Rusland er da noget værre bøvl..



Rusland er da noget værre bøvl..

Indlægaf Claus-DK » 26. apr 2014, 13:35

Stor var min glæde da jeg fandt MYST, stor var min glæde da jeg fandt ud af hvor gode deres produkter er..
Jeg havde fundet et firma, under udvikling, et firma jeg kunne følges ad med i vores fælles forsøg på at erobre verden og russere er traditionelt en ret god makker når man skal vinde, så det hele så jo fint og dejligt ud..
Der havde været panik på lige inden, grundet KingWa fra GD, som ikke gad svare på mine mails mere..

Nu var der ro pĂĄ, der var nogle klare opgaver, nogle gode produkter at koncentrere mig om, sĂĄ startede vinterOL og Krimsagen...

Så det der skulle være kernen i min biks er nu ændret til at jeg handler med en nation, vi er på nippet til at gå i krig med og vi får så mange tæv, russere er ikke en flok stammekrigere der har fundet et par våben ude i ørkenen, Nationen er jo den sidste rest af Ghengis Khans rige og har bestået siden 1200 tallet..

Nå men, man sidder jo og læser og læser om den her krise og det er ikke til at finde ud af hvad der er op eller ned, hvem er de gode hvem er de onde ??? e der overhovedet nogen der er de gode ?? er der nogen der er de onde ??
Jeg er lige blevet færdig med 1984 af Gerorge Orwell, det er en fremtidsvision af skræmmende proportioner og lige nu sidder jeg foran min skærm med kamera og mikrofon, e der nogen der lytter ???
Hvor meget af det vi læser og bliver oplyst er "produceret" ??

Jeg ved ikke hvad der er sket og hvad der er ved at ske, jeg ved dog at den generelle tilstand for en borger i Ukraine er ringere på alle måder end en russer, det ville vel være som hvis Tyskland gerne ville drive Polen, hvilket de jo gør via pengene, det ser vi bare ikke, det hedder i øvrigt EU, som jeg ser der er der bare lidt mere fest i gaderne og den politiske kamp foregår på gaden og ikke i et lækker hotelværelse med callgirls...

Jeg håber de finder en fredelig løsning på det hele og at det hele køler ned igen, jeg tror hende Julia Timoshenko ville være den bedste til at styre landet ud af krisen, så jeg håber lidt på hun ikke er alt for kvæstet af hendes fængsling..

Det der gør det rigtigt svært for mig er at jeg er lidt pisket til at have mange æg i mine kurve, eller rettere jeg har ikke så mange æg, så for at det skal fylde lidt er jeg nød til at have få kurve, som så bliver fyldt godt op..
Det har jeg det normalt fint med, man kan ikke lave en kage uden at smadre nogle æg, jeg er dog ikke vild med at begynde at fylde mine æg i en ny kurv, hvor der inden jeg går i gang er lidt glæder i bunden, det er meget meget risikabelt, et er at det kan falde ud over kanten, men forsvinder bunden er det hele tabt på gulvet og det er jo nogen møg..

Sådan noget som de kriser, har det med at trække ud i evigheder, så jeg befinder mig nærmest i en form for Limbo, man aner ikke hvor man lander og hvornår, om man nogensinde lander...

Så hvis jeg er lidt vag med mine tilbagemeldinger omkring MYST og deres nye produkter og hvornår og alle de ting, så tilgiv mig, jeg holder det på et lavt blus indtil der er indtruffet en smule stabilitet, jeg vil fortsætte med at handle med MYST, men jeg har ikke vildt travlt med at tage nogle nye og ukendte ting ind i butikken, jeg vil have det jeg har skubbet i gang, så det hviler mere i sig selv økonomisk og ikke suger alt profitten ud af mine øvrige varer..
SĂĄ ting gĂĄr lidt langsommere end normalt.
Jeg er også ved at opstøve noget nyt og spændende i 200 kroners klassen, har fundet en producent der er til at tale med og kan lave små ordre, normalt skal man jo æde 500 eller 1000 enheder og det er altså mange for en lille biks som min..

Så jeg er lidt travl den næste tid og måske lidt fraværende...
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Tilbage til Claus-dk's blog

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst