Hvad med noget Google translate eller noget...



Hvad med noget Google translate eller noget...

Indlægaf Larry » 5. okt 2011, 11:43

Jeg kom til at tænke på om man kunne lave en knap øverst, så der var noget google translate funktion. Det kunne være vi havde nogle finske eller tyske brødre der sidder og gerne vil læse med på vores kloge indlæg nemt ruller1 . Ved ikke om det overhoved eksistere som funktion, men har bare flere gange synes det ville have været smart bare med en engelsk knap på et kinesisk Hi-fi forum jeg læser på. Ved godt translate funktion ikke bliver perfekt at læse, men man ved dog hvad de snakker om og diskuterer.
Harmony Design Ear 909 + Auralic Vega DAC + HiFiMan HE-500 XLR
Larry

Brugeravatar
 
Indlæg: 613
Tilmeldt: 20. jun 2011, 16:21
Geografisk sted: København N

Hvad med noget Google translate eller noget...

Indlægaf helledie » 5. okt 2011, 11:51

Google Chrome har indbygget sådan en funktion - meget smart:)
helledie

Brugeravatar
 
Indlæg: 658
Tilmeldt: 1. apr 2011, 14:33
Geografisk sted: Randers

Re: Hvad med noget Google translate eller noget...

Indlægaf Larry » 5. okt 2011, 21:07

Sorry, har kørt Firefox de sidste mange år. Har lige prøvet at installere google chrome her til aften og det virker jo som fod i handske med translate funktionen. Tak for hjælpen Helledie, det vil faktisk også hjælpe mig en del fremover, når jeg kigger på diverse hifi sider ude i den store verden. Det her kinesiske (Taiwan) forum har f.eks. de fedeste billedreportager fra diverse audioshow . Billeder fra High end messen i Munich rullw3 . Så har de også nogle totalt vilde hjemmebesøg hos rige kinesere, der har de fedeste musikrum custom made. Så der er translate fedt. http://my-hiend.com/vbb/
Harmony Design Ear 909 + Auralic Vega DAC + HiFiMan HE-500 XLR
Larry

Brugeravatar
 
Indlæg: 613
Tilmeldt: 20. jun 2011, 16:21
Geografisk sted: København N


Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster