Headnørd, Gradoman, Gradomand etc etc etc



Headnørd, Gradoman, Gradomand etc etc etc

Indlægaf Claus-DK » 28. sep 2014, 12:19

Jeg har for første gang i vores forum bannet et medlem musik10

Jeg (og sikkert også andre) var meget træt af hans opførsel, hans forsøg på at piske en stemning op, hans tilsvining af andre medlemmer, kort sagt IKKE et medlem jeg vil have på siden.

Jeg har prøvet at skrive til ham i PBer, men får enten ikke svar eller dumme svar, så den vej var ikke mulig, til sidst så jeg ikke andre muligheder end at smide ham på porten..

Når han kommer tilbage under en ny profil og det gør han uden tvivl, sådan nogle destruktive personer bruger en masse energi på at ødelægge ting for andre, så lad vær med at svare ham, det han skriver vil blive slettet, så det ser både underlig ud og giver ham mere skyts til at fyre imod os..

Jeg informere her om det, da jeg spiller med åbne kort og ønsker at andre skal forstå, at det at blive bannet her på siden kræver en årelang indsats og det er ikke en metode jeg bruger med mindre jeg har prøvet alt andet og selv der har jeg det ikke godt med sådan noget, alle har ret til en mening og må gerne komme med den, der er bare grænser for hvad jeg kan acceptere i det lange løb...

Skal vi gætte på at der om få dage kommer et indlæg fra ham i denne tråd ?? ruller1 ruller1
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 8 gæster

cron