41 år, hvor blev det år lige af ??



41 år, hvor blev det år lige af ??

Indlægaf Claus-DK » 30. okt 2011, 01:15

Tænk at man nogensinde skulle blive 41, man går egentligt rundt og føler sig lige så Hip som de unge, lige indtil man taler med dem, for så rammer alderen en lige i madkassen, men sårn er livet jo..

Hvad er der så sket i mit første år i fyrrerne ??
Ja det startede jo med at jeg blev 40 for omkring et år siden og fejrede dagen med at tage til hovedtelefontræf i Klampenborg, så der var da stil over det, fra starten af..

Så er vores dreng blevet 4 år, det går alt for hurtigt og det bliver bare sjovere og sjovere at være far, nu er han ved at være stor nok til at fisk på næsten egen hånd og det er da flot og til stor glæde for hans fiskeglade far musik15

Vi har været på Gran Canaria på ferie, dejlig ø, dejligt hotel, dejligt vejr, dejligt selskab og ikke mindst god mad, det var første gang, siden jeg jeg var en stor knægt, at jeg har været har været på ferie med mine forældre og det var da med lidt nervøse antagelser at vi tog af sted, mødre og sønner kan af og til være ret højlydte i vores familie og ingen af os ønsker eller gider det, vi kan bare ikke lade være musik14 musik14
Men det gik over alt forventning og vi havde en ganske fantastisk ferie
Billede

Så var der årets første træf (altså 2011) i Esbjerg hos Densen, hvor vi hyggede os og tog for at sandwhicherne, præmierne bliver ved med at snige sig forbi mig, men vi havde en dejlig dag, ikke vidende at vores liv for evigt ville være forandret, nogle lidt mere end andre 1musik 2musik

For næste morgen var NC8000 blevet bannet på hejfej4alle, jeg var blevet lidt fuld på vej hjem i bilen, hvor min kone kørte og så kunne jeg jo lige så godt drikke nogle øl og jeg kan faktisk nå at blive meget glad på 110 kilometer på landevej, nå men tilbage det var bare ikke mine tømmermænd eller svækkede forstand denne morgen som narrede mig, der stod Banned under profilen..
Hold da op, det kan da ikke passe, var mine første tanker, jeg har jo kendt NC online i fem seks år og har da også haft fornøjelsen af hans selskab ved flere lejligheder og sådan en rar mand burde da ikke bannet, jeg prøvede at spørge i tråden og fik besked på at NC havde været grov i sproget og jeg blev lige pludselig lidt skidt tilpas, for sårn er NC ikke måske grov men så er det fordi et kinesisk UI driller ham, ikke personlig eller noget som helst, nå hvorom alting er så var der en del af de faste der blev noget overaskede over forløbet, det viste sig at NC var blevet bannet fordi han var så flink at ville låne en afspiller med tilhørende inears til hvem der end havde lyst til at høre sættet, det går jo altså ikke at folk er generøse musik14

Der gik ikke mange dage så var de første spadestik til siden her gravet..

Hoved-fi har taget en stor del af tiden siden vi gik i gang, jeg ved ikke rigtigt om jeg håber det vil fortsætte på det niveau, for det har godt nok været meget stressende, mest de første par måneder var lidt op ad bakke, men vi er da kommet godt fra land over
10.000 indlæg, 700 emner, 190 medlemmer
Det er da ikke så ringe for noget så smalt som et forum om hovedtelefoner..

Jeg har også smidt 20 kilos penge det sidste års tid, altså af mine fedtdepoter og det er heller ikke skidt på nogen måde, det er nu meget rart kun at være øverst i idealområdet frem for lidt småfed, det er også godt for helbreddet i al almindelighed synes jeg..

Så lystfiskeri med knægten, Hoved.fi, ferier, vægttab, er nogle af de ting der har efterladt meget gode indtryk i dette mit enogfyrretyvende år..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

41 år, hvor blev det år lige af ??

Indlægaf nc8000 » 30. okt 2011, 09:29

Ja sikke et år. Og så har du aflivet i hvert fald 1/3 af udsagnet fyrre,fed,færdig ;)

Ja vægttab er godt, selv har jeg smidt 26 kg siden sidste efterår og kan nu også passe i toppen af normalområdet
nc8000

 

Re: 41 år, hvor blev det år lige af ??

Indlægaf Burning777 » 30. okt 2011, 09:39

Det er verdenshistorie der skrives her....
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: 41 år, hvor blev det år lige af ??

Indlægaf Bagger » 30. okt 2011, 11:14

Tillykke og igen igen tak for initiativet til denne side.
Bagger

Brugeravatar
 
Indlæg: 624
Tilmeldt: 4. apr 2011, 09:19
Geografisk sted: København

Re: 41 år, hvor blev det år lige af ??

Indlægaf librarian » 30. okt 2011, 12:03

Tillykke! Vi er jo efterhånden rigtig mange der er glade for hoved-fi. Godt arbejde! Jeg er så til gengæld blevet tykkere det forløbne år.
Stationært: Sansui SR-222 MK-V|Ontech Monsterdac V3>Luxman C/M 02
Transportabelt: Zstella usb dac
Hovedtelefoner:
AKG K240 DF / AKG K400 / ER4S
AKG K340 / Hovedgrej No. 1 / ikko oh1
Stax SRD7 MK2 > Stax Lambda Pro
librarian

 
Indlæg: 2518
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:36
Geografisk sted: København

Re: 41 år, hvor blev det år lige af ??

