En dejlig dag på djævleøen.



En dejlig dag på djævleøen.

Indlægaf Claus-DK » 21. nov 2011, 01:15

Så blev det Søndag aften og det første træf i hoved-fi´s historie er overstået, man står har tilbage med en flad smag i munden og er egentligt lidt skidt tilpas...NEJ jeg er da ej jeg er glad og tilfreds som en fisk i vandet, jeg havde da håbet på at enten Margrete eller Frederik (ikke Mcfrede ham den anden) var dukket op og havde sagt goddag ruller1 Det skete så ikke..

Rasmus var der heller ikke, det er ikke det samme uden Rasmus, jeg skal stå og ryge alene musik10 musik10

Stax nye "jegskaldagodtnokligegivedigbuksevand" høretelefon var ude i køkkenet, husets hjerte hvor ellers.. rulle2

Jeg fik ikke lyttet så voldsomt meget til dem, jeg var ganske enkelt bange for at lytte mere, for det er min økonomi slet ikke til, så dem vil jeg egentligt helst have fortrængt og tæsket ned i underbevidstheden hvor de så kan komme op igen til foråret musik10 Det ender galt en dag..
Tror jeg skal have lavet et eller andet der giver mig stød på bollerne hver gang jeg lytter til STAX så jeg kan komme til at forbinde dem med noget ubehageligt musik14

Det sjove ved sådan nogle møder er at min hjerne går lidt i baglås når jeg skal til at tale med nogen jeg "kender" men aldrig har set, det er lidt sanseovervældende at Ostebaronen lige pludselig står foran en, jeg har jo skrevet med ham en del det sidste ½e års tid, men to meter er mere i virkeligheden end som information over nettet ruller1

Winding tror jeg også jeg så første gang og jeg så ham lytte til andet end Stax og han smilede endda. musik17 der er håb endnu--

Mataugust fik jeg slet ikke sagt goddag til han var travlt optaget af at lytte til nogle nogle høretelefoner ?? Hvad er da nu det for noget komme på besøg og så bare sidde med sine høretelefoner og lytte til musik ??
ruller1 ruller1

Jan havde tabt sig meget siden sidst vi sås i Esbjerg, men var stadig samme gode og dejlige person.. musik15

Brian lignede slet ikke en "BRIAN", men sårn er der jo så meget. Ellers et dejligt hus i et pænt kvarter.

McFrede var også tilstede så jeg kunne se hans übercoole Panda.

Mikkel virkede på mig som om han ville stortrives hvis han flyttede ind i en gigantisk subwoofer rulle6

Daniel fra HifiFreaks var vist blevet klippet siden sidst, det var lidt svært at se..

Jeg fik mig også en feeeeed bluse som måske er lidt for mørk når skriften er sort, men jeg tror jeg vil brodere en hvis tråd udenom, og se om ikke det, kan gøre det lidt tydligere..
Lasse og Jans bluser var også seje, hvis det er ironi at nogle har kopper og bluser med vores logo er den totalt spildt på mig, for jeg bobler inden i når jeg ser de ting og så endda to på en gang Det var hele turen værd.. rullw3 rullw3
Som sædvanlig fik jeg ikke taget nogle billeder.. musik14 2musik

Jeg har sikkert glemt nogle blandt andet Topper, Torben, Henrik, Lars, Peter, Daniel der som alle andre headfier også er nogle dejlige mennesker, selv katten var sød..

Det var så lidt andre indtryk end normalt fra en dejlig dag på djævleøen, tak for en god dag til alle jeg håber vi møder talstærkt op igen i Esbjerg, hvor jeg igen vil blive fristet af STAX musik10 musik10

I dag havde jeg så faktisk tid til at sidde og nørde lidt så jeg fik splittet mine Takstar ad og blev ret overrasket over hvad jeg så, et kammer i etager med en udluftning i midten, der var filtskiver til dæmpning som var skåret til så de passede til de to etager, ikke ligesom når man splitter det meste andet ad og der bare er et tomt kammer og driveren er godt nok stor 53 mm i stedet for de normale 40-50mm, men i forhold til 40mm er det næsten det dobbelte areal og omkring 15% større end 50mm, så den ser voldsom ud og fylder kammeret godt ud, jeg har så haft 8-10 forskellige slags puder på dem og da jeg ramte læderpuderne fra Fisher vidste jeg at det var den der var den rigtige.

Det er lidt synd at de laver en høretelefon med så stor en driver og kraftig og dyb bas potentiale og så bare sætter den til at spille i et alt for åbent rum, det bliver langt bedre med det tættere kammer som de læderpuder giver mig i modsætning til de velourpuder der er med dem fra fødslen, som ikke gør dem godt..

Jeg prøvede også at lukke porten med et et stykke tape bare for lige at forsegle kammeret og se hvordan de ville lyde lukket, men det gav lidt blæver i bassen, så det røg igen. 2musik

Der vil komme billeder og sårn i den relevante tråd når jeg lige får taget dem 2musik 2musik 2musik
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: En dejlig dag på djævleøen.

Indlægaf Aquila » 21. nov 2011, 01:22

Super blog indlæg Claus, fra en endnu federe dag! Tak for liftet og tak fordi jeg måtte køre med tilbage! :-)
WESTONE ES5!!!!
Aquila

Brugeravatar
 
Indlæg: 907
Tilmeldt: 1. apr 2011, 18:30
Geografisk sted: Kolding.

Re: En dejlig dag på djævleøen.

Indlægaf Claus-DK » 21. nov 2011, 01:54

Ja det sidste var jo lige ved at glippe for dig LOL
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: En dejlig dag på djævleøen.

Indlægaf mikkelkhs » 21. nov 2011, 03:56

Mmmmmm bassssss :)

-sent from my smartphone while driving 200mph being drunk on absinthe and I think these chincillas I have dancing on my dashboard is causing me to spell like a "special" person -yes the glue sniffing kind of special. Honk®
/mikkelkhs - basshead extraordinaire

Current gear: FiiO E3+FiiO E5+Sony MDR-XB1000+Digizoid Z02+Superlux-681+US-780
Billede
http://db.tt/vsWhXmHL << dropbox, brug lige dette link - så får jeg 500mb mere plads ;)
mikkelkhs

Brugeravatar
Basshead extraordinaire
 
Indlæg: 816
Tilmeldt: 11. aug 2011, 23:58
Geografisk sted: Your mom's place

Re: En dejlig dag på djævleøen.

Indlægaf Bagger » 6. dec 2011, 16:30

Argh... jeg skulle havde været der, så havde jeg måske også fået et par ord med på vejen ;-)

Nyder at læse din blog Claus, bliv endelig ved med det rulle2
Bagger

Brugeravatar
 
Indlæg: 624
Tilmeldt: 4. apr 2011, 09:19
Geografisk sted: København

Re: En dejlig dag på djævleøen.

Indlægaf Claus-DK » 7. dec 2011, 01:31

Tak, jeg har dog været lidt inspirations forladt den sidste tid..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: En dejlig dag på djævleøen.

Indlægaf Bagger » 7. dec 2011, 19:31

Claus-DK skrev:Tak, jeg har dog været lidt inspirations forladt den sidste tid..

Så lidt ;-) Det jo også vinter, mørkt og gråt, inspirer virkelig heller ikke mig.
Bagger

Brugeravatar
 
Indlæg: 624
Tilmeldt: 4. apr 2011, 09:19
Geografisk sted: København


Tilbage til Claus-dk's blog

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst