Vandseng igen ??



Vandseng igen ??

Indlægaf Claus-DK » 21. dec 2016, 17:38

I de glade firsere hvor claus-dk var en bebumset teenager, nu har jeg kun bumser, var jeg med på noderne og havde mig en vandseng og den var jeg glad for i mange mange år. Havde den frem til jeg selv skulle betale strøm ruller1 ruller1 ruller1

Den forsvandt på et høloft engang hvor jeg flyttede, der var ikke mere plads i flytte bilen, så den gemte vi under en pressing i et hjørne og stak af thumbs thumbs

Jeg og min bedre ½del har det sidste års tid været ude og slænge os i masser af senge i alle de møbelbikse min kone kan finde, har vi været, flere gange endda..
Alt det jeg gider lægge mit luksus korpus på koster bare en mindre formue, 20-30.000, en mand skal da have penge til hovedtelefoner, så det er no fly, jeg kan ikke give så mange penge for stof og fjedre, det gør ondt langt ind i sjælen..

Så slog det mig, jeg skal da have vandseng igen, de er meget bedre isoleret i dag og jeg kan nok finde de penge i budgettet, uden det hele vælter :mrgreen: :mrgreen:
Så jeg har siddet og set på vandsenge og der er da godt nok sket en del siden min faconsyede ballon, nu kan man hoppe i den ene ende mens der står et glas vand i den anden ende, uden det vælter, jeg kunne sende min kæreste op i loftet, hvis jeg hoppede i min, det var stor moro, for en af os i det mindste, nå men..I dag kan man få dem som to enkelt madrasser så man kan have forskellige temperature alt efter behov og der er meget lille påvirkning mellem madrasserne så det skal jeg da have..

Jeg har også sultet efter mere skabsplads i mit, ikke ligefrem enorme soveværelse. Lige nu er der kun spindelvæv under vores seng og en kuffert eller 2, men tjek lige den her
Billede

9500 incl porto rulle2 rulle2 rulle2

Den er næsten puttet i kurven..

Er der nogle af jer der har en vandseng, eller har haft ??
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Vandseng igen ??

Indlægaf Henrik_sdk » 21. dec 2016, 18:02

Vi kiggede pĂĄ akvaleje pĂĄ et tidspunkt(10 ĂĄr siden) http://akva.com/dk/category/vandsenge
Komfort var i top og lækkert med varme for ryggens skyld, det nok mere erfaringen der manglede.. vandseng på den lange bane, sover selv på alle sider om natten, dog meget lidt på ryggen, er det ikke det man bruger sengen til?
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: Vandseng igen ??

Indlægaf Claus-DK » 21. dec 2016, 19:07

Man lægger sig bare og sover ligesom i alle andre senge, man behøver ikke ligge på en bestemt måde fordi det er en vandseng.

De koster også lige dobbelt så meget, min tanke er at vand er vand og man kan lige så godt købe den billigste.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Vandseng igen ??

Indlægaf Claus-DK » 23. dec 2016, 19:05

Det blev en dansk produceret seng fra Wacore. Fik et tip af en gammel ven og der var lige en billig demomodel, sĂĄdan noget er lige mig..
Jeg slap med under 7000..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Vandseng igen ??

Indlægaf Kolind » 2. jan 2017, 23:28

NĂĄh - SĂĄ er det lykken med vandseng igen? :)
Grej
- Indsæt i dine tanker her en sej sætning efter eget valg..
Kolind

Brugeravatar
 
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 1. apr 2011, 13:02
Geografisk sted: Holbæk

Re: Vandseng igen ??

Indlægaf Claus-DK » 3. jan 2017, 16:24

Den kommer først på Torsdag, jeg glæder mig.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Vandseng igen ??

Indlægaf Claus-DK » 7. jan 2017, 11:57

2 nætter i vores nye vandseng, hvordan har jeg dog kunne overbevise mig selv om jeg sov godt på almindelige madrasser ???
Jeg har bare sovet sĂĄ dejligt..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Claus-dk's blog

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 11 gæster

cron