence

Indlægaf Claus-DK » 19. apr 2011, 13:31

det var også derfor jeg synes at vi skal lægge os op ad en lottotrækning så er svindel udelukket, så kan vi også alle sammen følge med i trækningen med øget spænding..

Kunne være sjovt hvis der var en der lavede en 7er og så ikke brugte tallene i den rigtige konkurrence ..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Konkurrence

Indlægaf brian » 19. apr 2011, 13:33

Jeg tænkte at man kunne gange de 2 først udtrukne tal i lørdagens lotto-udtrækning og så se hvem der er tættest på resultat. Burde gøre det troværdigt og give os rigeligt med mulige udfald til at vi alle kan gætte, også når medlemstallet runder flere hundrede.

Brian
brian

Brugeravatar
Forhandler
 
Indlæg: 519
Tilmeldt: 11. apr 2011, 15:41
Geografisk sted: Slagelse

Re: Konkurrence

Indlægaf Burning777 » 19. apr 2011, 13:44

For at få lidt liv på sitet kunne man skrive sig op til de produkter man er interesseret i og hvis man vinder i en lodtrækning er der PLIGT til at skrive en anmeldelse med billeder af produkterne så vi andre også får noget ud af det vi ikke vinder.

... i kan også bare give alle præmierne til dem, der har flest menings- og indholds-løse posts på dette forum :shock: :?
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Konkurrence

Indlægaf Sandrenseren » 19. apr 2011, 13:48

Hvis der både skal være held og forstand med i konkurrencen så kan du lave fx. 10 spørgsmål i forskellige sværhedsgrader og lade hvert korrekt svar tælle som en lodseddel.

Du sørger for at et par af spørgsmålene er så nemme at alle med garanti kan være med, dvs. alle får mulighed for at score mindst 1-2 lodsedler i lotteriet. De lidt skarpere kan bruge evnerne til at skaffe sig ekstra lodsedler og øge chancen og de allerskarpeste kan måske klare alle 10 og skaffe sig 10 lodsedler.

Det fede ved den form er at viden bliver belønnet, men alle alligevel har en chance for at vinde.

Edit: Glemte lige at svar naturligvis skal sendes via PM eller mail så man ikke leverer svarene til andre.
Sandrenseren

 
Indlæg: 210
Tilmeldt: 1. apr 2011, 22:48
Geografisk sted: Hedehusene

Re: Konkurrence

Indlægaf mage » 19. apr 2011, 13:56

Burning777 skrev:For at få lidt liv på sitet kunne man skrive sig op til de produkter man er interesseret i og hvis man vinder i en lodtrækning er der PLIGT til at skrive en anmeldelse med billeder af produkterne så vi andre også får noget ud af det vi ikke vinder.


BRAVO!!!! musik17 musik17 musik17


Burning777 skrev:... i kan også bare give alle præmierne til dem, der har flest menings- og indholds-løse posts på dette forum :shock: :?
rulle6 rulle6 rulle6 rulle6


Mage
Bundgas! Bundgas! Bundgas!
mage

Brugeravatar
Danmarks største hoved-fier
 
Indlæg: 976
Tilmeldt: 1. apr 2011, 18:04
Geografisk sted: 6818 Ã…rre

Re: Konkurrence

Indlægaf hks777 » 19. apr 2011, 14:16

jeg synes at det skal være en lodtrækning
Gear:
custom made stationær pc->v-link III->colorfly c4->RSA sr71b->He-500
Asus u46s->Fiio E10->HyperX Cloud
ipod classic->RSA sr71b-> ????
hks777

Brugeravatar
 
Indlæg: 537
Tilmeldt: 1. apr 2011, 16:19
Geografisk sted: 20 km fra kolding

Re: Konkurrence

Indlægaf Aquila » 19. apr 2011, 16:37

Burning777 skrev:For at få lidt liv på sitet kunne man skrive sig op til de produkter man er interesseret i og hvis man vinder i en lodtrækning er der PLIGT til at skrive en anmeldelse med billeder af produkterne så vi andre også får noget ud af det vi ikke vinder.

... i kan også bare give alle præmierne til dem, der har flest menings- og indholds-løse posts på dette forum :shock: :?


SÃ¥ har claus jo allerede selv vundet ruller1

hø hø

9musik
WESTONE ES5!!!!
Aquila

Brugeravatar
 
Indlæg: 907
Tilmeldt: 1. apr 2011, 18:30
Geografisk sted: Kolding.

Re: Konkurrence

Indlægaf Burning777 » 19. apr 2011, 16:59

Aquila skrev:
Burning777 skrev:For at få lidt liv på sitet kunne man skrive sig op til de produkter man er interesseret i og hvis man vinder i en lodtrækning er der PLIGT til at skrive en anmeldelse med billeder af produkterne så vi andre også får noget ud af det vi ikke vinder.

... i kan også bare give alle præmierne til dem, der har flest menings- og indholds-løse posts på dette forum :shock: :?


SÃ¥ har claus jo allerede selv vundet ruller1

hø hø

9musik


rulle6 Hehe - Claus skriver da ikke nogle menings- og indholds-løse posts.... jeg tænkte mere på mig selv.... 7musik
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Konkurrence

Indlægaf Aquila » 20. apr 2011, 11:24

Det har du ret i at han ikke gør, men hvis jeg havde sagt dig havde det ikke været sjovt jo :D

Men dine posts er da ikke (specielt) meningsløse ;-)
WESTONE ES5!!!!
Aquila

Brugeravatar
 
Indlæg: 907
Tilmeldt: 1. apr 2011, 18:30
Geografisk sted: Kolding.

Re: Konkurrence

Indlægaf Burning777 » 20. apr 2011, 11:34

Aquila skrev:Det har du ret i at han ikke gør, men hvis jeg havde sagt dig havde det ikke været sjovt jo :D

Men dine posts er da ikke (specielt) meningsløse ;-)


Hehe - jo mange af dem er nok. Men bare det er hyggeligt så går det nok :-)
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Konkurrence

Indlægaf Claus-DK » 20. apr 2011, 12:15

hvis der er nok meningsløshed giver det vel mening i sig selv...
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Konkurrence

Indlægaf Aquila » 20. apr 2011, 14:37

Claus-DK skrev:hvis der er nok meningsløshed giver det vel mening i sig selv...


Jeg kan ikke helt bestemme mig om jeg syntes det lyder virkeligt klogt eller virkeligt dumt det der... Jeg tror vi tager nummer 1, for så kan man altid forklare med "Du forstår det bare ikke,"-undskyldningen :-)
WESTONE ES5!!!!
Aquila

Brugeravatar
 
Indlæg: 907
Tilmeldt: 1. apr 2011, 18:30
Geografisk sted: Kolding.

Re: Konkurrence

Indlægaf Brandborg » 28. maj 2011, 17:42

Konkurrencer er overvurderet! Nej, giv det heller bare til en fattig studerende som mig ;-)
Apple
iMac 21,5" | MacBook Pro 13,3" | iPhone 3GS 16gb | iPad 2 32gb WiFi | Airport Express | AppleTV2

Øvrigt
Panasonic 42PX80 | Onkyo 507 | XTZ 93 WMT | XTZ 93 Shielded | HarboSat10 | B&O Earphones | SuperLux HD681

Vh
Nichlas Brandborg
Twitter
Brandborg

Brugeravatar
 
Indlæg: 197
Tilmeldt: 27. maj 2011, 23:55
Geografisk sted: Spjald


Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster

cron