Bittorrent snak pĂĄ hoved-fi.dk?



Bittorrent snak pĂĄ hoved-fi.dk?

Indlægaf Sandrenseren » 12. maj 2011, 22:10

Fra trĂĄden om highres download http://hoved-fi.dk/viewtopic.php?f=17&t=91&start=20:

xxxxxxxxx skrev:En af mine venner downloader det meste af sin musik fra sider som
Kode: Vælg alt
<link til bittorrent site>


Hvad "en af dine venner" gør skal jeg ikke blande mig i, men jeg synes det er en dårlig plan at reklamere for torrentsites på et pænt og levedygtigt site som hoved-fi.dk. En rigtigt stor del af det der florerer til download på den slags fildelingsnetværk er piratkopieret og selv om det ikke direkte har noget med hoved-fi.dk at gøre, så ville det være trist at få lukket forummet ned fordi hoved-fi.dk's hostingfirma mener det strider mod deres retningslinier om at opfordre til kriminalitet.

På et mere personligt plan mener jeg det er kortsigtet at stjæle musik. Jeg ser meget gerne at de musikere jeg ynder at lytte til har råd til at lave nye plader, derfor er jeg med til at betale deres husleje gennem køb af deres plader.

Jeg beklager det moralske opstød og jeg er klar over at jeg ikke har mandat til at diktere hvad hoved-fi.dk bruges til og ikke bruges til. Jeg er dog af den opfattelse at det vil være gavnligt for forummet at holde stien rimeligt ren.

Jeg har postet indlægget her under "forslag og kommentarer" for ikke at forplumre tråden om highres download muligheder.
Senest rettet af Sandrenseren 13. maj 2011, 09:09, rettet i alt 1 gang.
Sandrenseren

 
Indlæg: 210
Tilmeldt: 1. apr 2011, 22:48
Geografisk sted: Hedehusene

Re: Bittorrent snak pĂĄ hoved-fi.dk?

Indlægaf nc8000 » 12. maj 2011, 22:13

Jeg må erkende at jeg er enig med dig i dine betragtninger og tænkte de samme tanker da jeg læste det nævnte indlæg lige før. Ikke dermed være sagt at det der kan hentes på nævnte site er ulovligt men det er morderligt svært aelv at afgøre det
nc8000

 

Re: Bittorrent snak pĂĄ hoved-fi.dk?

Indlægaf Claus-DK » 13. maj 2011, 00:07

Det har i så evigt ret i ulovligheder vil vi ikke høre om her..

Jeg sletter de belastende indlæg, tak fordi i er med til at holde øje med sådan noget..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Bittorrent snak pĂĄ hoved-fi.dk?

Indlægaf Sandrenseren » 13. maj 2011, 09:14

Jeg har "anonymiseret" mit første indlæg i tråden her så man ikke kan se hvem der skrev det oprindelige (ingen grund til at hænge folk ud) og samtidigt har jeg fjernet adressen til det omtalte site.

Claus, gider du nuke mit indlæg ovre i high-res tråden? Jeg kan godt selv editere det og efterlade et tomt indlæg, men er det ikke federe at få det helt væk? Hvis jeg kender phpbb ret har du som admin sådan et X i hjørnet på indlæg så du kan drøne dem ud.
Sandrenseren

 
Indlæg: 210
Tilmeldt: 1. apr 2011, 22:48
Geografisk sted: Hedehusene

Re: Bittorrent snak pĂĄ hoved-fi.dk?

Indlægaf Claus-DK » 13. maj 2011, 10:59

Du har ret i det med ikke at hænge folk ud, det oprindelige indlæg er nu helt væk, ligesom det du har skrevet..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster

cron