Indlægaf Claus-DK » 30. okt 2011, 14:24

Man taber sig hurtigt efter en fødsel ..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: 41 år, hvor blev det år lige af ??

Indlægaf Sorensiim » 31. okt 2011, 21:37



Teløk' mæ det! ;-)
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: 41 år, hvor blev det år lige af ??

Indlægaf Zorglub » 1. nov 2011, 18:58

Herlig læsning, og er internettet ikke bare herligt til små niche ting som hoved-fi? Tak for du har fået det op at stå Claus. Jeg syntes også det er meget ærligt og åbent det du skriver her på din blog om dit liv, hvilket hurtigt KUNNE blive enormt kedeligt var det ikke for at du jo tydeligvis lider af humor.

NÃ¥ nok herfra, jeg er vel bare ret ekstatisk over at se hvor blomstrende alt det her hoved-fi er.
/Torben
----
Sony Z3 -> Audioquest Dragonfly 1.2 -> Westone UM3 / Denon D2000
Squeezebox Touch > Apogee MiniDac > XLR modded Denon D5000
Sony SCD-XA5400E > Stax SRS 4040-II
Zorglub

Brugeravatar
 
Indlæg: 18
Tilmeldt: 11. okt 2011, 08:45
Geografisk sted: Ã…rhus

Re: 41 år, hvor blev det år lige af ??

Indlægaf Claus-DK » 2. nov 2011, 01:16

Hej Torben
Jeg er også temmelig overrasket over hvor voldsomt det er gået for sig på siden, ikke at vi har sloges eller råbt synderligt meget af hinanden, men vi vokser voldsomt synes jeg og det har vi gjort fra dag1..

Da vi rundede 50 medlemmer, tænkte jeg at nu kan det da vist godt betegnes som en succes, at vi så nu har hundrede nogle og halvfems og over 10.000 indlæg havde jeg godt nok aldrig forestillet mig..
Men vi skal hele tiden huske at dette ikke er "mit" forum, det er medlemmernes forum, var det mit forum ville det lynhurtigt blive dræbende kedeligt for alle andre end mig selv od det ville jo ikke holde i længden uanset hvor dejlig og smuk jeg så end er, så dem der har fået hoved-fi på benene er ikke mig, men alle vores medlemmer, jeg har bare leveret rammen..

Jeg er både stolt og lykkelig over at kunne være jeres vært, hvilket jeg ser som min vigtigste funktion, nemlig at være vært og gøre alt hvad jeg kan for at sørge for at mine gæster har det godt..
Jeg ser ikke mig selv som forumejer eller diktator eller noget som helst i den retning, jeg vil bare gerne skabe et sted hvor vi alle sammen kan være og at der skal være plads til os, lige gyldigt hvem man er og hvor skør man er..

Bloggen er mest for sjov, jeg synes det er skægt at skrive og ofte er det mere mine fingre og underbevidstheden der styrer showet, når det er slut retter jeg lidt stavefejl og poster det, så det er direkte fra krydderen på "kongen af Kliplev", jeg sidder ikke og planlægger hvad jeg vil skrive om på forhånd, jeg skriver bare, overskriften er som regel det sidste jeg skriver, fordi hver gang jeg prøver med en eller anden overskrift bliver det saboteret i 3. eller 4. linie så det har jeg vænnet mig af med..

Jeg synes i øvrigt det er en sej styrthjelm du har på, håber da at du vil komme til træf igen, så kan du også prøve storebroderen til de Ergoer..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: 41 år, hvor blev det år lige af ??

Indlægaf Zorglub » 2. nov 2011, 08:17

Ja de er meget fine de Ergoer, billedet er fra det første træf jeg tror der blev holdt da vi var ovre på h4a. Når nu vi snakker om træf så var jeg tændt på d 19/11, men jeg har desværre en anden aftale (læs: konen har tvunget mig). Næste gang skal jeg dog helt klart med for der er jo sket en del siden sidst, ikke mindst med priserne! så skal jeg jo høre om det stadig holder vand med den her billige hobby musik13
/Torben
----
Sony Z3 -> Audioquest Dragonfly 1.2 -> Westone UM3 / Denon D2000
Squeezebox Touch > Apogee MiniDac > XLR modded Denon D5000
Sony SCD-XA5400E > Stax SRS 4040-II
Zorglub

Brugeravatar
 
Indlæg: 18
Tilmeldt: 11. okt 2011, 08:45
Geografisk sted: Ã…rhus

Re: 41 år, hvor blev det år lige af ??

Indlægaf Claus-DK » 12. okt 2016, 01:09

Om 18 dage bliver jeg skisme 46, hvor blev de 5 år lige af ??? Nå ja de gik til hoved-fi, hoved-grej og fisketure...
Livet er vidunderligt..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Claus-dk's blog

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster