Tour de hoved-fi



Tour de hoved-fi

Indlægaf Claus-DK » 12. feb 2014, 19:56

Jeg vil gerne prøve at udvikle vores tourkoncept, lave lidt eksperimenter med formatet, lave konkurrencer, afstemninger og sådan hvad jeg ellers kan finde på af pudsige ting og sager..

Det vil så sige at der vil komme nogle toure med andre retningslinjer end vi er vant til og tiltag som står helt for min egen regning, så jeg har et lille problem og det er at jeg ikke er alene i tourdelen, jeg kan jo ikke så godt trække nogle regler ned over "Den gode lyd" eller de medlemmer der af og til deltager..

Jeg holder jo af Brian og er glad for hans tilstedeværelse her på siden, så jeg vil ikke blande mig i hans ting og forvente han vil gøre som jeg gør..

SĂĄ min tanke er lidt at dele det op i tre underfora
Hovedgrej
Den gode lyd
Meldlem til medlem

SĂĄ ville jeg have et omrĂĄde hvor jeg kunne lave lidt fis og ballade uden det genere andre..

Så formålet er at prøve at udvikle touren til gavn for både forum/medlemmer (og mit sommerhus på på Solkysten :mrgreen: )
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Tour de hoved-fi

Indlægaf Kaps » 12. feb 2014, 21:32

thumbs giv den alt det gas du kan komme i tanke om! thumbs
Hvis nødvendigt kunne man også lave en konkurrence med lodder som koster lidt, det deltog jeg gerne i :grin:
I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Kaps

Brugeravatar
 
Indlæg: 1181
Tilmeldt: 14. okt 2011, 01:06
Geografisk sted: Herning


Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster