Som en fange



Som en fange

Indlægaf Claus-DK » 26. dec 2011, 01:26

Jeg har jo som flere andre haft er par dage fri og har da også endnu flere kommende rulle2 , nå Men vi har jo skulle have nogle timer til at gå inden jul, så knægten spiller mario på WIIen, skal du ikke være med far ??
så lige et kvarters tid ad og man hopper og springer, skyder m.m. i en surrerealistisk verden, med nogle sære indbyggere og regler..

Dag to: Faaaaar Ska du ikk vær mæ?? , jo min dreng nu skal jeg være der, universet er begyndt at give mening nu, fang den svamp, spis den blomst hop på den skildpadde, jo jo og det er faktisk rigtigt sjovt...

Dag Tre: Aaaarthur ska vi ikke spille mario ?? "ikke nu far, kan du ikke se jeg leger med lego ??"
Det varer nu ikke længe før jeg som luigi, en blikkenslager i grønt tøj, hopper rund på mærkelige dyr og spiser svampe, NU spiller jeg jo med en 4årig, som bestemmer tempoet og hvilke baner man skal spille, så vi repetere baner vi har gennemført igen og igen, mellem hvert forsøg på at "komme videre"... meget frustrerende for en grebet far..

Pludselig hører hører man knægten sige, "det er jo kun et spil far" ruller1 ruller1 rullw3

NĂĄ vi mĂĄ se om vi ikke kan komme forbi det slot med ild i hvor man bliver til ismand i morgen..

Hvad er der ellers sket ??
15.000+ Indlæg og 250+ medlemmer er vores medio December, mere end to indlæg i timen siden vi gik i luften 1/4, et nyt medlem (som mangler en lillefinger 0.94) hver dag i snit..

Jeg kan også se at over 700 besøg har været af 25 minutter eller længere.

Jeg kan også se at sådan med de tal dagen i dag har er det en skandale, 70 besøg, vi plejer at ligge meller 800 og 1000 besøg om dagen, der er mange sjove ting man kan læse i de sider, er vores medlemmer udprægede natteravne ??
logger de pĂĄ i "arbejdstiden", det mĂĄ man vist godt bare det ikke er facebook..
December er allerede større end Oktober måned i GB forbrug, så mon ikke den bliver en anelse større end November ??
November mĂĄned var pĂĄ 13,92 GB....April var pĂĄ 1,92 Vi stiger ca 2 GB pr. mĂĄned..

musik15 musik17

Jeg får også meget snart en spændene afspiller fra AUNE hjem, det er en test model, som endnu ikke er kommet i produktion, men spændende bliver det om de har lavet et styresystem der virker OK..
Men mere om den pĂĄ et senere tidspunkt..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12674
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Som en fange

Indlægaf Rappo » 26. dec 2011, 09:04

Fint blog-indlæg Claus! Jeg glæder mig til at min ældste søn bliver lige det ældre, så jeg kan udsætte ham for lidt computerspil og måske en enkelt fjernstyret bil. Jeg tror dog at den tid er hastigt på vej! :-)

Er spændt på at høre hvad det er du har på vej fra Aune. Det er jo altid spændende med nye produkter! Som jeg tolker det du skriver, så er der tale om en mobil afspiller - har jeg ret?
Mit grej <--
I need my 1987 DG-20 Casio electric guitar, set to mandolin, yeah. Drop the drums!
Rappo

Brugeravatar
 
Indlæg: 1980
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:37
Geografisk sted: Odense

Re: Som en fange

Indlægaf Claus-DK » 26. dec 2011, 11:58

Nej du har ikke ret.
Hvis jeg skal sammenligne den med et kendt produkt, ville det være en klemmeboks..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12674
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Som en fange

Indlægaf Burning777 » 27. dec 2011, 01:38

Det er fantastisk når børnene bliver lidt større. Min datter er hestefanatiker. Jeg ved ikke hvordan det er endt sådan. Jeg håber at kunne få hende overtalt til at spille musik i stedet. Så hun begynder på violin undervisning i det nye år. DET er noget jeg kan være med til og ikke stå og fryse i en ridehal - det er nedern.

Sønnen er blevet Transformers fan. Så jeg har selv brugt en stor del af tiden i julen på at omdanne en ret avanceret Sentinel Prime og Bumblebee fra bil til robot og tilbage igen. En operation der snildt tager 15-20 minutter når man ikke lige ved hvordan man gør de første mange gange. Men herligt er det da at han når han kommer hjem fra børnehaven med den selv-lavede julegave hvor de skulle porcelænsmale en bordskåner med motiver af deres far og mor. Moren blev til en kat der laver mad og jeg blev afbilledet som en blæksprutte med store hovedtelefoner på hovedet.
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Som en fange

Indlægaf nc8000 » 27. dec 2011, 10:24

Alle disse oplevelser er passé for mig. Min yngste søn bliver 18 i næste uge og er større end jeg er både vægt, bredde og næsten højde og min ældste bliver 20 til marts. De bor dog begge stadig hjemme
nc8000

 

Re: Som en fange

Indlægaf Buyer no 1 » 27. dec 2011, 14:27

Burning777 skrev:...jeg blev afbilledet som en blæksprutte med store hovedtelefoner på hovedet.


Det er den slags der gør en ægte hoved-fi far stolt!

Og sĂĄ er der jo altid mulighed for at lave sig en ny avatar :grin:
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Som en fange

Indlægaf Burning777 » 27. dec 2011, 15:05

nc8000 skrev:Alle disse oplevelser er passé for mig. Min yngste søn bliver 18 i næste uge og er større end jeg er både vægt, bredde og næsten højde og min ældste bliver 20 til marts. De bor dog begge stadig hjemme


Hehe - ja. Jeg kan sĂĄ forestille mig, at man bruger tiden pĂĄ andre ting. SĂĄsom at hente og bringe dem til diverse natlige arrangementer. Mon ikke de alligevel tager deres del af tiden pĂĄ andre mĂĄder?

Buyer no 1 skrev:
Burning777 skrev:...jeg blev afbilledet som en blæksprutte med store hovedtelefoner på hovedet.


Det er den slags der gør en ægte hoved-fi far stolt!

Og sĂĄ er der jo altid mulighed for at lave sig en ny avatar :grin:


Ja det kunne da være en god ide at få det scannet ind. Jeg ved dog ikke om man ville kunne afkode hvad det forestille hvis man ikke lige har fået det forklaret. :-)
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Som en fange

Indlægaf Claus-DK » 27. dec 2011, 15:09

Ja det er nogle hurtige børn vi sætter i verden, når der kommer en pakke her, siger knægten "nå nu skal far til at høre på høretelefoner"....
Ved ikke om det er trist eller sjovt..

Gid man kunne gemme lidt af de her sjove oplevelser, for når han bliver en sur og tvær teenager, tror jeg man savner den barnlige uskyldighed..

Alternativet kunne være et par efternølere...
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12674
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Som en fange

Indlægaf Mingo » 28. dec 2011, 07:19

De sjove oplevelser kan godt gemmes.
Jeg har 3 børnebørn, og her har jeg gjort det, jeg skulle have gjort, da mine egne 2 var små.(Nu er de 40 og 38)
Jeg har en "kineserbog" til hver af de 3 drenge, så når der er en morsom episode, bliver den nedskrevet. Det er meget fornøjeligt at læse.
Et eksempel:
ToĂĄrige David ser en Rema 1000 reklame. PĂĄ forsiden er der en Denver FM radio til 79 kroner. Han peger pĂĄ den og siger: "Se, der er en lille musik."
Mingo

 
Indlæg: 215
Tilmeldt: 3. apr 2011, 06:50
Geografisk sted: Struer

Re: Som en fange

Indlægaf Claus-DK » 28. dec 2011, 13:56

Det lyder da som en fantastisk ting at lave, sådan en "scrapbog" med billeder og hele tjavsen, det er jo en af fordelene i dag at man tager afsindigt mange billeder af sine børn, der er måske 50 billeder af min mor og far under 20 tilsammen. der er nok et par hundrede af mig i samme alder..
Arthur har vi over 2000 billeder af og han er 4 !!!!
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12674
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Som en fange

Indlægaf Bagger » 2. jan 2012, 19:40

Endnu et sjovt lille indlæg fra din side, må indrømme at jeg ikke helt kunne lade være med at smile lidt over hvordan du blev grebet af spillet ruller1

Lidt statistik er altid sjovt, synes nu det er meget godt gået. Det er trods alt en snæver hobby vi har ;-)
Bagger

Brugeravatar
 
Indlæg: 624
Tilmeldt: 4. apr 2011, 09:19
Geografisk sted: København


Tilbage til Claus-dk's blog

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster