4 ĂĄr snart



4 ĂĄr snart

Indlægaf Claus-DK » 7. mar 2015, 03:16

SĂĄ bliver hoved-fi.dk snart 4 ĂĄr.. 6musik 6musik 6musik musik17 musik17

Tænk at hovedtelefoner kom til at fylde så meget i mit liv, de fyldte allerede en del inden hoved-fi, men det har været vildt meget mere end jeg nogensinde havde forestillet mig..
Som nogle måske har bemærket har jeg ikke været synderlig aktiv i 2014, jeg gad simpelthen ikke, jeg var naturligvis inde hver eneste dag og læse alt hvad der blev skrevet, men jeg orkede ikke at skrive noget, batterierne var ved at være flade, 2 år med sømmet i bund start af hoved-fi og uendelig mange indlæg og PBer på forumet, start af egen butik og finde ud af hvad det indebar af arbejde, importerer vare fra Kina via skib og meget meget mere..

Jeg trængte til en pause og den tog jeg så i 2014, nu er vi i 2015 og jeg er ved at skrive mere end sidste år, om jeg kommer om på fordoms niveau er nok tvivlsomt, men det finder vel et mere naturligt leje end alt for opskruet eller slet nærmest ingenting, det er også sværere for mig at skrive end tidligere, jeg kan ikke så godt skrive om egene produkter og jeg har ikke rigtigt tid til at lytte til andet, da jeg gerne vil kende de varer jeg sælger er de nød til at komme i første række og med over 50 nye produkter i biksen pr 1/1 er der noget at se til og jeg tror nok at min lyst til at roterer grej vil blive styret rigeligt det næste års tid, jeg kan naturligvis skive om det i forhandlerdelen, men det føles bare lidt ensomt....

Hvad skal der sĂĄ ske i 2015, vores femte ĂĄr ??
Jeg er ved at have en dato til årets første træf, det bliver traditionen tro i Esbjerg, hos Hififreak be there or be kvadratisk.. 1musik
Det er temmelig sikkert at vi denne gang får besøg af Phil fra Cosmic ears, det er da lidt stort..
Jeg hĂĄber HiFifraks stiller med et helt store STAX show
Jeg har endnu ikke besluttet mig til hvad jeg selv skal have med og i år kommer jeg nok som "ren" forhandler og lader mit eget grej ligge hjemme, af flere grunde, jeg har ikke skiftet hovedtelefon siden 2007, så ikke rigtigt noget nyt under solen der, mine inear skal ikke i andre folks ører, så de bliver også hjemme, tilbage er der så alt muligt at vælge i mellem fra min butik og så begynder det at blive lidt svært for der er godt nok mange og hvad er det rigtige ??

Der kommer jo nok også et træf i Køffenhaun senere i år..

Ellers har jeg ikke det helt store i støbeskeen for det næste års tid på forum..

Min personlige hovedplan i ĂĄr er:
Indkøb af en Fiskekajak og fange en masse havørreder, det er da en plan der vil noget, sidde i sin kajak med fluestangen og solnedgang sådan en sommeraften i August, men nu må vi se om det bliver en realitet, de koster kassen..
Der vil nok også blive revet nogle Gedder op af vandet fra en eventuel kajak, så det virker som et godt og fornuftigt projekt for sommer ½ året som jo er lige om hjørnet, så skal der sikkert en lille motor på så jeg bare kan sidde og fede den af mens jeg sejler, joo det skal nok blive godt..
Suderne skal i øvrigt heller ikke vide sig for sikre ruller1

Jeg vil også se om jeg kan finde mere tid med min kone og søn, ikke at jeg er fraværende, men jeg får aldrig rigtigt nok af de to musik17

Lad os kaste vinteren´s åg af os og sammen gå et dejligt forår og en skøn sommer i møde, det er nu vi kravler frem fra mørket, hvide og hvæsende af lyset og året sådan rigtigt begynder, med en masse dejlige helligdage hvor man har fri, der er grund til tro på at 2015 bliver endnu bedre end sidste år...
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: 4 ĂĄr snart

Indlægaf el_serpiente » 7. mar 2015, 11:12

Tillykke til Hoved-fi og godt gĂĄet Claus. Mange tak fordi du gider
el_serpiente

Brugeravatar
 
Indlæg: 441
Tilmeldt: 5. dec 2011, 13:50
Geografisk sted: Ă…rhus

Re: 4 ĂĄr snart

Indlægaf superpronker » 7. mar 2015, 12:13

+1, godt arbejde!
Bøffer: LCDD-XC | LCD-X | k340 | k701
Amp/dac: M-dac | Hegel HD12
In-ear: Jabra 65t
superpronker

Brugeravatar
 
Indlæg: 835
Tilmeldt: 20. mar 2012, 09:58


Tilbage til Claus-dk's blog

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 11 gæster

cron