Nye forhandlere



Re: Nye forhandlere

Indlægaf kvik » 23. nov 2014, 22:40

De divergerende opfattelser udtrykker vel egentlig bare den grundliggende konflikt mellem profit og frivillighed, her som alle andre steder. At Claus som fødselshjælper og fremdriver ønsker liv på siden, er fuldt forståeligt. Til gengæld undrer det mig lidt, at TC ikke ser opbygningen af et tillidsforhold til sidens medlemmer (læs potentielle kunder) som vigtigt overhovedet, hverken tidligere eller fremadrettet. Det drejer sig vel om, som det udtrykkes ovenfor af Otto, at TC’s head-fi portefølje udgør en forsvindende del af omsætningen, så fokusset er et andet sted. Det er for så vidt fair nok, men at spille fornærmet, fordi man ikke ønsker at spille efter sidens regler, er at skyde temmelig meget ved siden af, efter min mening. Nå, med tanke på det totale fravær af TC hidtil, er det fortsatte fravær næppe noget stort tab. Og dem, der vil handle Audioquest i DK, ved jo så nu, at de kan få produkterne hos TC. Længere er den vel egentlig ikke.
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Nye forhandlere

Indlægaf Otto J » 23. nov 2014, 23:47

Ostebaronen skrev:
Nettet er et frit sted, hvordan driver et forum er op til den enkelte. Dit forum dine regler.


Jeg forstår ikke hvorfor det her skal køres sådan op. Hvis det er min skyld, så beklager jeg. Jeg anerkender fuldt ud ovenstående, men det er jo med samme ret op til mig om jeg så vil deltage under de regler. Det vil jeg så ikke. Hvis jeg har givet udtryk for dét på en fornærmende måde, så beklager jeg overfor alle der er blevet ramt, inkl. Claus. Ting kan nemt blive misforstået og overfortolket, især når de udtrykkes på skrift, og jeg kan se af de svar der kommer hér at mine uddybninger også bliver misforstået. Måske har jeg startet det hele ved et uheld, ved at tolke Claus' første svar til mig forkert, og bidt af ham på en måde jeg ikke burde have, og så har vi bare bjæffet derudaf dérfra. Det har aldrig været min mening, jeg forsøger bare i fred og fordragelighed at sige at jeg ikke vil kunne leve op til de forventninger som Claus stiller. Jeg vidste ikke at de forventninger var så skarpt stillet op, da jeg bad om adgang. Havde jeg indset dét, havde jeg ikke spurgt fra starten.

Jeg beklager postyret.
Mvh. Otto, Tape Connection mkII
Otto J

 
Indlæg: 15
Tilmeldt: 13. apr 2011, 15:07

Re: Nye forhandlere

Indlægaf Daf » 15. dec 2014, 20:37

Otto J skrev:...Ting kan nemt blive misforstået og overfortolket, især når de udtrykkes på skrift...


Det er så sandt så sandt og det er heller ikke første gang vi har misforstået hinandens motiver herinde. Det sker af åbenlyse årsager og det er altid ærgeligt, men "båndbredden" for kommunikation er bare meget lille på chat-forums, sådan er det bare og det er ikke nogens skyld.

Jeg er sikker på alle her er overbeviste om at Otto er en god hifi-forhandler, men at det her forum nok ikke er så interessant for ham og det er selvfølgelig altsammen ok.
Godt ord igen og god Jul :-)
Rme adi-2 dac fs -> Violectric hpa v200 ae (ss3602) / Stax srm323s / Stax srm006ts -> Audeze lcd-x / Stax sr307 / Stax sr407
Aune x8 (ne5532) -> Lake people g109s -> Akg k702
Audioquest dragonfly red -> Akg k702
Carl martin rock bug -> Akg k712
Daf

 
Indlæg: 1391
Tilmeldt: 16. jun 2011, 19:38
Geografisk sted: Odense

ForegĂĄende

Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron