Opdeling af køb og salg



Skal Køb/Salg/Bytte opdeles

Afstemning sluttede 8. apr 2012, 03:09

Ja for pokker det ville være skønt.
9
47%
Nej lad det være som det er, det fungerer jo fint.
10
53%
 
Afgivne stemmer : 19

Re: Sv: Opdeling af køb og salg

Indlægaf Claus-DK » 15. mar 2012, 11:51

Sorensiim skrev:Jeg melder mig gerne som KSB-moderator, jeg hænger der alligevel hele tiden...


Kun hvis du lover ikke at kickbanne NC8000, når han bruger penge på fornuftige ting rulle2 rulle2
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Opdeling af køb og salg

Indlægaf Aquila » 15. mar 2012, 11:52

Jeg kan godt forstå, at Claus siger, at han har svært ved, at finde tid til, at administrere KSB "down to the dot," men det skal ikke ses som, at der intet bliver gjort dér. Jeg har flyttet flere tråde til "Afsluttede Handler."

Alternativt kan vi begynde, at skrive til de annoncører, som har haft en annonce uden respons længe, og høre, om de stadigvæk har produkt X til salg?

Det er jeg fuldt åben for - jeg mener dog ikke, at det er nødvendigt, med en masse moderatorer, for at administrere så lille en del af forummet :-)
WESTONE ES5!!!!
Aquila

Brugeravatar
 
Indlæg: 907
Tilmeldt: 1. apr 2011, 18:30
Geografisk sted: Kolding.

Re: Opdeling af køb og salg

Indlægaf Sorensiim » 15. mar 2012, 13:44

Aquila skrev:Jeg kan godt forstå, at Claus siger, at han har svært ved, at finde tid til, at administrere KSB "down to the dot," men det skal ikke ses som, at der intet bliver gjort dér. Jeg har flyttet flere tråde til "Afsluttede Handler."

Alternativt kan vi begynde, at skrive til de annoncører, som har haft en annonce uden respons længe, og høre, om de stadigvæk har produkt X til salg?

Det er jeg fuldt åben for - jeg mener dog ikke, at det er nødvendigt, med en masse moderatorer, for at administrere så lille en del af forummet :-)


Så må de eksisterende mods vel skrue lidt op for indsatsen ;-)
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Opdeling af køb og salg

Indlægaf Aquila » 15. mar 2012, 15:16

Hvad er det præcist du mener, der "ikke" sker? :-)
WESTONE ES5!!!!
Aquila

Brugeravatar
 
Indlæg: 907
Tilmeldt: 1. apr 2011, 18:30
Geografisk sted: Kolding.

Re: Opdeling af køb og salg

Indlægaf Sorensiim » 15. mar 2012, 16:01

Aquila skrev:Hvad er det præcist du mener, der "ikke" sker? :-)

Vi var nogle stykker der tænkte at der lå en række solgte varer der enten ikke blev markeret som solgt eller flyttet til "Afsluttede handler". Claus undskyldte at han ikke lige kunne følge 100% med i alle fora, så vi var to der tilbød at hjælpe... Jeg anede ikke at der allerede var folk på opgaven.
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Opdeling af køb og salg

Indlægaf Aquila » 15. mar 2012, 16:26

Jeg synes selv, jeg tjekker jævnligt, og jeg kan se, jeg har nogle PB'er, jeg skal have sendt ud i aften (det bliver ikke før - jeg skal på arbejde om 2 minutters tid), men mange af trådene, som ikke er rettet i overskriften, har fået en afslutning, selvom det ikke fremgår tydeligt.

Lad dette også være en opfordring - har nogen en tråd i KSB, så få lige rettet overskriften med det samme - om så tråden er 100 dage gammel - det gør det lidt nemmere, at rydde op i :-)
WESTONE ES5!!!!
Aquila

Brugeravatar
 
Indlæg: 907
Tilmeldt: 1. apr 2011, 18:30
Geografisk sted: Kolding.

Sv: Opdeling af køb og salg

Indlægaf vaskebjørnen » 15. mar 2012, 17:38

Claus-DK skrev:
vaskebjørnen skrev:
Claus-DK skrev:Hvad vi kan gøre er at give trådene i KSB en levetid på 50 dage og så slettes de automatisk ???

Det ville jeg godt nok blive ked af, da sammenlignings grundlag så ville forsvinde, jeg ved godt det er irriterende der ikke bliver fulgt op KSB trådene, men vi må jo selv kunne finde ud af og rette det efter afsluttet handel. Vi kan jo osse finde uf af at køre 50kmt i byen selv om politiet ikke står der.


"Afsluttede handler" ville jo ikke live berørt af dette ..
Så den Databasen vil stadig være intakt..

Okay så har som sådan intet imod løbetid på annoncer, kan det gøres sådan at jeg automatisk får en pb om at der er x dage til udløb af ksb tråd og jeg har mulighed for at forlænge tråden i tilfælde af varen ikke er solgt?


Sendt fra min Nexus S med Tapatalk
WARNING:DO NOT ATTEMPT TO DRIVE OR OPERATE HEAVY MACHINERY WHILE PLAYING YOUR AIR GUITAR

[GEAR] On the go: Ipod 160GB : Qusp LOD : Alo RX : Future Sonics Atrio
vaskebjørnen

Brugeravatar
Kabelsnedker
 
Indlæg: 2165
Tilmeldt: 19. nov 2011, 15:13
Geografisk sted: Næstved

Foregående

Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst