Gerner skrev:.......... besÞg. Nu lader det sÄ til, at folk er relativt ligeglade med, om vi har deres information eller ej, de fleste er jo nok endt hos Krak alligevel. Derfor tÊnker vi, at fremadrettet, sÄ kommer der endnu et felt, som skal udfyldes, nÄr vi sender vores PB ud.
Den vil lyde cirka sÄledes:
Ănsker du at vi gemmer din data til kommende toure? (Hvis Nej, sĂ„ bliver der sendt en PB, hver gang du melder dig pĂ„ en tour):
Her fÄr du altsÄ din vilje, hvis det ikke lyder for groft, for vi Þnsker ikke at stÞde nogen som helst! PÄ denne mÄde, kan du altsÄ vÊlge, om du vil have gemt din data eller ej. Takker du nej, sÄ er du sÄ bare indforstÄet med, at du vil modtage en PB, hver gang du melder dig pÄ en ny tour. Takker du derimod ja, sÄ fÄr du ingen ny PB.
Her til sidst, vil jeg lige rose dig Niels, for synes det er pisse fedt, at du klager! Ellers kunne det jo ende ud med, at vi ingen tour deltagere havde, og det Þnsker vi i hvert fald ikke! Ligeledes til andre, sÄ mÄ i endeligt sige til, hvis i ser jer trÄdt over tÊerne, for uheldigvis, sÄ trÄder vi nogle gange lidt forbi...
sorenb skrev:Jeg tÊnker at §§28-30 er relevant at forholde sig til i denne sammenhÊng
Walbum4262 skrev:sorenb skrev:Jeg tÊnker at §§28-30 er relevant at forholde sig til i denne sammenhÊng
Kan du uddybe det SĂžren ?? Hvad omhandler de paragraffer og hvad syntes du der kan gĂžres ved det??
Niels skrev:Gerner skrev:.......... besÞg. Nu lader det sÄ til, at folk er relativt ligeglade med, om vi har deres information eller ej, de fleste er jo nok endt hos Krak alligevel. Derfor tÊnker vi, at fremadrettet, sÄ kommer der endnu et felt, som skal udfyldes, nÄr vi sender vores PB ud.
Ănsker du at vi gemmer din data til kommende toure? (Hvis Nej, sĂ„ bliver der sendt en PB, hver gang du melder dig pĂ„ en tour):
Her fÄr du altsÄ din vilje, hvis det ikke lyder for groft, for vi Þnsker ikke at stÞde nogen som helst! PÄ denne mÄde, kan du altsÄ vÊlge, om du vil have gemt din data eller ej. Takker du nej, sÄ er du sÄ bare indforstÄet med, at du vil modtage en PB, hver gang du melder dig pÄ en ny tour. Takker du derimod ja, sÄ fÄr du ingen ny PB.
Her til sidst, vil jeg lige rose dig Niels, for synes det er pisse fedt, at du klager! Ellers kunne det jo ende ud med, at vi ingen tour deltagere havde, og det Þnsker vi i hvert fald ikke! Ligeledes til andre, sÄ mÄ i endeligt sige til, hvis i ser jer trÄdt over tÊerne, for uheldigvis, sÄ trÄder vi nogle gange lidt forbi...
Her er det , sÄ vidt jeg er orienteret, kun Toppe og jeg der har kommenteret, sÄ at postulere at vi er ligeglade, er nok at tage munden lidt for fuld
Lav en liste pr tur.
Smid oplysninger vÊk, nÄr deltager er uden ansvar.
Slet liste efter endt tour.
Det er meget lettere at styre det pr. tour end at skulle ajourfÞre en "medlemsliste", som vi alligevel ikke kan stole pÄ.
Niels skrev:sorenb skrev:For ikke at tale om de forpligtelser der fÞlger sÄdan et register jvn.f. persondataloven ...
Det var jo lige det jeg pointerede. Har du noget nyt at tilfÞje? En personlig holdning der kan bidrage til en stÞrre forstÄelse?
Jeg har ikke startet dette for at spamme, sÄ vÊr venligst seriÞs. Tak.
Niels skrev:Gerner skrev:.......... besÞg. Nu lader det sÄ til, at folk er relativt ligeglade med, om vi har deres information eller ej, de fleste er jo nok endt hos Krak alligevel. Derfor tÊnker vi, at fremadrettet, sÄ kommer der endnu et felt, som skal udfyldes, nÄr vi sender vores PB ud.
Her er det , sÄ vidt jeg er orienteret, kun Toppe og jeg der har kommenteret, sÄ at postulere at vi er ligeglade, er nok at tage munden lidt for fuld
Lav en liste pr tur.
Smid oplysninger vÊk, nÄr deltager er uden ansvar.
Slet liste efter endt tour.
Det er meget lettere at styre det pr. tour end at skulle ajourfÞre en "medlemsliste", som vi alligevel ikke kan stole pÄ.
Gerner skrev:...At bruge udtrykket "ligeglad" er efter min mening helt okay, da vi trossalt 'kun' har fÄet kommentarer fra dig og Toppe.
sorenb skrev:Walbum4262 skrev:sorenb skrev:Jeg tÊnker at §§28-30 er relevant at forholde sig til i denne sammenhÊng
Kan du uddybe det SĂžren ?? Hvad omhandler de paragraffer og hvad syntes du der kan gĂžres ved det??
Paragrafferne handler om databehandlers forpligtelser ifbm registrering.
Som Niels skriver det ... lad vĂŠr at registrere, lad vĂŠr at lave en liste ikke engang pr tour ...I kommer i carambolage med persondataloven.
Tror det er nemmere at lade folk pro forma betale for dimsen og lade de 14 dages fuld retur ret vÊre bestemmende og den forsinkelse der kan komme pÄ tour'en ...
Niels skrev:Fint.
Det blirÂŽ uden mig.
toppe skrev:Gerner skrev:...At bruge udtrykket "ligeglad" er efter min mening helt okay, da vi trossalt 'kun' har fÄet kommentarer fra dig og Toppe.
Det er det bestemt ikke efter min mening - jeg synes det virker som en bÄde arrogant og alt for hurtig konklusion. Som jeg ser det er det sq en ommer...Niels skrev:Fint.
Det blirÂŽ uden mig.
Gerner skrev:Niels skrev:Fint.
Det blirŽ uden mig.toppe skrev:Gerner skrev:...At bruge udtrykket "ligeglad" er efter min mening helt okay, da vi trossalt 'kun' har fÄet kommentarer fra dig og Toppe.
Det er det bestemt ikke efter min mening - jeg synes det virker som en bÄde arrogant og alt for hurtig konklusion. Som jeg ser det er det sq en ommer...Niels skrev:Fint.
Det blirÂŽ uden mig.
Det er beklageligt, at hĂžre jeres svar, da vi i bund og grund, kun gĂžr dette for jeres skyld.
Vi ser gerne, at i kommer med eksempler pÄ, hvordan i sÄ det kunne gÞres anderledes, i stedet for at nedlÊgge idéen med det samme.
Hvis der skal vÊre sÄ store komplikationer om, hvorvidt vi gemmer dataen eller ej, sÄ gemmer vi den kun til tourdeltageren har haft produktet.
Hvad vi dog Þnsker er, at i mÄske kunne komme op med en BEDRE lÞsning, sÄ bÄde i og vi bliver tilfredse.. Da det andet blot giver os ekstra arbejde.
Niels skrev:Gerner skrev:Niels skrev:Fint.
Det blirŽ uden mig.toppe skrev:Gerner skrev:...At bruge udtrykket "ligeglad" er efter min mening helt okay, da vi trossalt 'kun' har fÄet kommentarer fra dig og Toppe.
Det blirÂŽ uden mig.
Det er beklageligt, at hĂžre jeres svar, da vi i bund og grund, kun gĂžr dette for jeres skyld.
Vi ser gerne, at i kommer med eksempler pÄ, hvordan i sÄ det kunne gÞres anderledes, i stedet for at nedlÊgge idéen med det samme.
Hvis der skal vÊre sÄ store komplikationer om, hvorvidt vi gemmer dataen eller ej, sÄ gemmer vi den kun til tourdeltageren har haft produktet.
Hvad vi dog Þnsker er, at i mÄske kunne komme op med en BEDRE lÞsning, sÄ bÄde i og vi bliver tilfredse.. Da det andet blot giver os ekstra arbejde.
Hvorfor vil du gemme data?
Gerner skrev:Niels skrev:Fint.
Det blirÂŽ uden mig.
toppe skrev:Gerner skrev:Niels skrev:Fint.
Det blirÂŽ uden mig.
Som der er lagt op til nu, modtager i en mail med relevante data fra tourdeltagerne. Hvis i lod den mail ligge i mailbakken og slettede dem efter hver deltager er fÊrdig med turen burde det vel vÊre til at have med at gÞre? Jeg forstÄr stadig ikke hensigten med at lave en slags database...
Som det er nu gÄr i allerede ind og med rÞdt highlighter deltagere, som ikke har givet jer data - det lader altsÄ ikke til at i er bange for lidt arbejde...
Tilbage til Forslag og kommentarer
Brugere der lĂŠser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gĂŠster