Jeg har ligeledes handlet med David og har kun positivt at sige - god kommunikation samt sublim indpakning af de K701'ere han var så god at sælge mig
Heyho takker folkens. I var sgu heller ikke så ringe at handle med:-P Kan varmt anbefale andre hoved-fi bavianer at handle med både Peter og Kristian. De har begge været utrolig venlige og imødekommende (mod sådan en noob tilmed):-) Kristian var Johnny-on-the-spot med betaling og Peter havde pakket ind i mink og rockwool. Nahh jeg pjatter:-P
Har fået byttet lidt udstyr med David og alt gik som det skulle. Hurtig forsendelse og varen var i god stand og godt pakket ind. Bytter/handler gerne med David igen.
Købte en Ollo af frugtsælgeren ham selv, det var som forventet en fornøjelse handle med Sweppe. Eneste "klage" er de 30 minutters parkering, synes nu godt Sweppe kunne opkøbe en plads til Hoved-fi medlemmer
Er sgu da også noget værre noget, når sådan en asylkøbenhavner snakker så meget, at man knap kan nå at få lyttet til eksotiske bøffer og købe los inden parkeringsforbandelsen begynder at indfinde sig Det var nu hyggern Steffen.