Nyhedssektion



Nyhedssektion

Indlægaf brian » 12. apr 2011, 11:20

Jeg har et forslag til en sektion, Nyheder. Her kan vi lægger links til nyheder, messerapporter etc ind.

Brian
brian

Brugeravatar
Forhandler
 
Indlæg: 519
Tilmeldt: 11. apr 2011, 15:41
Geografisk sted: Slagelse

Re: Nyhedssektion

Indlægaf hks777 » 12. apr 2011, 13:39

god ide :)
Gear:
custom made stationær pc->v-link III->colorfly c4->RSA sr71b->He-500
Asus u46s->Fiio E10->HyperX Cloud
ipod classic->RSA sr71b-> ????
hks777

Brugeravatar
 
Indlæg: 537
Tilmeldt: 1. apr 2011, 16:19
Geografisk sted: 20 km fra kolding

Re: Nyhedssektion

Indlægaf Claus-DK » 13. apr 2011, 00:27

Hmmmm vi har et forum med fotos og træf, messer kunne fint være der..

Nyhederne håber jeg da vil dukke på i vores forhandler-del....

Jeg synes at vi skal passe på ikke at lave alt for mange afdelinger, vi er jo ikke 5000 medlemmer (endnu) og selv om aktiviteten her overgår mine vildste forventninger, så vil jeg gerne prøve at holde lidt fast ved den opdeling vi har på nuværende tidspunkt..

Med hensyn til nyheder, vil jeg mene at hvis det "bare" er link er det ret kedeligt, vi skal have noget med mere kød på og som skaber mere at læse HER at linke til en masse på eksterne sider, vil jo bare fjerne aktiviteten herfra..

Bare mine tanker på emnet..

Men jeg synes også at det er et rigtigt godt forslag og jeg vil lige gå lidt i tænkeboksen og se om jeg kan finde en eller anden smart løsning, måske et underforum eller sådan noget..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Nyhedssektion

Indlægaf Buyer no 1 » 13. apr 2011, 00:56

Claus-DK skrev: ... Nyhederne håber jeg da vil dukke på i vores forhandler-del....


Apropos.. var det en idé at vi (eller TC selv) gjorde opmærksom på TC's tilbud for forummedlemmerne, i forhandlersektionen? Måske er det ikke alle nytilkomne der er klar over det?
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Nyhedssektion

Indlægaf Claus-DK » 13. apr 2011, 01:04

Jeg synes at TC selv skal komme med den gode nyhed og har også skrevet til dem og flere andre, så det er sikkert bare et spørgsmål om tid før de kommer på banen, indtil videre har vi Brian fra odysseaudio som vores første forhandler, håber jeg har stavet det rigtigt..

Desværre er der nogle bøller som har hacket hans side så vi kan sikkert først forvente noget fra hans side, når der er blevet gjort rent..

Men jeg glæder mig for det er nogle yderst lækre ting han forhandler..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Nyhedssektion

Indlægaf Buyer no 1 » 13. apr 2011, 01:10

Du har styr på det 1musik
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Nyhedssektion

Indlægaf Claus-DK » 13. apr 2011, 07:17

Jeg lader bare som om...
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Nyhedssektion

Indlægaf brian » 13. apr 2011, 07:35

Vi har allerede nogle sektioner hvor vi kan skrive om vore egne træf etc.

Mit forslag går på at lave en sektion hvor man kan lægge links til kommende messer, nye produkter som ikke er i Danmark, pressemeddelelser og lignende.

Jeg tror at når vi engang har fået rigtigt mange tråde i de forskellige sektioner, så kan det blive svært at finde nyhedstråde da de som regel ikke får så mange svar og det er i en begrænset periode. Jeg leder ofte i nyhederne på de andre sites efter forhandlere, produkter mv.

Brian
brian

Brugeravatar
Forhandler
 
Indlæg: 519
Tilmeldt: 11. apr 2011, 15:41
Geografisk sted: Slagelse

Re: Nyhedssektion

Indlægaf Burning777 » 13. apr 2011, 09:45

Hej brian - velkommen til forumet :)

Til at begynde med tror jeg bare vi/du skal poste nyheder i de mest relevante områder. Så er det Adminernes opgave at oprette nye undergrupper efterhånden som de bliver relevante. Det er lidt svært at bygge et forum op med en masse tomme hylder uden ret meget på. Det er nok lettere at se hvilke varer, der kommer på hylderne efterhånden og så må man hen ad vejen oprette de områder hvor der er behov for at skabe overblik.

Der er i øvrigt også en meget fin søgefunktion på siden som nok bliver nødvendig at tage i brug jo mere indhold der bliver skabt herinde.

Men jeg tror gerne - uden at spørge de andre herinde - at du kan få rollen som NYHEDS REDAKTØR, og finde nyheder om hovedtelefoner, DAC's og hovedtelefonforstærkere og Poste dem herinde. Det vil hjælpe mig med at holde øje med hvad, der sker rundt om i verden hos de forskellige leverandører.
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Nyhedssektion

Indlægaf Claus-DK » 13. apr 2011, 11:34

Nyhedsredaktør, det lyder da fornemt, det er da bestemt en mulighed..

Nu hvor du er på banen Brian ville jeg lige høre om du synes det vil være en god idé med dit eget underforum i forhandlerdelen, hvor du kan poste løs ??

Så vil det blive lettere at skille de forskellige forhandleres tråde fra hinanden, indtil videre er du lidt enerådig, men det skulle jo helst ikke være sådan for altid..

Jeg synes faktisk at en nyhedssektion lyder som en bedre og bedre idé, jeg er bare lidt i tvivl om den vil blive brugt ??
For det er jo en god ting at man ikke behøver at lede efter nyheder, det er også muligt at gøre relevante nyheder til sticky´s og lade dem hænge øverst i et par måneder ??

Jeg er lidt i vildrede og sætter pris på inputs om dette emne...
For det er i sidste ende VORES forum og ikke noget diktatur, hvor jeg skal bestemme alt og er det noget der er stemning for er det jo bare at sætte det i vandet og se om det kan flyde, selvom jeg som udgangs punkt helst vil have så få hylder med så mange varer som muligt på, ellers kommer det bare til at ligne et Østtysk supermarked fra før murens fald....
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Nyhedssektion

Indlægaf brian » 13. apr 2011, 12:37

Jeg ser mange fordele i at hver forhandler får deres eget underforum, da der så udover nyheder og tilbud, også kan være kommunikation med brugerne omkring specifikke produkter. Det vil også være et godt sted at lave links til eks. test af forhandlernes produkter uden at fylde de andre tråde med den slags salgs-/info-links.

Dermed undgår vi at forhandlerne kommer til at fylde de andre fora med salgstaler og forherligelse af egne produkter. Det gør også at jeg pesonligt vil kunne deltage i de andre tråde som privat hovedfi'ist, og pleje den del af min hifi-interesse.

Jeg vil gerne hjælpe med at finde nyheder, men hvis nogle tror at jeg ikke vil være objektiv i min udvælgelse og jeg dermed ikke skal være redaktøren så forstår jeg det godt. Vi kan ligesågodt få rene linjer så vi slipper for alle mudderkast-indllæg vi har set på andre sites.

Brian
brian

Brugeravatar
Forhandler
 
Indlæg: 519
Tilmeldt: 11. apr 2011, 15:41
Geografisk sted: Slagelse

Re: Nyhedssektion

Indlægaf Claus-DK » 14. apr 2011, 00:42

Så har både Brian og Otto fået hver deres underforum, hvor jeg har flyttet trådene hen..

Hvis det driller så send mig lige en PB eller skriv her, det skulle virke, men jeg har lidt flere rettigheder end de fleste, så man kan aldrig være helt sikker..

Når nu alle kan poste i en nyheds sektion ser jeg ingen problemer med et sådant, det med nyheds redaktør var mest for sjov...men det lyder stadigvæk sejt..

Tak fordi du selv bragte de stridigheder som har plaget andre sider på banen, det vil jeg meget nødigt se ske her og kan heller ikke rigtigt forestille mig at det vil ske...

For vi er voksne mennesker og opfører os sæføllig pænt og venligt overfor hinanden..

Puh ha det er ikke lige mig at være en streng admin.... 2musik 2musik 2musik 2musik 2musik
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Nyhedssektion

Indlægaf brian » 14. apr 2011, 10:28

Claus, du giver den skisme en skalle for at dette site kommer ordentligt igang. Stor respekt for det. Fedt site og det bliver bare bedre og bedre.

Brian
brian

Brugeravatar
Forhandler
 
Indlæg: 519
Tilmeldt: 11. apr 2011, 15:41
Geografisk sted: Slagelse

Re: Nyhedssektion

Indlægaf Burning777 » 14. apr 2011, 11:06

Jeg synes også det er rigtigt godt gået.

Og dejligt at vi har plads til leverandører - det er jo dem, der gør vores liv sjovt at leve :)
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Nyhedssektion

Indlægaf Claus-DK » 14. apr 2011, 11:17

Tak..

Jeg kan i øvrigt informere om at jeg har inviteret JAYS også, så må vi se om det er noget for Peter at være med her..

Rasmus:
Hvor godt kender du den nye ejer af headaudio ?? jeg har skrevet til ham, men har endnu ikke fået noget svar, så jeg tænkte du måske kunne ruske ham lidt ??
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Nyhedssektion

Indlægaf Aquila » 14. apr 2011, 11:28

Det lyder da spændende Claus :-)

Det er jo også HiFi-Freaks, hvis du ikke har tænkt på dem? :-)
WESTONE ES5!!!!
Aquila

Brugeravatar
 
Indlæg: 907
Tilmeldt: 1. apr 2011, 18:30
Geografisk sted: Kolding.

Re: Nyhedssektion

Indlægaf Burning777 » 14. apr 2011, 11:40

Claus-DK skrev:Tak..

Jeg kan i øvrigt informere om at jeg har inviteret JAYS også, så må vi se om det er noget for Peter at være med her..

Rasmus:
Hvor godt kender du den nye ejer af headaudio ?? jeg har skrevet til ham, men har endnu ikke fået noget svar, så jeg tænkte du måske kunne ruske ham lidt ??


Jeg har da talt med Jacob nogle gange men det er godt nok længe siden nu. Han er en god mand.
Jeg har tænkt tanken. Men jeg håber han selv følger lidt med i hvad der sker på markedet ellers har det nok ikke interesse at være med på fora som disse? Men man kan da håbe Headaudio er velkommen :)
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Nyhedssektion

Indlægaf Claus-DK » 14. apr 2011, 11:47

Jeg har skrevet til hififreaks også og Aages og og og og og.....

Der foregår meget bag kulisserne som jeg helst vil vente med at fortælle om til tiden er inde..

Men en ting er blevet vedtaget, jeg vil IKKE have sponsorer eller reklamer på siden..(altså de der googleadds, de er sq for grimme) gerne i underforaerne hvor de hører hjemme men ikke noget blinkeri og annoncer man ikke kan undgå at se..

Hvis i har nogle forbindelser i branchen er i mere end velkommen til at lave lidt fodarbejde for mig, bare lige hold mig informeret om hvad i gør og få grønt lys fra min side af inden i kaster jer ud i det..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster