Så har vi 10 års føsda´



Så har vi 10 års føsda´

Indlægaf Claus-DK » 16. mar 2021, 21:41

I dag er det 10 ĂĄr siden at Henrik SDK og jeg sad en sen nat og kedede os sĂĄ meget, at vi startede et forum om hovedtelefoner.

Vi var begge ret kede af den censur og medlems håndtering der foregik på det unævnelige sted og med Henrik´s viden og min et eller andet, var vi i luften en sen nattetime.

Det har været sjovt, der har været mange oplevelser, mange venner, mange der er gået ud og ind af min verden.

Jeg vil ikke kede jer med historien, den er skrevet før og har ikke rigtigt ændret sig siden, sådan er det jo med historien.

Det eneste der sådan har gået mig lidt på som forumejer er at se hvordan vores aktivitet er gået ned de senere år, jeg ser det samme på andre fora jeg af og til kigger forbi, forum platformen er desværre en uddøende art og det gør mig lidt ked af det, det giver jo ikke så meget mening at stå som ejer af en database, hvilket et forum uden aktivitet er, der skal ske lidt og det gør der da også stadigt, men jeg savner de første år, hvor der kunne være 20-30 indlæg på et døgn, det har vi ikke engang om ugen mere.

SĂĄ mit budskab her er, skriv del, diskuter alt hvad i kan, vi har pladsen, vi har de bedste medlemmer, der er en enorm viden i hovederne pĂĄ medlemmerne, lad os dele den med hinanden..

Sæt i gang..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Så har vi 10 års føsda´

Indlægaf mage » 16. mar 2021, 22:03

Time flies when you’re having a great time....

Først og fremmest: Tak for et godt forum!

For mit eget vedkommende har mit forbrug ændret sig i forbindelse med mit daglige “trummerum” også har ændret sig.
Hobbyen har fyldt forskelligt på forskellige tidspunkter i mit liv. Heldigvis er jeg ved at genfinde kærligheden til musikken, hovedtelefoner, grejet m.m. igen.
Det er fantastisk at se at der stadig er brug for et forum som dette.

Ja tiderne ændre sig. Jeg tror måske at der pt. er mange flere der holder sig til det mere visuelle medie(r) så som youtube m.m.. Jeg tror dog stadig der er brug de skrevne - og måske mere dybdegående - anmeldelser og reviews.

Mit håb er at vi - på den anden side af coronaen - snart kan ses igen. De personlige relationer er nu sjovest “face to face”

Mage (member since day one.... maybe two)

Tillykke musik17 musik17 musik17

Sent from my iPad using Tapatalk
Bundgas! Bundgas! Bundgas!
mage

Brugeravatar
Danmarks største hoved-fier
 
Indlæg: 976
Tilmeldt: 1. apr 2011, 18:04
Geografisk sted: 6818 Ă…rre

Re: Så har vi 10 års føsda´

Indlægaf Henrik_sdk » 17. mar 2021, 01:28

Puha 10 år... Syntes stadig at forummer kan et eller andet, udviklingen af andre platforme, facebook, reddit mm, støjer bare for meget når man er inde på dem..
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted


Tilbage til Claus-dk's blog

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster