Ændringer det kommende år.



Ændringer det kommende år.

Indlægaf Claus-DK » 4. feb 2017, 13:16

Hoved-fi kører og har kørt non-profit, altså betalt af brugerne´s donationer og det er såmænd godt og dejligt..

Problemet er bare at når man donere til en butiksindehaver, som jeg jo er blevet senere, så skal jeg jo svare skat af pengene, også selvom jeg i 6 år ikke har hævet en rød øre til andet end serverleje, så bliver donationerne i praksis ½veret og er halvt så meget værd...

Tager jeg revisorbrillerne på kan jeg hvis jeg lader det gå ind over min butiks drift trække serverlejen fra i skat, det vil med andre ord sige at det koster mig mere eller mindre samme beløb, når i betaler går jeres penge til skat og hvis jeg betaler går mine penge til jer og jeg synes hellere vi skal støtte medlemmerne her på siden...

Der vil ikke komme nogen synlige eller mærkbare ændringer på forumet eller i butikken, det eneste der i virkeligheden sker, er at jeg flytter et tal fra en kolonne til en anden på min selvangivelse..

Det har også gennem årene irriteret mig en del at Paypal åd en voldsom procent af vores medlemmer´s donationer, f.eks er der er 5er tilbage efter 10 kroners donation og dem skal jeg så svare skat af så når i giver 10 står jeg med 2,5 kroner i hånden, det er lidt bedre med de større beløb da en del af gebyret er et fast beløb....
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Ændringer det kommende år.

Indlægaf Claus-DK » 22. feb 2017, 20:22

Tiden indhentede mine planer, nød lærer nøgen forumejer at spinde og alt det der
https://hoved-fi.dk/viewtopic.php?f=15&t=270&p=99917#p99917
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Ændringer det kommende år.

Indlægaf kvik » 22. feb 2017, 21:53

BilledeBillede

kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Ændringer det kommende år.

Indlægaf Claus-DK » 23. feb 2017, 17:16

Jeg har faktisk, for cirka 20 minutter siden, besluttet at jeg vil udforske Bob´s musik, kender lidt af hans ting, men ikke ret meget, så det vil jeg tjekke ud, eller hvad vi unge og hippe nu kalder det i dag..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster