Touren



Touren

Indlægaf Claus-DK » 7. okt 2018, 01:59

I anledning af vores nye tour, har jeg flyttet den gamle til et hemmeligt sted.

Jeg håber at det nye format med præmier, vil få flere til at deltage og skrive.

Jeg løb sur i det, sidste gang og for at undgå det har jeg vedtaget nogle ting, som skal sikre at det bliver ved med at være sjovt og ikke giver mig bekymringer.

Jeg vil holde mig til ting jeg ikke selv sælger.
Jeg vil nasse mig til det hele, så jeg kan bruge produktet som præmie
Jeg vil ikke stå for ture hvor jeg låner produkter, det må andre gøre hvis de har lyst.
Jeg vil ikke have endeløse ture.
Jeg vil selv deltage i (nogle af) vores ture
Jeg vil maks have 3 ture kørende, flere kan komme på tale, det afhænger af hvor meget jeg skal holde deltagerne i ørerne.
Jeg vil sørge for at vores turtråde er opdaterede.
Jeg vil ikke fedtes ind i penge.

De produkter jeg vil prøve at få fingrene i er dels hvad jeg kan trække ud af vores forhandlere og ting fra små producenter
Hvis en butik har produkter de gerne vil have på tur, kan jeg kun opfordre dem til at starte deres egne ture, bare lige gør mig opmærksom på det inden, så er det ikke et problem.

Jeg vil gerne hjælpe de små nystartede producenter, med at få deres ting vist frem, de har brug for hjælpen og er ofte ret nemme at få i tale, de kan se en idé i at sælge 25-50 par hovedtelefoner ekstra i Danmark om året, for dem er det en mulighed for at få deres ting solgt og kan være til stor hjælp for en nystartet/lille producent. De store er nok lidt ligeglade, for dem er det måske bare en anden af deres modeller der bliver valgt, så der er ikke så meget at vinde, folk kender også mærket i forvejen..

Jeg er også sikker på at det er mere spændende at læse om ting man ikke lige har læst, hørt eller set noget til før de dukkede op i turen, hvilket også burde gøre touren mere attraktiv, at få hele Beyers sortiment på tour er mindre spændende end 25 forskellige mærker, det kan ikke være anderledes.

Jeg er ogsĂĄ sikker pĂĄ at hvis bare der bliver skrevet kan jeg blive ved med at skaffe nye ting.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Touren

Indlægaf friisand » 8. okt 2018, 10:52

Dejligt med fornyelse og ser frem til en omgang i Tour karrusellen thumbs
friisand

 
Indlæg: 128
Tilmeldt: 2. aug 2011, 22:14
Geografisk sted: Terndrup 9575

Re: Touren

Indlægaf Claus-DK » 8. okt 2018, 11:08

Jeg stĂĄr klar med billetten.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Touren

Indlægaf Claus-DK » 10. okt 2018, 22:31

SĂĄ er der lidt nyt igen igen.
Ollo audio, har netop sagt ja til at deltage i en tour, det er et Slovensk mærke og de laver normalt mixerudstyr..
https://www.olloaudio.com/

De har en af de mest flade frekvensgange, set i lang tid og mine bekendte beretter om en yderst neutral og langtidsholdbar hovedtelefon..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Touren

Indlægaf Claus-DK » 15. okt 2018, 15:25

Så var der da lige noget der fik min opmærksomhed, jeg arbejder nu i hemmelighed på at få en lækker smuk lukket hovedtelefon i træ, hjem til touren..
Det er en ny version (andet mærke) af en tidligere afholdt model.

Den hedder noget med 100 musik13 musik13
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Touren

Indlægaf Claus-DK » 26. okt 2018, 11:13

Så var der da lige noget der greb min opmærksomhed.
https://www.kickstarter.com/projects/californiaheadphones/california-headphones-premium-metal-and-leather-de?ref=discovery&term=headphone

Kunne det ikke være spændende hvis vi kan få sådan en på tour ??
Vedhæftede filer
ki.jpg
ki.jpg (61.11 KiB) Vist 13388 gange
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Touren

Indlægaf Claus-DK » 29. okt 2018, 15:12

Jeg kan sikkert få en flot og fin forstærker på tour, men er der "kunder" til de produkter ??

Vi har ikke kunne samle mere end 5 til en forstærker tour og 5 var den bedste med længder, så jeg vil helst ikke ud i noget hvor jeg/vi ikke kan bunde.
At finde 10 deltagere til et par hovedtelefoner i løbet af en måneds tid er ikke så svært, men er i der til en forstærker også ?

Jeg vil meget gerne sende sådan en på tour, vi snakker om en forstærker til 799€ så det er en flot præmie og sikkert også en skøn maskine, men kan jeg ikke samle deltagere til reviews/indtryk er det en dødsejler...

Hvis der er fem der melder sig til på forhånd (altså uden at vide om det overhovedet sker) skal jeg nok begynde at arbejde i det og afsløre mere om hvad det er for en maskine, da den dukkede op i nyheder, synes i den var lækker og pæn..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Touren

Indlægaf Euklid » 29. okt 2018, 18:35

Jeg ville gerne deltage i en forstærker tour.

Sendt fra min WAS-LX1 med Tapatalk
Euklid

Brugeravatar
 
Indlæg: 510
Tilmeldt: 12. okt 2013, 14:16
Geografisk sted: Køge

Re: Touren

Indlægaf Mortenhoe » 29. okt 2018, 19:45

Jeg vil MEGET gerne deltage i en forstærker tour.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Touren

Indlægaf CHIbsen » 29. okt 2018, 22:18

Jeg deltager også rigtig gerne i en forstærker tour. Selvfølgelig

Tapatalk
Pachanko Constellation Miniâ–şViolectric DHA V590â–şSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern

Re: Touren

Indlægaf Kena » 29. okt 2018, 23:32

Jeg kunne også gerne tænke mig at prøve en forstærker igen
AudioQuest NightOwl Carbon & PowerBeats Pro & Chord Mojo
Kena

Brugeravatar
 
Indlæg: 665
Tilmeldt: 6. dec 2011, 16:33
Geografisk sted: Amager

Re: Touren

Indlægaf M.Gjøl » 30. okt 2018, 00:14

Jeg tager ogsĂĄ gerne en for holdet thumbs

Syntes dog at forstærkere er lidt svære at andmelde end hovedtelefoner. Da det er min oplevelse at det ofte handler mest om synergi. Og andmeledserne er svære og bruge som læser, med mindre man kigger efter en specifik kombi.
M.Gjøl

Brugeravatar
 
Indlæg: 1296
Tilmeldt: 8. okt 2012, 21:59
Geografisk sted: Sjælland

Re: Touren

Indlægaf kvik » 30. okt 2018, 00:47

Bacillus Tilia?
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Touren

Indlægaf Claus-DK » 30. okt 2018, 22:20

kvik har jo afsløret mig, det er netop erzetic bacillus om det bliver tiliaen, hvilket jeg håber på eller den almindelig version er endnu uvist, hvad er sikkert er at den forstærker tour kan blive billetten til deres hovedtelefoner, så jeg håber meget at en forstærker tour kan komme i gang og blive god..
Det ville være en drøm at sende en 2000€ hovedtelefon ud på tour..

Den sidste fine læder og metal bøf jeg havde et billede af, var en nitte, firmaet er blevet solgt og lave telefonkasser nu...bugger.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Touren

Indlægaf Mataugust » 30. okt 2018, 22:45

Er der plads til flere på forstærker, så er jeg gerne med på den.


