Claus-DK skrev:Så det bliver nogle andre ord der kommer i reglerne end tidligere, men det er i bund og grund de samme regler vi har haft de sidste 4½ år..
Det er vel i bund og grund ikke reglerne der er problemet. AltsĂĄ spille reglerne er de samme men mĂĄden man tolker dem pĂĄ og bruger dem er da noget nyt.
Jeg kan godt forstå der er nogen der måske ikke syntes det er fedt med et fælles register, måske er der nogen der ikke forstår hvorfor. Det er klart de har en anden indgangsvinkel til tingene end dig Claus-DK der ønsker at få lidt mere styr på tingene. Tror modsætninger mødes.
I bund og grund kan du gøre liiiige som det passer dig, det er dig der har grisen så du bestemmer prisen. :)
Personligt har jeg ikke noget problem med at blive registreret i et "register", det gør jeg jo også hvis jeg låner bøger på bibloteket.
Men jeg forstĂĄr mindre hvordan et register kan optimere ventetiden og/eller forhindrer at ting forsvinder. Jeg forstĂĄr det dog godt udfra Claus-DK vinkel, og respekterer hans valg.
Kiss and make up!