Hepsan.
I må undskylde, hvis der har været snak om dette forslag før - har ikke søgt super meget efter det.
Snart alle forumer med respekt for sig selv, har en subkategori, hvor man får mulighed for at vise sine hærligheder frem for andre, og få inputs løbende. Recordere.dk har "Min hjemmebiograf" og Hifi4All.dk har vist også en masse der ligner og bygger på samme idé som inde på Recordere. Nogle få stykker har vist også gjort det herinde, men de drukner i mængden af alle trådene i Bla bla bla kategorien.
Grunden til jeg lige studsede og det, var fordi jeg så nogle af alle Mages Whiskey billeder, og der stod en ting-med-lysende-pærer-i ( ), og den kunne jeg da godt have tænkt med at vide, hvad var for en. Han har sikkert også nævnt det mange gange rundt omkring herinde, men det er ikke lige noget der har bidt sig fast i min hukomelse.
Så dér kunne jeg godt have brugt en tråd fra Mage med hans udstyr. Det skal selvfølgelig ikke noget påkrævet, men det er egentlig en fin feature at have på sådan et site som denne IMHO. Om Mage så gider at oprette en tråd er så en anden sag, da han sikkert har mere travlt med at drikke en pind i øret.
Nichlas.