Claus-DK´s røvsyge og dødkedelige historie



Claus-DK´s røvsyge og dødkedelige historie

Indlægaf Claus-DK » 12. maj 2016, 01:57

Min karakter/avatar/alter ego/hemmelig ID/nick eller hvad man nu kalder det der væsen man finder et navn til, første gang man vælger et brugernavn, eller som jeg fandt det der ligesom endte med at hænge ved, jeg har gennem årene haft andre mere eller mindre fantasifulde navne Claus-DK var topmålet af min kreativitet inden for dette felt musik12 så det endte med det..

Bæstet blev født den 12/12/2006, jeg sad i en stank af gamle rådne kalvemaver, da jeg kom på navnet,jeg lavede osteløbe på den gammeldags måde i Gråsten på det tidspunkt og havde overvågnings arbejde og internet adgang..
Samtidigt var jeg begyndt at få lægge mærke til de nye MP3afspillere, havde købt sådan en smuk lilla Sony NW3000 og den var ganske enkelt en fremargende maskine i forhold til min diskman,for den var noget rigtigt lort, for nu at sige det pænt...
Den havde dog nogle alvorlige børne sygdomme,det var med XP tror jeg og man skulle downloade og installere alt muligt bøvl, bruge et særligt program som kunne lave musikken om til det der Batstard format Sony hang i på det tidspunkt ATTRAC mener jeg det hed, det lød godt, men det der program der skulle synkroniserer min musik med afspilleren ??
Puhha, men PC crashede dagligt og jeg var nogle dage helt blå i hovedet det var den rene BSOD om og om, det var et mareridt, efter 3-4 dage gav jeg op, byttede lortet for en ringere spillede men uendeligt mere brugervenlig på alle leder og kanter Ipod ....

Og det medførte et ønske om bedre lyd, Apple´s earbuds var langt langt fra så gode som i dag, vi er nede i Tiger shoppen måske søstrene Grene, det var noget forfærdeligt bras..
Så jeg skulle ud og finde noget der kunne få min musik til at lyde godt, man googler og finder head-fi, det var et noget andet forum for 10 år siden, skal jeg lige hilse og sige, jeg meldte mig ind og så var Claus-DK, født..

Opstået med det eneste formål og ønske i livet, at finde nogle bedre hovedtelefoner end dem han allerede havde...

Problemet er lidt at det er en uendelig og cyklisk ting, som aldrig kan få ende, havde formålet med mit liv været at finde de bedste hovedtelefoner, havde jeg sikkert levet væsentligt kortere, på det tidspunkt en ikke vildt svær opgave inden for normalitetens rammer, der har vel været 10-15 kandidater til titlen på det tidspunkt
TOTL var Denn HD6XX, Beyer Dynamics DT trillinger, AKG 701, Grados RS1, GS1000, der flere, men det var langt langt fra den jungle vi har i dag..
Men formålet er at finde bedre hovedtelefoner, ikke de bedste ikke bedre ud fra en smart skal, men bedre end den sidste jeg købte, hvilket gjorde fejlkøb til en gave til pengepungen, så er vi nede under 300 igen Pyh ha.. ruller1 ruller1

Jeg vil også på et tidspunkt lægge sag an mod Claus Nielsen i Kliplev, jeg må kunne få min egen krop og få det pjok plantet solidt foran sofaen, mens jeg lever livet, i min nye krop med sprut og kællinger, jeg er ikke rigtig vidende om de ting, jeg har ikke en krop, men jeg læser meget om det og ser på billederne, det skal da prøves af, ham den anden er ½ gammel og snart er han moden til pension, så jeg kan få fuld råderet over de penge han går og skjuler for mig...

Jeg vil fortsætte beretningen om det liv jeg lever som ikke rigtigt findes, jer er en mystisk skabning, men mit formål er klart og tydeligt i mine gener og jeg må følge den vej, ellers mister Claus-DK kampen om tiden og vil visne bort og forsvinde i internettes uendelig rækker af 0 og 1..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Tilbage til Claus-dk's blog

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst