librarian skrev:det er sikkert udmærket, hvis nogen påtager sig rollen som klasselærer. så længe det er diskret.
hvad med i øvrigt at oprette et ballade-forum, hvor ingen regler for verbale udfoldelser gælder. så kan man anmode om at fortsætte en given diskussion med et givent medlem dér, hvis man føler, at den indre kaptajn haddock gerne vil ud...
Sorensiim skrev:Det kunne faktisk være sjovt med en verbal mosh pit... No holds barred, folk der bliver fornærmede på andres vegne bør ikke lukkes ind. Men jeg synes ikke det skal være Hoved-Fi's opgave at levere den arena.
Sleazy skrev:See you on 4chan!
Burning777 skrev:Nej nej nej.... Der er den helt forkerte retning at gå i. Jeg forudser herned er det gamle gode hoved-fi dødt. Forumet har mistet sin uskyld.
Drop det. Lad det gå. Frem med accept af fejltrin. Det er netop fraværet af diktator rollen der har gjort dette sted specielt. Claus - du egner dig ikke til at være hård. Du vil vride dig i sengen om natten hvis du f.eks. skulle banen mig eller andre af medlemmerne her. Vær den du er i stedet for at påtage dig en rolle som du ikke er.
Mertodinlo sagde blot nogle sandheder direkte og jeg synes det var friskt. Skal man blive fornærmet over alt? I så fald skal man ikke bevæge sig på nettet i fora. Hvis der kommer regler og bissen skrues på så fremmer det kun lysten til oprør så prøv at slappe af og lad nogle kommentarer passere - som en sky for solen - uden at tage stilling til det. Livet bliver så meget lettere!
AffeX skrev:Jeg har svært ved at acceptere, hvis noget så simpelt som et webforum skal reguleres ihjel blot fordi enkelte deltagere har behov for lidt adfærdsjustering.
AffeX skrev:...hvorfor SorenSiim vil holde som admin forstår jeg ikke, da jeg ikke har set noget galt i hans arbejde.
Jeg har svært ved at acceptere, hvis noget så simpelt som et webforum skal reguleres ihjel blot fordi enkelte deltagere har behov for lidt adfærdsjustering.
Burning777 skrev:ok - jeg havde ikke lige set, at der var dødstrusler involveret.
Tilbage til Forslag og kommentarer
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 16 gæster