osterock makeover



osterock makeover

Indlægaf Ostebaronen » 11. sep 2014, 23:41

Jeg har tænkt mig at lege lidt med osterock temaet over nogle weekender for at modernisere det. Hvis I bruger osterock og har nogle foreslag til hvad I synes kunne gøre temaet bedre, så skriv endelig. Jeg skal nok lige smide et link op når jeg får mit testmiljø op at køre. Det vil være en klon af hoved-fi, så I vil kunne teste med at lave indlæg osv.
Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet
 
Indlæg: 2481
Tilmeldt: 17. maj 2011, 10:00
Geografisk sted: Søllerød

Re: osterock makeover

Indlægaf telum » 12. sep 2014, 08:50

Jeg er generelt glad og tilfreds. Måske kunne det være rart, hvis man ikke skulle i "Komplet skrivefelt" hver gang man glemmer syntaksen for en URL fx, eller lige vil sætte en smiley ind.

Jeg aner dog ikke hvad der er af muligheder, så jeg glæder mig til at blive overrasket :-)
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1729
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: osterock makeover

Indlægaf davidsh » 12. sep 2014, 08:56

^Enig


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hovedtelefoner: B&O H6, Hifiman HE-500, Hifiman HE-5LE, Koss KSC75, Sennheiser HD800, Sennheiser Momentum, Stax Sigma (NB), Stax SR-307, Stax Lambda Signature
Forstærkere: Musical Fidelity X-can V8P, Stax SRM-T1, Emotiva Mini-X
DAC's: Danish Audio Design DAC 05
Kilde:Fiio X3, PC
davidsh

Brugeravatar
 
Indlæg: 1799
Tilmeldt: 26. nov 2012, 14:16
Geografisk sted: Ă…rhus, Danmark

Re: osterock makeover

Indlægaf toppe » 12. sep 2014, 11:57

Er Osterock det jeg ser og bruger, nĂĄr jeg via en browser gĂĄr ind pĂĄ hoved-fi.dk?
I så fald synes jeg det er velfungerende - de eneste små detaljer, som jeg kan komme i tanke om er, at indlæg skal være mindst x antal tegn samt at når man klikker i søgefeltet, først skal slette 'søg' før man skriver sin tekst.

Men jeg glæder mig til at se hvad du nu finder på :-)

popsy
toppe

Brugeravatar
Redaktør
 
Indlæg: 2037
Tilmeldt: 13. aug 2011, 16:46
Geografisk sted: Nørrebro

Re: osterock makeover

Indlægaf kvik » 12. sep 2014, 12:30

Et google søgefelt som erstatning for det nuværende lidt begrænsede, ville også være en god ting.
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: osterock makeover

Indlægaf Claus-DK » 12. sep 2014, 13:18

Jeg synes det ville være smart hvis der gik 8 kroner ind på min konto hver gang der var en der loggede ind..
Hvis det ikke er muligt ville 7 kroner også være OK.. ruller1 ruller1 ruller1
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12674
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: osterock makeover

Indlægaf McM_dk » 12. sep 2014, 13:45

Claus-DK skrev:Jeg synes det ville være smart hvis der gik 8 kroner ind på min konto hver gang der var en der loggede ind..
Hvis det ikke er muligt ville 7 kroner også være OK.. ruller1 ruller1 ruller1


Ja, se det ville være en guldgrube. :)
Nåh, men seriøse del. Har du egentligt udgifter til dette site du gerne vil have bidrag til???

/Carsten
* Zigis RnG * HAD Maestral II * Eufonika H3 * Eufonika H14PE *
* Varna II * Henry MK1 * Aune X8 * *EWCG Discrete R2R HAT PI *
* Beyer DT990 * Beyer Amiron * Ollo S4R * Ollo S4 |
McM_dk

Brugeravatar
 
Indlæg: 428
Tilmeldt: 26. mar 2014, 19:42
Geografisk sted: 6600 Vejen

Re: osterock makeover

Indlægaf Claus-DK » 12. sep 2014, 15:14

Jeg har ikke de store udgifter, forumet lever via donationer, så er man glad for vores forum, så giv en skærv, mange bække små rækker langt..

Butikken bruger mange penge på touren og butiksejeren er meget frustreret over hvor lidt der skrives af tour deltagerene, faktisk er det ved at nå et punkt hvor jeg bliver nød til at gøre et eller andet om det bliver enden på vores tour, eller om jeg skal til at blackliste folk er stadig i tænkeboksen, men som det er nu hvor det nærmest fungere som et bibliotek kan ikke fortsætte i det lange løb...

Touren er jo min reklamesøjle og jeg er meget glad for den, men når jeg ikke får spalteplads er der jo ikke meget reklameværdi i det for mig og det bliver sværere og sværere at forsvare udgifterne til touren..

Så skriv lidt når i låner tingene, ellers uddør touren i det lange løb og det ville da være en skam..

Undskyld jeg gik lidt offtopic, men det ligger mig meget på sinde at have touren levende og kørende..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12674
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: osterock makeover

Indlægaf Ostebaronen » 27. sep 2014, 14:55

Test

Kode: Vælg alt
[tweet]https://twitter.com/Cheesebaron/status/515841984322609153[/tweet]


Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet
 
Indlæg: 2481
Tilmeldt: 17. maj 2011, 10:00
Geografisk sted: Søllerød


Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster