Det gĂĄr laaangsomt....



Det gĂĄr laaangsomt....

Indlægaf Buyer no 1 » 27. okt 2011, 17:05

Er det kun mig, eller oplever I andre ogsĂĄ at det imellem gĂĄr lidt langsomt med at loade siderne?

De sidste 10-15 min har det gns. taget 8-10 sek at loade en side, og for det meste starter den med den fine røde baggrund, og så går der yderligere nogle sekunder inden hovedtelefonerne kommer frem.
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Det gĂĄr laaangsomt....

Indlægaf Burning777 » 27. okt 2011, 17:19

Jeg oplever det nogle gange. Men ikke specielt idag.
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Det gĂĄr laaangsomt....

Indlægaf Claus-DK » 27. okt 2011, 23:48

Det er ikke noget jeg har oplevet, men er det et generelt problem, eller kun engang imellem ??

Hvis det er meget periodisk vil jeg ikke gøre så meget, men er det ofte det sker vil jeg da sætte mig i forbindelse med webhotellet, måske skal tempoet opgraderes ?..

Lad mig endelig høre om det er et problem, for jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at vores side kører hurtigt og problemfrit..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Det gĂĄr laaangsomt....

Indlægaf Kolind » 28. okt 2011, 10:51

Claus-DK skrev:Det er ikke noget jeg har oplevet, men er det et generelt problem, eller kun engang imellem ??

Hvis det er meget periodisk vil jeg ikke gøre så meget, men er det ofte det sker vil jeg da sætte mig i forbindelse med webhotellet, måske skal tempoet opgraderes ?..

Lad mig endelig høre om det er et problem, for jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at vores side kører hurtigt og problemfrit..


En opgradering vil næppe hjælpe på den front vil jeg tro?
Grej
- Indsæt i dine tanker her en sej sætning efter eget valg..
Kolind

Brugeravatar
 
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 1. apr 2011, 13:02
Geografisk sted: Holbæk

Re: Det gĂĄr laaangsomt....

Indlægaf Alpha » 28. okt 2011, 11:54

Buyer no 1 skrev:Er det kun mig, eller oplever I andre ogsĂĄ at det imellem gĂĄr lidt langsomt med at loade siderne?

De sidste 10-15 min har det gns. taget 8-10 sek at loade en side, og for det meste starter den med den fine røde baggrund, og så går der yderligere nogle sekunder inden hovedtelefonerne kommer frem.


Mon ikke det er din internetudbyder? Nogen gange er der klumper i (data)strømmen :lol:
Alpha

 
Indlæg: 541
Tilmeldt: 16. apr 2011, 13:50
Geografisk sted: midtjylland

Re: Det gĂĄr laaangsomt....

Indlægaf Buyer no 1 » 28. okt 2011, 19:09

Ja, det kan være det er klumper i bits'ne. Måske det ville hjælpe med et eksklusivt high-end netkabel fra telefonstik til router :grin:

Jeg har en 20 mbit forbindelse så jeg synes det plejer at gå ok hurtigt. Normalt når jeg oplever lange svartider på hoved-fi.dk er det kun en enkelt eller to gange, og så kører det igen. Men i går skulle der altså bare tygges grundigt over det, hver gang jeg skiftede side. Og det var uanset om jeg bladrede i fora eller trykkede vis prøve når jeg skrev indlæg. Andre sites i samme browser fungerede normalt.

I dag fungerer det fint igen, så der er igen grund til at oprette en sag på det :-) Startede blot tråden for at finde ud af om der var andre der oplevede det samme, men det ser ikke ud til at være en særlig udbredt oplevelse... heldigvis!
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Det gĂĄr laaangsomt....

Indlægaf mikkelkhs » 28. okt 2011, 22:28

Hvem hoster siden? Og nej, jeg er for doven til at slĂĄ det op :)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
/mikkelkhs - basshead extraordinaire

Current gear: FiiO E3+FiiO E5+Sony MDR-XB1000+Digizoid Z02+Superlux-681+US-780
Billede
http://db.tt/vsWhXmHL << dropbox, brug lige dette link - sĂĄ fĂĄr jeg 500mb mere plads ;)
mikkelkhs

Brugeravatar
Basshead extraordinaire
 
Indlæg: 816
Tilmeldt: 11. aug 2011, 23:58
Geografisk sted: Your mom's place

Re: Det gĂĄr laaangsomt....

Indlægaf Mathias Bak » 28. okt 2011, 22:43

Surftown :-)
Mathias Bak

Brugeravatar
 
Indlæg: 655
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:59

Re: Det gĂĄr laaangsomt....

Indlægaf Claus-DK » 28. okt 2011, 22:54

De sagde ellers hos surftown at de der underbevidste beskeder ikke vil gøre siden sløv.. rulle4 ruller1

Buyer har du haft en uimodstĂĄelig trang til Pandekager med sild ??
Jeg er lige ved at teste systemet rulle2
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Det gĂĄr laaangsomt....

Indlægaf Kaps » 29. okt 2011, 20:12

Jeg har ikke haft problemer med hastigheden, hverken pĂĄ iPhone, iPad eller iMac
I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Kaps

Brugeravatar
 
Indlæg: 1181
Tilmeldt: 14. okt 2011, 01:06
Geografisk sted: Herning

Re: Det gĂĄr laaangsomt....

Indlægaf Burning777 » 21. jan 2012, 12:43

Hold da op hvor er det skønt at skrive på andre forums. Jeg var lige over og oprette nogle "reklamer" for det kommende hoved-fi meet på AV-t.dk og nerds.dk. De to fora kører 100 gange hurtigere end dette. Jeg håber snart Surftown vil indse at de har et problem.
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Det gĂĄr laaangsomt....

Indlægaf Burning777 » 14. feb 2012, 09:40

Hold da op det kører nu!
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Det gĂĄr laaangsomt....

Indlægaf Sorensiim » 14. feb 2012, 09:42

Burning777 skrev:Hold da op det kører nu!

Billede
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Det gĂĄr laaangsomt....

Indlægaf nc8000 » 19. feb 2012, 16:56

De seneste par dage synes jeg at sitet periodevis atter kører ret langsomt. Har andre også oplevet dette ?
nc8000

 

Re: Det gĂĄr laaangsomt....

Indlægaf Anda » 19. feb 2012, 16:57

Jeg synes der har været lidt her i eftermiddag.
HiFiMAN HE-6 | Yamaha M-4 | Palmer Monicon | Audio-GD SA-1.32 | Gustard U10
Grejliste
Anda

Brugeravatar
 
Indlæg: 2239
Tilmeldt: 15. nov 2011, 00:46
Geografisk sted: København V

Re: Det gĂĄr laaangsomt....

Indlægaf vaskebjørnen » 19. feb 2012, 16:58

Ja har været lidt i dag men har ellers ikke haft noget bævl med hastigheden
WARNING:DO NOT ATTEMPT TO DRIVE OR OPERATE HEAVY MACHINERY WHILE PLAYING YOUR AIR GUITAR

[GEAR] On the go: Ipod 160GB : Qusp LOD : Alo RX : Future Sonics Atrio
vaskebjørnen

Brugeravatar
Kabelsnedker
 
Indlæg: 2165
Tilmeldt: 19. nov 2011, 15:13
Geografisk sted: Næstved

Re: Det gĂĄr laaangsomt....

Indlægaf Claus-DK » 19. feb 2012, 17:05

I kan være ganske sikre på at jeg vil kontakte meebox i morgen, jeg synes det er gået ½ sløvt det meste af dagen også, jeg må også sige at det tager alvorligt det sjove ud af at have et forum at skulle bruge så meget tid på webhoteller, det er efterhånden en plage for mig at drive denne side....
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Det gĂĄr laaangsomt....

Indlægaf Claus-DK » 19. feb 2012, 17:14

Som i ved er vi hostet hos meebox og hvis i vil gøre mig en tjeneste, så send dem en mail om at det går langsomt..

Så kan det være at de fatter beskeden og retter på fejlen..

Der er ikke meget jeg kan gøre ved det, jeg kan ikke andet end vælge et webhotel efter anmeldelser på nettet....og denne gang valgte jeg altså ene og alene udfra anmeldelser på trustpilot uden skelen til hvad det koster for det er blevet næsten 10 gange dyrere for mig at drive siden her..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Det gĂĄr laaangsomt....

Indlægaf nc8000 » 19. feb 2012, 17:24

Siden vi nu (måske) oplever det samme som hos SurfTown, kunne det så være selve opsætningen af sitet og den underliggende database der har skylden mere end hosteren ?

Vi har lige i vores spejder division købt webhotel hos meebox baseret på anbefaling fra det firma der har udviklet vores nye site.
nc8000

 

Re: Det gĂĄr laaangsomt....

Indlægaf Claus-DK » 19. feb 2012, 19:19

Jeg ved ikke helt hvad der sker, men når det går hurtigt dag 1-2-3-4-5-6-7-8 og langsomt dag 9, tror jeg ikke på at det kan være opsætningen, så ville det jo have gået langsomt hele tiden, der er jo intet ændret i opsætningen siden engang i juni hvor jeg tilføjede tapatalk og forumrunner..

Vores database er selvfølgelig vokset en del, men det er ikke voldsomt mange megabyte det handler om for hele databasen..

Kan det mon skyldes at der er nogle der uploader billeder i stedet for at hoste dem andetsteds og lave IMG link ??

Hastigheden hos Surftown var jo også fin de sidste par uger, da det gik op for dem at vi var på vej væk..

Det er noget der går mig meget på og det er ikke særligt sjovt at have det liggende og ulme i baghovedet døgnet rundt, nu må dette endelig ikke opfattes som om jeg er mopset over at der bliver klaget, for det er sådan set fair nok, men mine interesser er hovedtelefoner og grej der hører til det, IT er et nødvendigt onde og er ikke noget der interessere mig endsige noget jeg bruger mere tid på end absolut nødvendigt.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Næste

Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst