NĂ„r kĂžb og salg annoncer bliver gamle



NĂ„r kĂžb og salg annoncer bliver gamle

IndlĂŠgaf Claus-DK » 6. feb 2014, 02:44

Jeg har gÄet og spekuleret lidt pÄ om vi skal til at slette nogle af de Êldste trÄde i kÞb og salg ??

Min tanke er lidt den at vi sÊtter en grÊnse pÄ 100 trÄde og nÄr der sÄ er trÄde pÄ side 5 bliver de slettet, jeg ved godt at ikke alle gamle trÄde er dÞde, men har man sÄ en trÄd med noget til salg, kan man jo lige bumpe den en gang imellem, sÄ ryger den jo aldrig pÄ side 5, der er KUN inaktive trÄde pÄ side 5, trÄde uden indlÊg i mÄneder nogle Är..

Lyder det som en fornuftig lĂžsning ??

Vi kan ogsÄ lave en tidsfÊlde, sÄ nÄr et emne har vÊret inaktivt i x antal dage/uger/Är/sekeler bliver det slettet automatisk, det er ogsÄ en mulighed, men sÄ risikerer vi der ryger en del aktive trÄde med, hvis det bliver slettet automatisk er det jo ikke nemt at kontrollere hvad der slettes eller redde trÄde fra dÞden som fortjener at overleve..

Jeg bryder mig ikke om at vi har trÄde hvor et medlem endelig finder en vare og kontakter sÊlger som ikke har vÊret logget pÄ i 3 mÄneder og derfor ikke svarer, det er lidt en dÄrlig oplevelse og dem skal vi jo helst undgÄ, det kan nok aldrig helt undgÄs, men vi kan da prÞve at dÊmme en smule op.

Jeg vil da ogsÄ opfordre alle til at hvis de mÄske har en trÄd i KSB lige tjekke op pÄ det og fÄ den opdateret, hvis alle gÞr det er vi sikkert allerede nede pÄ 3 sider med trÄde ;-)
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
IndlĂŠg: 12674
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: NĂ„r kĂžb og salg annoncer bliver gamle

IndlĂŠgaf jaffse » 6. feb 2014, 09:37

Jeg synes, at vi skal gÄ efter en tidsbegrÊnsning. Hvad med noget ala "slet trÄde, hvor sidste sidste indlÊg er over xx mdr. gammelt"? SÄ mÄ folk hoppe pÄ og bump'e deres trÄd hver xx mdr.
Profile on: Bandcamp - my gear
Home: Micromega MyDAC, Burson Soloist, Sennheiser HD650
Portable: iPod Touch 32Gb, Sennheiser HD25 Aluminium
jaffse

Brugeravatar
 
IndlĂŠg: 277
Tilmeldt: 17. apr 2013, 08:30
Geografisk sted: KĂžbenhavn K

Re: NĂ„r kĂžb og salg annoncer bliver gamle

IndlĂŠgaf Ostebaronen » 6. feb 2014, 12:27

Jeg tÊnker omkring 2 mÄneder hvor der ikke bliver svaret eller er nogen aktivitet i trÄden sÄ flyttes den til afsluttede. SÄ mÄ vedkommende lave en ny trÄd eller fÄ en admin til at flytte den tilbage, hvis det var en fejl.
Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet
 
IndlĂŠg: 2481
Tilmeldt: 17. maj 2011, 10:00
Geografisk sted: SĂžllerĂžd

Re: NĂ„r kĂžb og salg annoncer bliver gamle

IndlĂŠgaf Buyer no 1 » 6. feb 2014, 22:18

Ostebaronen skrev:Jeg tÊnker omkring 2 mÄneder hvor der ikke bliver svaret eller er nogen aktivitet i trÄden sÄ flyttes den til afsluttede. SÄ mÄ vedkommende lave en ny trÄd eller fÄ en admin til at flytte den tilbage, hvis det var en fejl.


Enig :-) (MÄske dog 3 mÄneder .. ;-) )

Og sÄ huske at gÞre opmÊrksom pÄ det i reglerne for ksb. AltsÄ bÄde at annoncer har en udlÞbstid, og at man kan sige til hvis man vil have den forlÊnget.
Buyer no 1

Brugeravatar
 
IndlĂŠg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: NĂ„r kĂžb og salg annoncer bliver gamle

IndlĂŠgaf toppe » 6. feb 2014, 22:34

Buyer no 1 skrev:
Ostebaronen skrev:Jeg tÊnker omkring 2 mÄneder hvor der ikke bliver svaret eller er nogen aktivitet i trÄden sÄ flyttes den til afsluttede. SÄ mÄ vedkommende lave en ny trÄd eller fÄ en admin til at flytte den tilbage, hvis det var en fejl.


Enig :-) (MÄske dog 3 mÄneder .. ;-) )

Og sÄ huske at gÞre opmÊrksom pÄ det i reglerne for ksb. AltsÄ bÄde at annoncer har en udlÞbstid, og at man kan sige til hvis man vil have den forlÊnget.


+1
toppe

Brugeravatar
RedaktĂžr
 
IndlĂŠg: 2037
Tilmeldt: 13. aug 2011, 16:46
Geografisk sted: NĂžrrebro


Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der lĂŠser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gĂŠster