SĂĄ fik jeg rystet posen..



SĂĄ fik jeg rystet posen..

Indlægaf Claus-DK » 26. jun 2011, 02:19

Jeg har lavet lidt om i opdelingen.
"Fotos og træf" er blevet til "Fotos" og "Møder" to separate forums som er rykket op under "udstyr" i stedet for "generelt"--

Derefter blev den omdøbt til "Andet-fi" så vi kunne dele vores andre tosserier med hinanden, uden at de drukner i "bla bla bla"..

Jeg har flytte lidt rundt pĂĄ trĂĄdene sĂĄ hvis der er noget der skal flyttes fordi jeg har sovet i timen, sĂĄ giv endelig besked.. rulle4

HĂĄber i kan lide det.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: SĂĄ fik jeg rystet posen..

Indlægaf helledie » 26. jun 2011, 02:27

Jeg synes det virker rigtig fint :)
helledie

Brugeravatar
 
Indlæg: 658
Tilmeldt: 1. apr 2011, 14:33
Geografisk sted: Randers

Re: SĂĄ fik jeg rystet posen..

Indlægaf nc8000 » 26. jun 2011, 04:29

Ser fint ud. Foto rorummet har dog foto forummet som under forum, det skal det nok ikke have.

Og det kan diskuteres om ikke min manga trĂĄd skulle under andet-fi samt om billede af os alle trĂĄden skulle i bla forummet
nc8000

 

Re: SĂĄ fik jeg rystet posen..

Indlægaf Claus-DK » 26. jun 2011, 08:31

underforumet i foto forumet er "fotos af dit hoved-fi udstyr" og er tænkt til at have tråde med vores udstyr i, hvor den øvre del er tænkt på til mere generelle fotos..

Men det kan nemt laves til to "almindelige" fora, hvis i synes det er den bedste løsning ??

Ja den billede af os alle trĂĄd er lidt drilsk og vil nok havne i bla bla bla, jeg synes dog ikke mangatrĂĄden er placeret forkert, det er jo hovedtelefon manga..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster

cron