Butikken under forvandling



Butikken under forvandling

Indlægaf Claus-DK » 24. jan 2020, 10:34

Man mĂĄ ikke stĂĄ i stampe, siger et ordsprog.

Jeg blev kort efter nytår kontaktet af en Shopify partner, Shopify er det system jeg bruger i mine butikker, som spurgte om jeg havde lyst til et mere attraktivt look og bedre sælgende look på min biks, de ville lave en kladde og hvis jeg ikke brød mig om den, kunne jeg bare sige nej tak og det ville så være det..

Jeg tænkte det kan jo ikke skade og en lille uges tid senere fik jeg så min nye forside præsenteret, det er et noget mere visuelt orientret look end mit lidt "tyske" nuværende look.
Der skullenaturligvis lidt justeringer til f.eks var der en sød pige med et sæt BEATS på forsiden, det ville jo være lidt som hvis MacDonalds klovnen var på burgerkings forside, så hun måtte væk, også selvom hun var meget behagelig at betragte.

Der er sĂĄ blevet lavet lidt justeringer hist og pist og jeg har accepteret tilbuddet og er nu i gang med at finpudse designet sammen med deres tekniker over Skype.

Jeg ved ikke hvor lag tid det tager før jeg har et færdigt resultat, nok 2-3 uger ville være et godt bud.

Dette er det foreløblige "mock up"

sample-1a.jpg
sample-1a.jpg (1.76 MiB) Vist 5228 gange
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Butikken under forvandling

Indlægaf Peter Jensen » 24. jan 2020, 11:54

Ser lækkert ud


Sent from my iPhone using Tapatalk
Peter Jensen

 
Indlæg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: København

Re: Butikken under forvandling

Indlægaf truebuie| » 24. jan 2020, 13:16

Ja, det ser sku ikke helt tosset ud endda thumbs
Skrivebord - Gustard X16 -> Singxer SA-1 -> Hifiman Arya
Portable - Fiio BTR5 -> Dunu SA6 Ultra / Airpods Pro
https://Kabelsnedker.dk
truebuie|

Brugeravatar
 
Indlæg: 546
Tilmeldt: 29. jun 2017, 19:31
Geografisk sted: Svenstrup

Re: Butikken under forvandling

Indlægaf Claus-DK » 24. jan 2020, 13:37

Der vil også komme andre ting til, jeg er i gang med at skrive en del ting om forskellige emner indenfor hovedtelefoner, nogle tekniske ting jeg prøver at gøre lidt mere træsko og få ned på jorden så flere kan forholde sig til ord som f.eks Impedans...

Der vil også være reviews af mine produkter, jeg vil naturligvis spørge forfatteren om lov hvis jeg gerne vil låne dem fra hoved-fi, da jeg synes det ville være mangel på respekt for folk der skriver gode reviews bare at bruge dem andre steder end her og det er helt OK at sige nej...
Der vil også være egne reviews af produkterne.
Så der vil komme en masse tekst på min butik, ting der kan få mine kære kunder til at opsøge siden lidt mere og blive lidt længere, ligesom i Fakta..

Det er tænkt som mit forsøg på en bedre SEO så google og andre søge maskiner bliver mere glade for at henvise til mig, om det virker aner jeg ikke en hat om, det der SEO er lidt en stor gåde for mig, men så vidt jeg er orienteret kan google godt lide sider med meget tekst og rigtigt godt lide sider med meget tekst som dem der havner på siden faktisk læser.

SEO ville naturligvis være meget lettere hvis jeg bare smed en sæk penge efter google, men jeg har på fornemmelsen at de store spillere Bilka, elmutanten, power og andre har et større budget til sådan noget end jeg og så ryger jeg bare ned blandt de andre der her sendt 36 kroner til google..

Den store ubekendte for mig er jo naturligvis om det får flere kunder til at købe, bare fordi siden er lidt mere frisk og moderne, men det må tiden jo vise..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Claus-dk's blog

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 10 gæster

cron