2 Nye inears fra Aune



2 Nye inears fra Aune

Indlægaf Claus-DK » 2. okt 2020, 23:36

Lige nu har jeg to prototyper eller preproduction, eller hvad man nu kan lide at kalde sĂĄdan nogle.

De hedder Aune Jasper og ser sĂĄdan her ud, jeg har lovet ikke at tage fotos af dem, men har fundet et via google
7697bc02gy1gi36o4h7nhj20sw0ojn1j.jpg
7697bc02gy1gi36o4h7nhj20sw0ojn1j.jpg (47.22 KiB) Vist 1847 gange


Det er dynamiske drivere inden i og mmx kabler..

De to jeg har lyder lidt forskelligt, den ene er helt utrolig frisk og fræk i lyden og den anden er mere i retning af det man nok ville kalde reference..

Jeg er ikke helt klar over om der kommer to forskellige eller om jeg er med til at vælge den enhed der skal satses på, det kan godt være lidt kryptisk sådan noget og specielt fra Aune, en ting ved jeg og det er at lige meget hvilken en eller om det er begge to vil de helt sikkert dukke op i min biks på et tidspunkt.

Jeg arbejder ogsĂĄ pĂĄ at fĂĄ lov til at lave en tour med begge modeller, sĂĄ der kan komme mere feedback pĂĄ produkterne, men kan ikke rigtigt sige noget om, hvornĂĄr eller om det vil blive en realitet, mest fordi det er vist nok national dag i Kina og sĂĄ holde de fri i en uges tid..

Hvorom alting er så spiller de rigtigt godt, har en fin komfort og god isolation. Jeg er ikke så tosset med kablet, det er sådan et gummiagtigt et og med yderst små markeringer for højre og venstre, men da det ikke er et helt færdigt produkt (så vidt jeg kan forstå) er der da håb for at der kan rettes op på lidt småting hist og pist..

Kinaprisen er 299 $, sĂĄ den bliver nok 100-200 dyrere pĂĄ danske plader.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster