Høretelefoner, forstærkere og andet spændende..



Re: Høretelefoner, forstærkere og andet spændende..

Indlægaf nc8000 » 7. jun 2011, 23:59

Ja det der er jo totalt ubrugeligt
nc8000

 

Re: Høretelefoner, forstærkere og andet spændende..

Indlægaf Claus-DK » 8. jun 2011, 00:05

brian skrev:SPANK THAT MONKEY.......


rulle2 rulle2 rulle2 rulle2 rulle2 rulle2 rulle2 rulle2
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12674
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Høretelefoner, forstærkere og andet spændende..

Indlægaf nc8000 » 8. jun 2011, 20:49

Nu har jeg så prøvet at lade foobar2000 samle omkring 20 albums i en stor fil per album. Aben er villig til at afspille omkring 50% af dem uden at der er noget system i hvad den vil spille og hvad den ikke vil spille. Alle opløsninger af musik er representeret både blandt det den vil spille og det den ikke vil spille. Det den så vil spille er i større eller mindre grad skæmmet af tizz, pop og crack under afspilningen, jeg har endnu ikke fundet et album der spilles lydefrit igennem. Konklussionen på dette produkt må være at man skal undgå det som pesten. Rigtig synd for når det kører bedst spiller den faktisk rigtig godt og dyr er den jo ikke.
nc8000

 

Re: Høretelefoner, forstærkere og andet spændende..

Indlægaf Burning777 » 8. jun 2011, 21:01

Kan man forestille sig at producenten vil opdatere firmwaren i nær fremtid? Og kan man mon det? I så fald vil det måske gøre produktet mere brugbart.
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Høretelefoner, forstærkere og andet spændende..

Indlægaf Mellemhjulet » 8. jun 2011, 21:26

Det er da lidt ærgeligt det ikke virker, det ligner ellers en fiks sag. Er der noget galt med hukommelsen/RAM ?
Kilde: Hifiman HM-601 Slim, Cowon D2+
Forstærker: JDS Labs cMoyBB v2.03
DAC/forstærker: Beresford Caiman Mk. II
Hovedtelefoner: Fischer Audio FA-002w Sapele træ | ATH ESW9 - APS v3 kabel | Superlux HD-660 | Takstar Pro-80 | Bose QC15
Mellemhjulet

Brugeravatar
 
Indlæg: 83
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:50
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Høretelefoner, forstærkere og andet spændende..

Indlægaf nc8000 » 8. jun 2011, 21:53

Den er netop blevet bios opdateret, det var en af grundene til at jeg lĂĄnte den for den kunne kun opdateres pĂĄ en 32-bit Windows som Claus ikke har. Afspilning foregĂĄr fra en usb stick eller et SD kort med samme resultat.
nc8000

 

Re: Høretelefoner, forstærkere og andet spændende..

Indlægaf Claus-DK » 9. jun 2011, 02:15

I følge Candy (hifiDIY) skulle den store APE være langt bedre, men jeg nægter at købe den, for jeg har brændt fingrene nok på den lille APE...
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12674
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Høretelefoner, forstærkere og andet spændende..

Indlægaf Burning777 » 9. jun 2011, 07:21

nc8000 skrev:Den er netop blevet bios opdateret, det var en af grundene til at jeg lĂĄnte den for den kunne kun opdateres pĂĄ en 32-bit Windows som Claus ikke har. Afspilning foregĂĄr fra en usb stick eller et SD kort med samme resultat.


Ok. Hvis softwaren er ny og umoden er der da hĂĄb for at de kan fĂĄ fikset de sidste fejl henadvejen. Hvad siger de selv til alle de fejloplevelser?
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Høretelefoner, forstærkere og andet spændende..

Indlægaf Claus-DK » 9. jun 2011, 10:12

De siger sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry
Spis her mæ hjem LOL
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12674
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Høretelefoner, forstærkere og andet spændende..

Indlægaf Kolind » 9. jun 2011, 23:51

Burning777 skrev:
nc8000 skrev:Den er netop blevet bios opdateret, det var en af grundene til at jeg lĂĄnte den for den kunne kun opdateres pĂĄ en 32-bit Windows som Claus ikke har. Afspilning foregĂĄr fra en usb stick eller et SD kort med samme resultat.


Ok. Hvis softwaren er ny og umoden er der da hĂĄb for at de kan fĂĄ fikset de sidste fejl henadvejen. Hvad siger de selv til alle de fejloplevelser?


Hvis de har andre produkter også, såsom en større model, er det nok desværre vældigt tvivlsomt om hvorvidt der reelt kommer anden software som er bedre? Det plejer ikke at være østens stærke side :|
Måske hvis en stædig koder som elsker sin abe laver sin egen firmware kan der være håb.. Men man ved selvfølgeligt aldrig.. Der skal vel også være plads til et spinkelt håb..
Grej
- Indsæt i dine tanker her en sej sætning efter eget valg..
Kolind

Brugeravatar
 
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 1. apr 2011, 13:02
Geografisk sted: Holbæk

ForegĂĄende

Tilbage til Claus-dk's blog

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster