sorenb skrev:Er det ikke lidt rigeligt postyr pga. nogle fĂĄ, der uvist af hvilken ĂĄrsag, er sene til at videresende? var det 3-4 ud af 100?
Har du prøvet at låne noget ud til 6000 kroner til en person du ikke kender og som ikke reagerer på henvendelser samtidigt med at de har haft tingen 2 måneder længere end aftalt ??
Det er ikke en særlig rar fornemmelse, specielt hvis man har 7 kunder der står i kø for at prøve varen og så taber interessen og ikke handler..
Det er så hvad det er og man dør ikke af det og livet går da videre, det store spørgsmål er:
Vil du gerne have den person lĂĄner mere af dig pĂĄ et senere tidspunkt ??
vores ture er måneder længere om at blive afviklet end de burde og det gælder mere eller mindre alle ture, 4-6 dage blive mange dage hvis det sker 20 gange og det giver alle deltagere i en tur forsinkelser som ingen af dem ønsker, som eksempel kan jeg nævne S16 turen, den ville næsten være ved sidste mand hvis den havde kørt efter snoren, men som det er nu skal han vente mange uger på den..
Det må være i alles interesse at vi prøver at få tingene til at fungerer bedre, vi har haft medlemmer der har mistet tålmodigheden og meldt fra og sikkert også gledet væk fra forumet, på grund af unødvendig ventetid i touren, det kan vi da ikke være tjent med..
Som jeg ser det skal touren være en noget for noget ting, jeg og andre stiller grej til rådighed og i skriver lidt om det, det er alt hvad jeg/vi nogensinde har bedt om og der er mange der ikke har skrevet et ord om tingene, hvilket er blevet tolereret, det er jo også et irritationsmoment, der er ikke meget ved at sende noget på tour, hvis der ikke skrives om det..
Jeg vil 10 gange hellere låne til et medlem der skriver om tingen end en der køber den, helst begge dele naturligvis, men skulle jeg vælge er det ham der skriver jeg foretrækker, det er jo hele kernen i konceptet..
Det er omtalen og det mersalg det giver der giver mig rĂĄd til at have en lĂĄnetur..
SĂĄ det er ogsĂĄ noget jeg synes der skal strammes alvorligt op pĂĄ..
Og igen jeg forventer ikke det store forfatterskab, men er man i stand til at melde sig ind pĂĄ et forum, finde ud af at man kan deltage i en tur, skrive sig op pĂĄ turen, modtage tingen, sende tingen, er man altsĂĄ ogsĂĄ i stand til at skrive, bare noget...
Bare det at skrive man synes den er god fordi den passer i reolen ved siden af bogen af Steven King bogen, altså den om den der døde kat, er jo en helt acceptabel mening om en ting..
(nu må vi se hvor mange den sætning inspirerer

)
Lige for en god ordens skyld så er der INGEN der skal stå til regnskab for noget der er sket for 3 år siden, eller sidste år, det er jo ikke en trang til hævn over nogle få der driver mig til at ryste posen, det er noget der mere eller mindre her været et problem fra starten af, jeg tror ikke en gang vores første tur forløb helt snorlige og at alle skrev selvom det klart var en af de bedste..
Det vi snakker her er touren´s fremtid, jeg kunne i stedet sende et sæt til en af mine gode venner på forumet sammen med en flaske rødvin og bede om en review, det giver fine og flotte reviews, samt en vis sikkerhed for at mine ting ikke får negativ omtale, jeg kunne også med hård hånd sortere i hvem der måtte være med i ture, kun for medlemmer med over 500 indlæg kunne nemt være et krav på andre fora, kun for folk jeg kan lide, det er jo ofte mig der står som udlåner og bestemmer betingelserne, sådan er verden..
Jeg holder bare så uendelig meget af den frie og lidt anarkistiske tilgang til tingene og det synes jeg at turen understøtter, jeg sætter ærlighed højere end smiger, jeg roser også anmeldere der ikke bryder sig om mine ting, bare de skriver er jeg glad..
Jeg er også glad for at turen giver, primært nybegyndere mulighed for at prøve lidt forskelligt uden at skulle gå fra hus og hjem, det er da en fornem service at kunne yde som forum, prøv det der underlige grej vi taler om, gør dine egne erfaringer, find ud af om du overhovedet synes sådan en dims er pengene værd, både som menneske men da også som butiksejer er jeg da kun glad og tilfreds når jeg kan hjælpe til at folk undgår alt for store fejlkøb ( mine produkter er så ikke fejlkøb

)
Hoved-grej blev mere eller mindre skabt for at lave den første produkttur, det er ikke den anden vej rundt som man måske kunne forestille sig, hoved-fi.dk er mit barn, hoved-grej.dk er kun min hobby og i bund og grund sat i verden for at gøre vores forum bedre, at jeg så allerede har haft mulighed for en dejligt skib efter kun 5 år er underordnet...
Naturligvis tjener jeg da lidt på min butik, ellers ville det jo ikke gå, men indtjeningen er ikke formålet det er midlet..min teori er når man danner en virksomhed for at gøre livet en anelse bedre for andre mennesker, vil pengene komme af sig selv, jeg ved da godt at jeg ikke renser vand i Afrika eller redder folk på flugt fra død og elendighed, men jeg gør da en lille positiv forskel i et medlem/kundes af og til og det er lige netop det jeg gerne vil..
Så nu sidder jeg og skriver og skriver igen igen...sorry, det er bare et emne der ligger mig meget på hjerte, touren er det bedste ved hoved-fi og hoved-fi er et ret vigtigt forum i mit liv, ene og alene fordi der er så mange søde og dejlige mennesker her, det skal i jo lige huske når jeg brokker mig....