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Audioquest Diamond-->
Denafrips Ares -->
Cambridge CXC --> Luxman LV-107u --> HL Adapterboks--> AKG K701/Grado GS100/Philips A5pro
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
Indlæg: 2748
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse

Re: Touren

Indlægaf Claus-DK » 30. okt 2018, 23:19

ja for hulen..
Nu er der nok til at jeg tør sige vi er klar, de sidste skal nok dukke op i løbet af touren.

Mere i tourdelen sĂĄ snart jeg ved mere..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Touren

Indlægaf Claus-DK » 3. nov 2018, 02:10

Jeg vil se om jeg ikke kan få fingrene i nogle bonecondution bøffer, jeg har altid været nysgerrig og det kunne være ret spændende at se hvordan de vil blive modtaget her.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Touren

Indlægaf Claus-DK » 4. nov 2018, 23:52

Vi har et kvikt medlem, der lige fandt en god vej og sagde jeg skulle gĂĄ den vej..
Der kommer meget snart en rørforstærker på tour.
det er en forstærker fra http://eufonika.pl

Jeg ved endnu ikke helt hvilken model, kvik skrev noget om en ny model, men jeg håber at vide nok til at starte endnu en ny og spændende tour..

Hvis det bliver for meget for jer der deltager så sig lige til, for lige nu kører jeg med klatten og jeg hader at skulle stoppe rulle2 rulle2 rulle2 rulle2
Der er dog ingen der har glæde af 25 produkter uden lyttere...
SĂĄ jeg skal nok holde mig til vildt fede nye ukendte sager, sĂĄ er det sjovere for os alle.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Touren

Indlægaf kvik » 5. nov 2018, 01:26

Flere Eufonika modeller/billeder her. Wieslaw (manden bag Eufonika) er i gang med at opdatere hjemmesiden med de forskellige modeller, og med en engelsk oversættelse. Indtil da giver ebay beskrivelserne og billederne (følg linket) en ok fornemmelse af, hvad der venter. Jeg synes, at forstærkerne ser velbyggede ud, og komponentvalget indikerer kvalitet. Hans beskrivelse af lydsignaturen er lidt vag, jeg har foreslået ham at definere forskellen mellem modellerme lidt tydeligere. Alle modeller ser ud til at være OTL, så de er nok i udgangspunktet mest velegnet til medium/høj-impedante hovedtelefoner. De to dobbelt-mono modeller har dog lidt flere kræfter, og skulle kunne drive hovedtelefoner fra 25-30 ohm og op (iflg Wieslaw). Jeg ved ikke, hvilken model der evt kommer rundt, en helt ny model blev nævnt, vi får se. Jeg har ikke mere info end ovenstående, Claus er tour-bossen, og vil være den der sidder med detaljerne fremadrettet.
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Touren

Indlægaf Claus-DK » 5. nov 2018, 20:28

Ha det er slet ikke min opgave..

Jeg skal nok informere alt det jeg kan sĂĄ snart jeg ved mere..

Jeg er blevet grebet af storhedsvanvid, det er lidt trist at se på for mine venner, men sådan er det nu en gang, Jeg har fået den bindegale idé at hvorfor ikke køre vores toure i 2 lande ??
5 reviews i hvert land 10 reviews i alt.
Det ville give mig mere vægt når jeg skal finde ting og jeg vil måske kunne rykke op i prisklassen, det vil gøre det væsentlig nemmere at samle produkter ind, så meget er helt sikkert..

Det er stadig bare nogle løse chats med nogle finske venner, men det virker som om det er noget der kan lade sig gøre.

Det vil i min optik, gøre tingene meget sjovere med 5 pladser, der vil ikke sidde nogle og skulle skrive og gentage de foregående 8 reviews, der vil max være 4 her inden.
Jeg håber da det vil blive en fest og medlemmerne vil stå som hos bageren søndag morgen, når når de nye toure starter.
Tingene vil også være mere eksklusive hvis man kan få hele kabalen til at gå op i en højere enhed.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Næste

Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster