Hoved-fi pĂĄ mobilen



Re: Hoved-fi pĂĄ mobilen

Indlægaf mage » 25. jun 2011, 18:43

Ehhhh...... Tapatalk??? Que?

Mage
Bundgas! Bundgas! Bundgas!
mage

Brugeravatar
Danmarks største hoved-fier
 
Indlæg: 976
Tilmeldt: 1. apr 2011, 18:04
Geografisk sted: 6818 Ă…rre

Re: Hoved-fi pĂĄ mobilen

Indlægaf Burning777 » 25. jun 2011, 18:48

mage skrev:Ehhhh...... Tapatalk??? Que?

Mage


En App til mobilen som på en meget let måde giver overblik over indholdet på et forum. Man kan også skrive indlæg og holde overblik over hvad der foregår på forumet i det program. Og så går det super hurtigt i forhold til at skulle loade hele websiden ned hver gang men den tager kun teksten.
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Hoved-fi pĂĄ mobilen

Indlægaf Claus-DK » 25. jun 2011, 19:08

mage skrev:Ehhhh...... Tapatalk??? Que?

Mage


Rart at se man ikke er den eneste dinosaur.. rulle2 rulle2
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12674
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hoved-fi pĂĄ mobilen

Indlægaf Buyer no 1 » 4. jul 2011, 15:39

Efter at have brugt en iPad til at gĂĄ pĂĄ hoved-fi.dk med de sidste par dage, mĂĄ jeg sige at Osterock virker rigtigt godt pĂĄ sĂĄdan en rulle2

Der er dog to ting jeg har bemærket:

1) Indlejrede youtubeklip: Det virker som om der er mange klip (fx i "Hvad lytter du til nu?"-tråden) der ikke kan vises på iPad'en. Jeg ved ikke om det skyldes Safari eller noget andet, men jeg bemærkerede blot at der var mange (men ikke alle) der ikke virkede.

2) Når jeg skal klikke på en tråd for at åbne den, sker det ofte at mine små fede fingre rammer linket med trådstarterens profil i stedet. Måske man kunne gøre det sådan, at man kunne åbne en tråd ved at klikke på "Noden" i venstre side? Blot et forslag.

Eller thumbs up herfra til osterock pĂĄ iPad musik15
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Hoved-fi pĂĄ mobilen

Indlægaf Burning777 » 4. jul 2011, 16:19

Enig - det virker fint. Men efter at jeg fik købt Tapatalk bruger jeg kun det - det er virkelig lækkert og hurtigt.
Men der virker Youtube video links heller ikke skal det siges.
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Hoved-fi pĂĄ mobilen

Indlægaf Claus-DK » 4. jul 2011, 16:52

Buyer no 1 skrev:Efter at have brugt en iPad til at gĂĄ pĂĄ hoved-fi.dk med de sidste par dage, mĂĄ jeg sige at Osterock virker rigtigt godt pĂĄ sĂĄdan en rulle2

Der er dog to ting jeg har bemærket:

1) Indlejrede youtubeklip: Det virker som om der er mange klip (fx i "Hvad lytter du til nu?"-tråden) der ikke kan vises på iPad'en. Jeg ved ikke om det skyldes Safari eller noget andet, men jeg bemærkerede blot at der var mange (men ikke alle) der ikke virkede.

2) Når jeg skal klikke på en tråd for at åbne den, sker det ofte at mine små fede fingre rammer linket med trådstarterens profil i stedet. Måske man kunne gøre det sådan, at man kunne åbne en tråd ved at klikke på "Noden" i venstre side? Blot et forslag.

Eller thumbs up herfra til osterock pĂĄ iPad musik15


Har du mulighed for at fortælle hvilke youtube link der ikke virker ??, det er hele adressen der skal mellem klammerne og måske er det der det går galt, jeg har ikke mødt nogle der ikke virkede, men jeg følger heller ikke så meget med i hvad lytter du til..
MĂĄske det er specifikt et Ipad problem ??

Jeg tror ikke noderne kan bruges for de har sĂĄ vidt jeg ved samme funktion pĂĄ hele siden..
Men klikker du i højre side af "linket" burde de fede fingre ikke drille så meget rulle2 ruller1


Tak for de pæne ord, som jo i bund og grund er til Ostebaronen, som har været en kanon hjælp med lanceringen af "osterock"..Det var aldrig blevet til noget uden ham, må jeg hellere lige indskyde.. rullw3 rullw3
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12674
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hoved-fi pĂĄ mobilen

Indlægaf Buyer no 1 » 4. jul 2011, 17:32

Fx en del af de klip der er pĂĄ side 19 i trĂĄden "Hvad lytter du til nu?":

Mit eget indlæg med et cover fra Iron Maiden og et tilhørende klip. Dit indlæg med to klip med Dire Straits.
Alt virker fint pĂĄ min PC, men pĂĄ iPaden kom der dette billede:
Billede

Måske det er noget med den lokale opsætning... I don't know... det var ikke min egen iPad...

Og ja, jeg lærte at sætte pris på tråde med lange overskrifter ruller1
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Hoved-fi pĂĄ mobilen

Indlægaf Claus-DK » 4. jul 2011, 18:29

Er der andre Ipat ejere der oplever dette ???
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12674
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hoved-fi pĂĄ mobilen

Indlægaf Ostebaronen » 6. jul 2011, 01:23

Det er ikke et problem med Hoved-fi. Det er fordi videoen er embedded Flash, som ingen af de der håndholdte i-enheder understøtter, så er det nok derfor du får vist sådan et fint billede!
Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet
 
Indlæg: 2481
Tilmeldt: 17. maj 2011, 10:00
Geografisk sted: Søllerød

Re: Hoved-fi pĂĄ mobilen

Indlægaf Buyer no 1 » 6. jul 2011, 01:30

Ok.
Det undrede mig bare, at nogle af de indlejrede klip virkede, mens andre ikke gjorde. Men det kommer mĂĄske an pĂĄ, hvad der er i det konkrete klip?
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

ForegĂĄende

Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster