Klik på link i vores indlæg åbner nyt vindue



Klik på link i vores indlæg åbner nyt vindue

Indlægaf Larry » 5. okt 2011, 20:00

Jeg har et forslag mere, men ved godt kræver noget teknisk arbejde. Det virker rigtig godt på andre sider, hvor folk linker til andre sites, at der åbner et helt nyt vindue når man trykker. Så man kan beholde den Hoved-fi side man kom fra og samtidig udforske den nye side og dens undersider som nogle har fristet med. Jeg har herinde selv været slem at linke til anmeldelser, nyheder og producenters hjemmesider, så jeg påtager mig klart en del af skylden :-( . Jeg har bare ikke den tekniske kunnen til at løse problemet.
Harmony Design Ear 909 + Auralic Vega DAC + HiFiMan HE-500 XLR
Larry

Brugeravatar
 
Indlæg: 613
Tilmeldt: 20. jun 2011, 16:21
Geografisk sted: København N

Re: Klik på link i vores indlæg åbner nyt vindue

Indlægaf Ostebaronen » 5. okt 2011, 22:05

Tryk på dine links med scroll hjulet, eller hold ctrl nede så åbner de i en ny tab/vindue. Det er generelt svært at skælne mellem eksterne links og interne navigations links via kode og derfor er det normalt ikke implementeret at links åbner i et nyt tab/vindue.

Men det kunne nok være muligt at ændre BBkoden så den åbner links i nye tabs/vinduer i stedet for. Claus, hvis du har mod på det så skal target="_blank" tilføjes i
Kode: Vælg alt
<a href="xxx">xxx</a>
tagget således det kommer til at se nogenlunde sådan her ud
Kode: Vælg alt
<a href="xxx" target="_blank">xxx</a>
hvor xxx bare skal være de værdier der står der i forvejen.
Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet
 
Indlæg: 2481
Tilmeldt: 17. maj 2011, 10:00
Geografisk sted: Søllerød

Re: Klik på link i vores indlæg åbner nyt vindue

Indlægaf Buyer no 1 » 5. okt 2011, 22:19

Ostebaronen skrev:Men det kunne nok være muligt at ændre BBkoden så den åbner links i nye tabs/vinduer i stedet for. Claus,.....


2musik

rullw3 rullw3 rullw3
9musik
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Klik på link i vores indlæg åbner nyt vindue

Indlægaf Claus-DK » 6. okt 2011, 01:11

Jeg skal prøve at se om jeg kan fumle mig igennem det i weekenden, jeg bruger som regel bare højre museknap og åbner linket i ny fane, men det ville være rart på den anden måde, da det er lidt lettere for min finger at ramme venstre musetast..

Så må vi håbe baronen har lidt tid i weekenden til lige at sætte mig på rette spor, så jeg ved i hvilken mappe jeg skal kigge .. .. ..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Klik på link i vores indlæg åbner nyt vindue

Indlægaf Mataugust » 23. okt 2011, 22:48

Det er jo ren php kode og der er 5 "a href"'er i den, og jeg har svært ved at gennemskue hvilken af dem der skal redigeres. Prøver at sende en pm med oplæg til en ændring
Audioquest Diamond-->
Denafrips Ares -->
Cambridge CXC --> Luxman LV-107u --> HL Adapterboks--> AKG K701/Grado GS100/Philips A5pro
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
Indlæg: 2748
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse


Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 8 gæster