nc8000 skrev:Dem ville jeg nok forvente at finde under forstærkere da det må formodes at være deres primære funktion
Aquila skrev:Jeg vil mene de skal ligge under lydkilder, ligesom pĂĄ head-fi.
Nej, hvis man kopiere en tråd til et andet forum, så fremstår de som værende to forskellige tråde og opdateres herefter individuelt med nye indlæg osv.Claus-DK skrev:Jeg ved at jeg kan kopiere en tråd til et andet forum, men jeg tror ikke at nye indlæg efter kopieringen vil følge med..
Så vidt jeg husker er "skygge-emner" en slags links, forstået på den måde at der linkes til tråden i dens nye placering. Så tråden ligger altså kun et sted og "skyggen" er blot en reference.Claus-DK skrev:Når man flytter en tråd kan man vælge at lade et "skygge emne" blive stående, men hvad det lige betyder er jeg lidt usikker på, altså jeg kan godt regne ud at tråden kommer to steder, men om man skriver i begge, ved at skrive i den ene aner jeg ikke ??
Claus-DK skrev:SĂĄ vidt jeg husker er "skygge-emner" en slags links, forstĂĄet pĂĄ den mĂĄde at der linkes til trĂĄden i dens nye placering. SĂĄ trĂĄden ligger altsĂĄ kun et sted og "skyggen" er blot en reference.
librarian skrev:Claus-DK skrev:SĂĄ vidt jeg husker er "skygge-emner" en slags links, forstĂĄet pĂĄ den mĂĄde at der linkes til trĂĄden i dens nye placering. SĂĄ trĂĄden ligger altsĂĄ kun et sted og "skyggen" er blot en reference.
Men for brugeren vil det ud som om, trĂĄden ligger der, ikke sandt? Nu har jeg ikke sĂĄ meget forstand pĂĄ det her, men ligger trĂĄden ikke bare som en fil pĂĄ en server og det vi klikker pĂĄ er bare referencer?
Tilbage til Forslag og kommentarer
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster