Sennheiser Urbanite



Sennheiser Urbanite

Indlægaf Ostebaronen » 18. sep 2014, 21:20

Endnu et nyt skud fra stammen hos Sennheiser, og endda med en fin reklame video og kampagne, hvor man kan vinde et par. Dog lader det til at det kun er muligt at deltage i guds eget land, da de gyldne ører kun kan findes der.

Men spændende lyder det hvis reklame videoen stemmer :-)

http://sennheiser-urbanite.com/

Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet
 
Indlæg: 2481
Tilmeldt: 17. maj 2011, 10:00
Geografisk sted: Søllerød

Re: Sennheiser Urbanite

Indlægaf telum » 18. sep 2014, 21:35

telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: Sennheiser Urbanite

Indlægaf Burning777 » 18. sep 2014, 21:41

Jeg var heldig at se disse blive lanceret til IFA i Berlin i sidste uge. Jeg fik også et par lyt på både on-ear versionen og XL versionen. Umiddelbart faldt de ikke i min kritiske smag. BASS og DISKANT var det man hørte mest af. Så de er nok tunet til rock og rytmisk musik. Det positive var at de var klare og egentlig spillede godt til det de nu skal. Helt klart en hovedtelefon, der sigter mod Beats-kunder og også spiller bedre end de oplevelser jeg har haft med nogle af de første Beats modeller. Designet synes jeg var for stort. Selv den lille model virkede ret klodset i forhold til de meget mere elegante Momentum. De kan dog foldes men det hjalp ikke så frygteligt meget synes jeg.

Et billede:

Billede
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning


Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 9 gæster

cron