Flest brugere online var... ?



Flest brugere online var... ?

Indlægaf kvik » 22. feb 2013, 00:28

139 stk klokken otte om morgenen forleden (d.19/2), er dette et reelt tal, eller noget hokus-pokus? Er det links hertil fra andre (amerikanske/asiatiske) sites, der generer disse besøg? Er blot nysgerrig på, hvad der forårsager disse peaks.
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Flest brugere online var... ?

Indlægaf Claus-DK » 22. feb 2013, 00:57

VILDT rulle2 rulle2 rulle2

Jeg hĂĄber da at det er faktiske tal..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Flest brugere online var... ?

Indlægaf Claus-DK » 22. feb 2013, 01:06

Ifølge statistikken var der 870 besøgende den 19/2, hvilket er ny rekord, så vidt jeg husker..
Men hvor meget man sĂĄ kan regne med det er ogsĂĄ uvist..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Flest brugere online var... ?

Indlægaf Ostebaronen » 22. feb 2013, 01:08

Tallet dækker over bots, brugere som ikke er logget ind og brugere som er logget ind.
Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet
 
Indlæg: 2481
Tilmeldt: 17. maj 2011, 10:00
Geografisk sted: Søllerød

Re: Flest brugere online var... ?

Indlægaf kvik » 22. feb 2013, 01:17

SĂĄ vi skal antage, at det er reelle tal? Det har bare undret mig, ogsĂĄ tidspunktet pĂĄ dagen. Tror sidste peak ogsĂĄ lĂĄ tidligt om morgenen.
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Flest brugere online var... ?

Indlægaf Ostebaronen » 22. feb 2013, 01:36

Nej det er et Heltal, ingen brøker eller decimaler her.

Det er som sagt en sum af bots, brugere som er logget ind og unikke brugere som ikke er logget ind. Det er umildbart ikke til at se hvad der er hvad ud fra logs. Det kan jo godt ske at 100 bots har besøgt siden på samme tid, det har vi jo ikke kontrol over. Men værdien er unikke besøgende på nuværende tidspunkt.
Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet
 
Indlæg: 2481
Tilmeldt: 17. maj 2011, 10:00
Geografisk sted: Søllerød

Re: Flest brugere online var... ?

Indlægaf kvik » 1. okt 2015, 11:48

Vi har tydeligvis bot-rykind igen i disse dage. Hvad høster de egentlig et sted som her, bare mail-adresser?
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Flest brugere online var... ?

Indlægaf Claus-DK » 2. okt 2015, 09:04

De kan kun se de mailadresser som alle andre medlemmer kan, man kan ikke som almindeligt medlem se andre medlemmer´s mailadresser, så det kan de nok ikke høste ret meget på..
Botterne kan se mindre end vore normale medlemmer, efter vi skiftede til den ny type "captcha" er det meget meget få der er sluppet igennem og dem der er kommet igennem har været personer, så jeg tror ikke vi skal bekymrer os om vores data som sådan.

Jo mindre jeg ved om mine medlemmer des bedre, forstået på den måde at jeg ønsker ikke at have alle de date på medlemmerne, så alt er sat til et minimum af data opsamling og oplysninger, jeg skal for at se en mailadresse logge mig ind på admin-panelet jeg kan ikke en gang se medlemmernes mail, med mindre jeg gør en ekstra indsats, jeg tror slet ikke det kan virke uden at der er en mailadresse oplyst, så den er nødvendig for mig at have, men jeg deler det absolut ikke med andre (hvad jeg ved af)...

Jeg får af og til mails om linkdeling, jeg ved ikke rigtigt hvad det er, så jeg siger bare nej tak, det er vigtigt for mig at vores medlemmer ikke forstyrres når de er på siden, her skal være fred og ro og tid til fordybning, vi skal ikke have alle mulige "partnere" som sender stakler på rundtur i alskens tosserier..

Jeg kan vist finde en liste over de bots der er meldt ind, der er jo bing, ask, google, yahoo osv osv osv, der er en del og jeg har ikke overblik over hvor mange der er og hvordan deres antal er over tid, det er ikke rigtigt noget jeg har tænkt over..

Jeg tror de fleste af dem er fra forskellige søgemaskiner, efterhånden som vores tekstmasse vokser og vokser bliver vi mere og mere synlige også for botter der kommer fra Italien eller Indien, så det er no også en del af forklaringen, tror jeg...

Jeg aner ikke hvad de vil her, måske er det vores dejlige indlæg de ikke kan få nok af ??
De smukke billeder ??
Der er jo mange mange spændende ting her på siden..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster

cron