Har lige to forslag til forbedringer af siden.
1.
Synes at 10 indlæg per side er lige få nok.
En fordobling så der er 20 indlæg per side, ville nok være at foretrække.
Hvorfor? Fordi, man fx. eksempel slipper for at skifte mellem sider hele tiden. Det kan specielt være lidt irriterende, hvis man lige skal læse et indlæg endnu engang, men skal skifte til siden tilbage for det. Ved at fordoble antalet per side, vil det ske mindre ofte. Derudover så trykker jeg til sidste side, hvis der er nye indlæg, derfor bliver jeg ofte nødt til at tjekke forrige side, om det første 2nyeste indlæg var på den. Det overordnet bliver altså mere overskueligt IMO.
Det kan være det bare er mig der er en flueknepper
2.
Den næste og sidste udleder lidt af sidste argument i forslag nr. 1
Ved nye indlæg i en tråd trykker for det meste bare på trådens emne, og kommer derfor bare ind på side 1, for derefter gå til sidste side, for at tjekke de nye indlæg, og ja nogle gange, også en side tilbage, for at sikre mig jeg har fået det hele med.
I stedet forslår jeg, at hvis man trykker sig ind på en tråd, med nye indlæg, så i sidste for at havne på første side, så bliver man sendt til første ulæste indlæg.
Om I andre er enige med mig, ved jeg ikke, men det er to generelle ting jeg har været vant til fra et andet forum, jeg færdes meget på.
Peace out homies!